Shahire Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goedenavond des te later het volk des te schoner het volk of zoiets gaat die uitdrukking veel geschreven hier, nog niet terug gelezen weet niet of ik dat nu nog ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 oh de schone slaapster komt net binnen dan mag ik via de achterdeur vertrekken want de aflossing is er Sha, jij de nightshift ik te bedde slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Haha, slaap lekker Jane ik heb morgen ochtenddienst dus kan het eigenlijk niet te laat maken maar ja als je klaar wakker thuis komt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ga nog even wat andere dingen doen jullie nog veel plezier en denken jullie straks eraan om het licht uit te doen en de deur op het slot tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Dan doe ik voor nu maar es het licht uit en sluit de deur oftewel op slot truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goedenavond! Net even bijgelezen, er is bij mij een klein stukje van mijn voortand af, kind tegenaan gebotst, nee, zowel ik als kind waren nuchter dus moet eigenlijk ook ff afspraak maken , plakken ze er een stukje aan geloof ik? en lekkage? hier regent 't ook binnen, denk maar niet aan wat er allemaal hier nog moet gebeuren, geen idee hoe ik dat voor mekaar moet zien te krijgen? dus ik steek nu heel bewust maar even mijn kop in het zand (had ik vroeger zo'n hekel aan, als mensen dat deden, en nu doe ik het zelf :$ ) vandaag zouden ze tussen 10-12u mijn kabel voor tv/internet komen opgraven, ze kwamen pas rond 14u en ik heb bijna een uur gebeld (lees in de wacht gestaan ) om te achterhalen hoe of wat vorige klus was beetje uitgelopen, BEL ME DAN!!!! verdorie had ik gewoon kunnen trainen vanochtend, baal ik dan zo van dat eigenlijk m'n hele dag verpest is! maar ik heb het droog gehouden! dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: jane4Je kunt hun laatste postings opzoeken via zoeken Beertje en dan berichten aanklikkendan hoef je niet alles terug te lezenquote> Dankjewel Jane, dat scheelt weer een hoop gedoe.Ik probeerde het eerder en dat werkte niet.Maar die dag ging er van alles fout met het forum.Een lange PB was ook weg toen ik wilde sturen Morgen ga ik het opnieuw proberen!Nu ga ik ook te bedde.Weer te laat......... Maar ja, wilde mijn Tactive begeleidster perse antwoorden.Dat nam even wat tijd in beslag. Maar, goed besteed, hoop ik, neem ik aan.Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Des te later de avond, m'n waarde Sha. Dit bericht bevestigd 't maar weer eens! Slaap lekker, droogstoppels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik ben het nog nooit zo met jou eens geweest Had speciaal even ingelogd om je dat te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Frummers, slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 En ik weer om jou te danken! De ouwe gestreelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 gaby,ook toevallig. Ik heb met kerst ook een stukje van mijn voortand gebeten. Dit was tijdens het eten, maar dat begrijp je wel. en nou schuurt iedere keer mijn lip er tegen aan. Dus ik moet ook afspraak maken, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Zou zelf HEEL graag iets van m'n ouwe waarde Soothe horen, schaam je nergens voor, mede ouwe! De stokouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 ik ga slapen mensen. weltrusten allemaal en goede nacht. Morgen weer mijn eerste werkdag. veel liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden