igor Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 goede morgen frummels allemaal een supergoed 2012. ik zie dat er 46 mensen jarig zijn. wil de echte jarige opstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 iemand nog oliebollen of appelflappen als ontbijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 er is nog wat lekkers over, ik was gisteren zo beroerd niets gegeten niets gedronken (frips) gelukkig gaat het nu wat beter. heb dus nauwelijks wat meegekregen van de jaarwisseling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 nou ik zal maar even een flinke pot koffie zetten anders komen jullie je bed niet uit natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 :present:GELUKKIG NIEUWJAAR:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Mogge Igor en AR. De beste wensen. Voel je je al wat beter Igor? Mag je nu je appelflappen eten:) Ik lust er ook wel een paar. Heb een fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 beter dan gisteren bam. dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDagpact:Albertigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Goedemorgen, vééls te vroeg nog. De herrie was hier tot een uur of vier. Politie erbij en toen was het afgelopen. Dus wat ga ik doen, zo nog even naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 ik heb hier nog wat appelflappen liggen. ik zal ze wel even door het draadje drukken. hoef je ook niet te kauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: igorik heb hier nog wat appelflappen liggen. ik zal ze wel even door het draadje drukken. hoef je ook niet te kauwen quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Alle frummeltjes veel positiviteit gewenst in goede gezondheid voor 2012 en dat waar jullie voor willen gaan mag uitkomen!!! Sha heeft droog de overkant bereikt dat was ook mijn bedoeling trouwens niets van vuurwerk last gehad dat en zonder alcohol het nieuwe jaar in voor mij begon het dus goed! Wens jullie verder een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 zoveel jarigen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Frumfrummers, we gaan, helaas, niet naar de Bambaha's. Jammer, heeeeeel erg jammer. Sha, cactus heeft iets veranderd in de site. Nu is er iets met geboortedatum, moet je anders invullen. Anders ben je jarig vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 hier ook geen bahama's, nada niets noppes geen rooie cent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Sneu voor jullie, ik heb een miljoen gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 LOL. Wanneer gaan we???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Goedemorgen luitjes, Ik wens jullie een heel mooi 2012. Lekker bakje Igor. Hier een tientje gewonnen... das toch mooi he, moet maar eens goed gaan bedenken wat ik er mee ga doen Als we dat nou bij die prijs van Tina mikken, kunnen we wel een weekje op vakantie met zun allen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Haha, dametjes, dat heb ik gedroomd, helaas werd ik wakker voor het geld op mijn rekening stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja, niet zomaar uitgeven hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Toch jammer, k 'zag ons al helemaal liggen aan de rand van dat zwembadB) Na, volgend jaar dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: BamBamToch jammer, k 'zag ons al helemaal liggen aan de rand van dat zwembadB)Na, volgend jaar dan maar.quote> Nou, ik zie het niet.Hahahaha, stel je voor.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Lieve Frummels! Ik wens jullie alle goeds toe het komende jaar. We hebben een hele fijne avond gehad met lieve vrienden. Lekker gegeten etc. Ook lagen we lekker vroeg in ons bed. Dus fris opgestaan, en vandaag rustig aan. Ik ben wel een paar kilo aangekomen, ik heb heerlijk zitten smikkelen. Hier geen vuurwerk, zeker niet voor mijn katjes. Maar ik hou er niet van ook. Het was erg rustig hier, tsja in de polder is niet zoveel te beleven haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Wat lees ik nu op de draad van gister, Kirky heeft afscheid genomen. Nou, het allerbeste dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden