Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoe gaat het met je Jopie? Je bent over begrijp ik? En de pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik heb het vage vermoeden dat Jopie aan het dweilen is Parel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hahaha... Met de kraan open zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ja een neiuwe verkering daar ben je nog zuinig op he en eentje met een bad zeker:D slaap lekker meiden ik ga uitloggen en dan ff bijlezen dan kan ik niet meer reageren op jullie zelfbescherming heet dat en dan naar bed:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Dus als ik jou nu weltrusten wens dan zou ik t wel aardig van je vinden als je nog een keer doeg zeg Ik bedoel je hebt ooit niet voor niks de titel Heintje hier gehad... Wel een beetje je naam eer aan blijven doen he Jane... Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 haha Jopie wat een grap... Nah ja in bad gaan terwijl je lekkage hebt is zo ongeveer ook hetzelfde natuurlijk als dweilen met de kraan open toch Parel? Truste Jopie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik ga ook naar mn bed. Weltrusten allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 doehoeg Witje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi Bor! Kun je niet slapen Niet verkeerd opvatten hoor Ik ben er ook één! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 He je nog vis gehad dit jaar Nee, natuurlijk vorig jaar Je vader vistte toch veel Met fuiken enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Joe toe Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ben weer wakker...... Het gaat niet goed met me. Heb mn partner vanavond de huid volgescholden in het bijzijn van zn vrienden. Hij staat in hoog aanzien, ik ben naar de zuipkeet gereden, daar was hij ook, en heb tegen al die kerels gezegd hoe hij in werkelijkheid is, naar mij toe dan he? Achter de voordeur weet niemand hoe het is. Ze waren bijna allemaal stil. Nu zit ik hier, ik voel me waardeloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Enne geen ruzie maken over onbelangrijke dingen dames!!!! Er is zoveel ander leed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Madelief, Doe je rustig aan Niet te hard voor jezelf Of juist wel Dat weet ik niet Ik ga X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ja Borrie, ik heb te maken met huiselijk geweld.. Plus dat ik me een onbetaalde dienstmeid voel en en onbtaalde **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hoi Daisy, Dat gaat niet goed hè. Ik bespeur een neerwaartse spiraal. Tracht kalm te blijven. Met kalmte en een rustige toon heb je meer overwicht, dan wanneer je helemaal los gaat. Sterkte Madelief. Moeilijk om in deze iets zinvols te zeggen. Kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 wilde dat ik eens het lef kreeg om te gaan zuipen ach wie weet diep ongelukkig zijn is toch ook niet bedoeling van niet drinken eenzaam verder denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Jopie, die ligt zn roes uit te slapen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Borrie, Ik heb het openlijk gezegd, wat is er veranderd. Hoe hij in werkelijkheid is naar mij toe. Toen was het stil............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Maar ik kan geen kant op. Hier heb ik al mijn dieren en een dak boven mijn hoofd. Moet ik dit laten gaan?? Nee, ik kan ze niet in de steek laten, en ik ga niet onder een brug slapen. Dat heb ik niet verdiend. Ik werk ook voor mijn partner maar ik word niet uitbetaald, ik heb nog 12.000 tegoed. Ik word straks uit het ziekenfonds gegooid en ik kan mijn dochter niet laten afstuderen. Heee, wat sta ik er goed voor he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Originally posted by: borretjeStil? Wie?Wat is er gebeurd dan?quote> Bor, Omdat ik daar binnenstormde en tegen een ieder heb gezegd hoe hij met mij omgaat. Toen werd het stil.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Bor ben je het op een drinken gaan zetten? brrrp en klik, en .....drank joehoe het lijkt er wel op nl en dan kun je je afvragen hoe eerlijk je nu met Madelief kunt praten zij opent zich naar jou, neem je haar wel serieus dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik ga op de bank proberen te slapen. Sorry voor mijn openheid. Ik kom er vast wel uit, hoe dan ook. Truste en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Het heeft er alle schijn van. Borretje drink je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Trusten Madelief en sorry is niet nodig. Ieder huisje heeft z'n kruisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden