Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 januari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal, Pleuntje hier!

IK HEB HET GISTEREN GERED!!!!! IK HEB NIET GEDRONKEN!!!!

Ga er vandaag weer voor maar ben wel onzeker. Ben van plan het heel rustig aan te doen en triggers te vermijden. Heb toch nog vrij t/m eind volgende week.

Mag ik ook op het dagpact?

Heel veel liefs van Pleuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi woman,

Heb net op you tube gekeken, knap hoor dat jij dit kunt, Lijkt me echt heel erg leuk.

Wat een feest trouwens naast je!!!! Mijn hemel! Je schreef over je hond. Ik heb de bench weer naar beneden gehaald, zit ze 's nachts weer lekker in. Is een stuk plezieriger voor ons want na het vuurwerk heeft ze een stuk uit de bank gevreten en al 3 x in de kamer geplast.

Gaat wel weer over.

Groetjes van Pleuntje

Goedemorgen lieve Bol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol,

Ik heb ook heel veel steun aan jullie en volgens mij heb ik nu echt het keerpunt bereikt.

Ik heb nml over 9 dagen weer een gesprek bij ABT en ik zou het zo geweldig vinden wanneer

ik kon zeggen dat ik ermee gestopt ben! Gewoon zelf weer de teugels in de hand hebben.

Maar Bolletje dat komt ook door jouw berichtje,heb ik heel veel aan gehad, heeft mij het echt in laten zien.

Liefs Pleuntje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pleun die 9 dagen gaat je lukken hoor zeker weten.

Wat ik zelf heel vaak doe is kijken naar wat de alc. voor 'n schade aangericht heeft bij mij en m'n omgeving. vooral schaamte komt heel vaak als herinnering. Nou dan wil ik echt niet meer. Voor mij is dat een hele goeie stok achter de deur. De schade die alc. bij mij heeft veroorzaakt.

We hebben een draadje waarin je over je neg. ervaringen kunt vertellen. Zal ik het eens voor je opzoeken en naar boven halen? mStaat bij thema's Dan kun je nog altijd kijken of je er iets wilt schijven. Momentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...