Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Fleur 1 deurtje open, niet twee of meer......... Elk probleem achter z'n eigen deurtje. Zo kun je met de tijd alles aan........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: borretjeLenie; Als je gewoon eens zei wat er was/ is?Je kunt nu ook gefrustreerd gaan uitloggen, zelf weten.Maar dat hoeft niet he?quote> nou sorry Bor...als ik niet duidelijk genoeg was?beter lezen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 En nu eten...... Anders bega ik een appelflauwte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 oeeeeeeee deurtjes :D Ik kan niet volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Beertje beertje knuffelbeertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 ja ik ben boos..gefrustreerd...en vooral heel verdrietig sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 what's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik heb zoals vanmorgen voorspelt een van de saaiste klusjes in mijn leven gedaan. Het opschonen van "het systeem" Zodat er met een schone lei begonnen wordt aan het nieuwe jaar. Ik ben op 1/10 schat ik. Dit worden zware dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Maar verder alles OK hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik wil het nog niet dunnetjes overdoen maar ik stoor mij enorm aan het steeds maar weer terukomen op de Naltrexon. Kan er niet, net zoals voor de baclofen een aparte draad voor geopend worden. De één wil wel de bijwerking weten, de ander niet. Als er een aparte draad is hoeft er ook niet steeds over gequote te worden en is er voor diegenen die wel over het middel willen lezen en of posten alle ruimte. Net zoals bij het Refu en Antabusdraadje, ideetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik ga mijn trek op mijn eentje uitzitten laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Fleur, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ja Smikkie ik vind dat gepraat over alcohol de hele tijd ook niks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik heb geen trek en zit ook niet op de trek;) Hebben jullie overigens ervaring met het veel kunnen drinken en weinig last ervaren? Dat dat het beginstadium is van leverproblemen omdat deze niet meer protesteert? Of moet ik daar een apart draadje voor starten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 quote> format c:\\ geen optie? quote> Daar is het systeem wel tegen bestand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Is maar een geintje hoor Albertina. Ik snap je wel, er zijn meerdere medicijnendraadjes - dat klopt. Maar dit was goed bedoeld van MSLuzac, die even de bijwerkingen had opgezocht en daar nogal van geschrokken was. Van mij had ze het mogen laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: jeannetIs maar een geintje hoor Albertina.Ik snap je wel, er zijn meerdere medicijnendraadjes - dat klopt.Maar dit was goed bedoeld van MSLuzac, die even de bijwerkingen had opgezocht en daar nogal van geschrokken was. Van mij had ze het mogen laten staan.quote> Het was ook goed bedoeld,daar twijfel ik ook niet aan.Juist daarom, zoveel mensen,zoveel gedachten en meningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Bor, het is goed zo. Voor mij discussie gesloten. Anders wordt het zo oeverloos en daar schiet niemand iets mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: borretjeDe hond van je vriendin Lenie?Heb ik het goed nu?quote> ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Akelei... Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 heb geslapen ben net wakker thee gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 sluit zo lekker af en ga met thee mijn mandje in wat jullie. Morgen werken kijken hoe het gaat. wens julie een fijne nacht toe net als mij ben ik benieuwd hoe het gaat. Morgen mijn verhaaltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lenie De hond is opgehaald, hopenlijk door een nieuwe goede baas? Ben je verdrietig voor je vriendin? Ik heb zelf ook een hond en die mis ik dus 4 dagen per week.... Kameraad inleveren door je omstandigheden. Heftig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Krikkemikje, goed gedaan! Morgen zul je blij zijn en je wat beter voelen. Weer een dag en avond te gaan. Dag voor dag. Dit was de eerste, hier ben je doorheen. Aansluiten maar bij het dagpact, lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Baclofen, Naltrexon, Gabapentine, Het is een GABA-agonist met een chemische structuur gelijkt op die van de neurotransmitter GABA (gamma-aminoboterzuur). L-tyrosine, L-Tryptofaan , 5-HTP............... Ach ja voor elk wat wils en voor alles een aparte draad idderdaad. Maar ja als het helpt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden