igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 goede morgen frummels. jeetje wat heb ik geslapen, ik wil nog wel een rondje ZZZZZzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik heb trouwens nieuwe muziek voor een nieuwe choreo. 24 feb heb ik weer een optreden. Jihaaaaa Kan em hier wel plaatsen want het is ook op you tube te vinden: Om even lekker wakker te worden, je mag bewegen !! Ochtendgymnastiek: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 blondie van harte gefeliciteerd. hopelijk gaat het nog steeds goed met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Pleuntje hier! IK HEB HET GISTEREN GERED!!!!! IK HEB NIET GEDRONKEN!!!! Ga er vandaag weer voor maar ben wel onzeker. Ben van plan het heel rustig aan te doen en triggers te vermijden. Heb toch nog vrij t/m eind volgende week. Mag ik ook op het dagpact? Heel veel liefs van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen allemaal. Blondie, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Originally posted by: pippieDAGPACT:JaapPippiePleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 pleuntje goed hoor. geeft een lekker gevoel of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi woman, Heb net op you tube gekeken, knap hoor dat jij dit kunt, Lijkt me echt heel erg leuk. Wat een feest trouwens naast je!!!! Mijn hemel! Je schreef over je hond. Ik heb de bench weer naar beneden gehaald, zit ze 's nachts weer lekker in. Is een stuk plezieriger voor ons want na het vuurwerk heeft ze een stuk uit de bank gevreten en al 3 x in de kamer geplast. Gaat wel weer over. Groetjes van Pleuntje Goedemorgen lieve Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goeie morgen kei van een Pleuntje. Goed werk gedaan meis. en echt het wordt makkelijker voor je. Goed dat je je weer aangemeld hebt voor het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: pippieDAGPACT:JaapPippiePleuntjeigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 en waar blijft borrie?? die stond net in de gang. kom eens jij eens eventjes tevoorschijn.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi Igor, Ja het geeft het gevoel of het allemaal toch nog lukken zal. Ben best blij daarom. groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Lieve Bol, Ik heb ook heel veel steun aan jullie en volgens mij heb ik nu echt het keerpunt bereikt. Ik heb nml over 9 dagen weer een gesprek bij ABT en ik zou het zo geweldig vinden wanneer ik kon zeggen dat ik ermee gestopt ben! Gewoon zelf weer de teugels in de hand hebben. Maar Bolletje dat komt ook door jouw berichtje,heb ik heel veel aan gehad, heeft mij het echt in laten zien. Liefs Pleuntje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 het komt vast goed pleuntje. het zal niet allemaal van een leien dakje gaan, maar dat moet je maar op de koop toe nemen. het resultaat is dat je apetrots op jezelf kunt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Blondie van harte meid en nog veel adb. jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi Igor, Nee en dat maakt mij ook onzeker omdat je ook nog de omgeving hebt die niet altijd even gezellig is! Daar zit hem denk ik ook de kneep. Groetjes Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 hoeistie borrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ja Pleun die 9 dagen gaat je lukken hoor zeker weten. Wat ik zelf heel vaak doe is kijken naar wat de alc. voor 'n schade aangericht heeft bij mij en m'n omgeving. vooral schaamte komt heel vaak als herinnering. Nou dan wil ik echt niet meer. Voor mij is dat een hele goeie stok achter de deur. De schade die alc. bij mij heeft veroorzaakt. We hebben een draadje waarin je over je neg. ervaringen kunt vertellen. Zal ik het eens voor je opzoeken en naar boven halen? mStaat bij thema's Dan kun je nog altijd kijken of je er iets wilt schijven. Momentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 gelukkig borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Wat heb ik geslapen zeg! Ook heel raar gedroomd, ben het nu alweer vergeten. Maar ik ben wel snotverkouden.... BLONDIE! van harte gefeliciteerd!! een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ben werken mensen Toedeloeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goede morgen allemaal, Blondie van harte:D:musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light: Pleun TOP:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi :present:Bolletje:present: Ben al aan het lezen geslagen en ik vind het allemaal heel erg herkenbaar, dank daarvoor. Ogen moeten wijd open blijven. Ik zal zeker, wanneer ik er aan toe ben ook een berichtje toevoegen. Lieve groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 DAGPACT: Jaap Pippie Pleuntje igor Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden