rapilos Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ha,ha Jaap, Jou neem ik niet in dienst hoor als er wat te repareren valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 ik heb geen geld voor reparaties en het is onduidelijk wie ik evenrueel moet laten komen. Ben zelf het dak op geweest en heb de goten schoongemaakt. Ik durf niet aan de kant waar misschien een dakpan gewoon scheef ligt. En enkelsteensmuren, is denk ik de oorzaak van doorslag, mijn buuf heeft het ook, ik zag net ook badhanddoeken in de vensterbanken groeien tussen de planten:D Huis is van 1902 Bol, jij weet hoe dat is he. Fijn dat jij het droog houdt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 jaap is gewoon een kantoor pikkie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik heb het niet gebouwd gelukkig. Ik ben heel handig, maar veel te theoretisch. Dat zou mij niet overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ooooowwwww. ik ben zo geschrokken bij de tandarts, ik moet een wortelkanaal behandeling. Deze keer was nog niet eens genoeg om alle ellende te verhelpen. En als ik ergens bang voor ben is het de tandarts, ik heb nog zeker 2 of 3 afspraken te gaan. Maar die wortlekanaalbehandeling doe ik niet, mijn maag draait al om bij het idee. Gaverdarrie, ik baal enorm, ik ga altijd keurig op tijd een jaar geleden was er niets aan de hand, binnen een jaar 5 gaten (gaatjes kan je het niet meer noemen) niet te zien van buitenaf alleen op de foto. Pffff, wat erg, nou ja er zijn natuurlijk ergere dingen maar ik ben zooooooo bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 tina ik begrijp je helemaal vind de tandarts ook vreselijk...liever een bevalling dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Oh, zit je gewoon op kantoor Jaap, tja, dan valt jou natuurlijk niets te verwijten. Jane, Kan je niet een handige kennis of buurman vragen om even naar het dak te kijken. Want kan me voorstellen, dat dit toch wel zorgelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Albertina, Joh, zo'n drama is dat toch niet. Ze verdoven alles, en dan voel je er niets meer van. Niet, dat het mijn lievelingsklusje zou zijn hoor. Je moet zo lang met je mond open liggen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Getver, Albertina, Ik ben ook niet zo van de tandarts, ben al zeker 10 jaar niet geweest. Misschien dat jij me over de streep trekt nu. Nu heb ik nog geen last. En geen kegel meer dus geen smoes. (Hij heeft me een keer weer naar huis gestuurd) Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nou Rapi, ik heb nu ook de nodige prikken gehad maar ik vond het niet bepaald helpen. Het deed wel degelijk zeer. Heb jij wel eens een wortelkanaalbehandeling gehad? En zo ja, hoe vond je dat? Ik kan natuurlijk wel roepen dat ik het niet doe maar ik heb weinig keuze. Wat een angsthaas ben ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Tina een wortelkanaalbehandeling is diep vanbinnen, dat kun je niet voorkomen. Ik heb er zeker 15 - 20 gehad en tegenwoordig voel je alleen de verdoving. het is niet fijn, maar echt vroeger was het erg, nu niet meer. Als je het niet doet ga je kaakontstekingen krijgen (het slaat naar binnen) en dan ben je vele malen erger af. Laat ff zakken dit bericht en wees maar moedig meis. Hoe eerder je ervanaf bent hoe beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Albertina, Ik weet ook wat het is..... Maar.... Als je een keer een doorgebroken kaakabces hebt gehad, zoals ik dus, dan ga je GRAAG naar de tandarts. Dat wil je niet meemaken hoor! Dus, kiezen (niet) op elkaar en gewoon gaan. Je kunt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Een gaatje boren en vullen, okee, maar een wortelkanaalbehandeling is echt geen pretje hoor. (Sorry, ik hoop niet dat de moed je nu in de schoenen zakt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ja hallo Jaap, dat helpt...... Tina, GAAN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Helaas Rapi ik zou dan iemand moeten weten die het gratis doet en die ken ik hier niet. Buurman is dood en zijn zoon durft het dak niet eens op, dan ga ik liever zelf, als het niet meer waait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: snoepjetinaik begrijp je helemaalvind de tandarts ook vreselijk...liever een bevalling danquote> ik ook... 2 in 1 x!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Luitjes, natuurlijk, ik zal wel moeten. Ik heb altijd veel aandacht aan mijn gebit besteed en er al best veel aan laten doen. Maar dan meer voor het mooie, nu is het pure noodzaak en ik doe het ook wel maar het moet even bezinken. Maar Jaap, bedankt voor je opbeurende woorden, aan jou neem ik een voorbeeld. Held. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 altijd helpend die Jaap:D ik zou dr bijna om gaan drinken als de tandarts me dan wegstuurt of de kaakchirurg:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jane, hier heb je de klussenbus, dat is in het leven geroepen voor mensen die het niet zo breed hebben en toch iets moeten laten repareren. Bestaat zoiets niet bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik ga maar eens eten maken van jullie word ik ook al niet vrolijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik beloof morgen een afspraak te maken met mijn tandarts. En daar zie ik best tegen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nee Tina, wel een stadje 8 km hier vandaan € 8,= per uur maar, maar die komen niet in Gouda, erg he. Mijn zussen hebben er ook veel aan gehad. Nee ik zit er echt mee, er zijn meer klusjes die ik niet zelf kan, en het loopt op he. Hoe krijg ik het ooit verkocht zo? En ik krijg pas urgentie als er een koper is. Gelukkig zit de huizenmarkt niet erg vast:( ik weet nu waar de uitdrukking zo vast als een huis vandaan komt:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: JaapIk beloof morgen een afspraak temaken met mijn tandarts.En daar zie ik best tegen op.quote> Zo mag ik het horen.Is mijn gepiep nog ergensgoed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Doe maar Jaap en ff melden he, dat we weten dat dit geen grootspraak is:o of dat je het zegt om Tina het goeie voorbeeld te geven, nou eten maken yes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jane, en een advertentie op marktplaats? Ik roep maar iets, het zou toch fijn zijn als je de meest urgente klussen kunt laten doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden