Jootje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: TopperHallo allemaal,ik wil jullie allemaal nog een fantastisch 2012 toe wensen en veel succes met alle gestelde doelenquote> Hoi Topper, jij ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst.Hoe gaat het toch met je???Zolang niks meer gezien of gehoord van je.Hopleijk is alles okee.gr Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ik zou willen dat het al 2013 was...dan word alles gerenoveerd hier...waaronder nieuwe kozijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: Lenieik zou willen dat het al 2013 was...dan word alles gerenoveerd hier...waaronder nieuwe kozijnenquote> Nou, is wel dringend nodig ook zo te horen!Sterkte ermee!Moet nu weg, de drie hongerige wolven komen zo thuis...en die oliebollen die ik over heb, lusten ze vast niet meer.Ik in ieder geval ook niet! :Disgust;Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ja hoor Sas, Wees ook maar trots op jezelf, volgens mij ga jij als een trein. Goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Wat een hoop complimenten mensen dank jullie wel. Ik hoop dat diegene die zich vaak vervelen ook iets kunnen vinden waar ze hun hart en ziel in kunnen leggen. Dat is echt heel erg fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ja hoor Bol...ramen zemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hoi Bolletje! Voordat ik eten ga koken nog even dit: ik ben meteen op zoek gegaan naar andere schilderijen van je en vond er één in het hobbydraadje, van een imaginaire vrouw die vloog! Ik heb er lang naar zitten kijken! Ook práchtig! Zo, dat moest ik nog ff kwijt... Latersszzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ik ga ook even eten...toedels!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: Jootje Originally posted by: TopperHallo allemaal,ik wil jullie allemaal nog een fantastisch 2012 toe wensen en veel succes met alle gestelde doelenquote> Hoi Topper, jij ook een gelukkig nieuwjaar toegewenst.Hoe gaat het toch met je???Zolang niks meer gezien of gehoord van je.Hopleijk is alles okee.gr Jootjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: Lenieik zou willen dat het al 2013 was...dan word alles gerenoveerd hier...waaronder nieuwe kozijnenquote> Ja, dat zou 'k ook wel willen. Dan stond 'k inmiddels een jaar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nou verbouwingen zijn helemaal niet zo leuk. Ik hoop dat je dan een wisselwoning krijgt, anders zit je een tijd in de zooi Wel gezellig met bouwvakkers over de vloer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 En daarna kan je je laminaatje ook wel afschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Leen woon jij op een boven of een benedenwoning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 6 hoog Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 o dan wordt het anders. Wat raar zeg dat je daar zo'n last van hebt. En alleen met een bepaalde windrichting. Alleen als het regent natuurlijk. Anders zou het ook, als je nog buren boven je hebt wonen, daarmee te maken kunnen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ik heb nog 1 laag boven me zitten.. ook bij die mensen is al gekeken waar het vandaan kan komen. nou ja we zoen/ horen het wel weer woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gelukkig Leen dat je daar niet meer zo lang op hoeft te wachten . Ik ben heel benieuwd of ze iets vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ik ook... sjo en nu lekker op de bank, met een beker sterke koffie. mijn ogen vallen bijna dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Lenie, had ik vanmiddag ook ben ruim 2 uur onder zeil geweest nu eerst ook maar aan de koffie net of het weer ochtend is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Tante Bol wat is het schilderij mooi geworden!! Complimenten!! Topper, gelezen en thanks u hoort nog van ons.....hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Als gestoofde wortelen uitgesproken zoet smaken, moet 'k dan huiv'rig worden? Dit heb 'k niet eerder meeg'maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: ShahireLenie, had ik vanmiddag ookben ruim 2 uur onder zeil geweestnu eerst ook maar aan de koffienet of het weer ochtend is quote> schandalig...je had moeten poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Even voor Borrie nee opgeven is geen optie en zal het ook nooit mogen worden and we know why!! Bor...dag 1 en daarna nog velen tegenwind...storm....er tegen in, doortrappen Bor!! je hebt al laten zien dat je het kan dus nu weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Snoep, jij had moeten komen ik vroeg het je nog maar je had smoezen..... die hadden best tot morgen kunnen wachten jouw huis is al schoon genoeg! en ik heb er een hekel aan je bent maatje of niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gunn, gestoofde wortelen die erg zoet smaken? Klinkt niet best, vaak zijn ze dan al ver over datum geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden