Soothe Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik ga slapen. Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik dacht het te bemerken Borretje. Ik heb een soort voelsprieten gekregen hier. Maar ik kan het ook mis hebben. Niet dus. Oké dan heb ik niets gezegd. Dan gaan we lekker op één oor Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Gaan we doen Borretje. Ben laat voor mijn doen. Ik zit wat cult films te downloaden en wacht tot de laatse binnen is. Dan ga ik branden en met het meissie kijken. Take care Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Bor , je schreeuwt dat je hulp wilt, soms zou ik willen dat ik de hulp kreeg die jij aangeboden krijgt! slaap lkkr zo ik ben i.i.g dankbaar dat ik een gezellig avondje heb gehad met een collega, niet gerookt, niet gedronken en nu slapen! Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Bor, ik stelde een vraag en was bezorgd je vorige postings wezen wel die kant uit en op een ADB forum vind ik dat geen rare vraag. Je antwoord naar Madelief lijkt het zelfs te bevestigen, dus ik voel me niet schuldig dat ik het je gavraagd hebt. En ik ben blij dat je niet gedronken hebt. Jammer dat je het aangrijpt om weg te gaan. En ik hoop dat je het gaat redden, met of zonder forum, zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik heb deze avond/dag nog even doorgelezen heb namelijk sterk het gevoel, of dat nu juist is of niet dat ik mensen tot een aantal postings heb 'aangezet' zo voelt het, toen ik vannacht naar bed ging eerlijk gezegd al vond het niet verstandig om daar om 3.00 uur nog op te gaan reageren eerst maar geslapen en dingen overdenken eerlijk gezegd zit het me nog niet helemaal lekker maar terug draaien kan ik het niet, het staat hier allemaal al ik ga ook niet op dingen daarvan meer reageren dat is beter, zo voelt het het enige wat ik op van deze dag nog wil zeggen is Bor het zinnetje wat je schreef 'in mijn geval niet helemaal terecht' was voor mij al voldoende ik ga van eerlijkheid uit en als jij dat schrijft ga ik daarvan uit uitleg is niet verplicht, dat weet je van me jouw keuze om wel of niet iets te willen vertellen en wanneer jij het wil of/en kan maar ik weet dat je me leest, zo lees ik jouw ook!! Liefs Sha (letter aangepast) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden