Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Albert, je vroeg naar mij De gewone dingen des levens Ik sla me er wel doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Originally posted by: krikkemikjeHier goed in mijn vel heb er wel moeite mee niet de drinkenquote> Clown nr 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 en niet zo stoken jij he famke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: jeannetLenie:light:Dat idee heb ik nou ook.quote> quote> Gek, ik heb dat idee soms van Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Haha Jane! Ik stook niet Ik rui wat op Soms.. Een beetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 ha Bellefleur hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 En nu ga ik slapen *engeltje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 volgens mij verschillenden woorden voor hetzelfde dame, nou ja dame dan? toch maar famke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 ff meppe en dan gaan Fleur?? Kom je morgen ff vertellen of je er beter door geslapen hebt?? Daar ben ik dan weer benieuwd naar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Lastig Jane Maar dat is niet erg Ik heb veel geleerd dankzij net dat en het forum Cliché maar waar Nu echt weg maar nooit helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 slaap lekker dan meis en wat zul jij straks eten weer waarderen he net alsof je alles weer voor het eerst mag beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik slaap er nooit beter van witte. En meestal voel ik me er behoorlijk slecht bij, later dan. Wie ben ik om zo te reageren? Maar ik kan het niet laten. Soms doet liefde pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Okee Jane Beetje kietelen kan geen kwaad Soms.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Daarom vind ik je zo een kanjer. Je weet het. Morgen weer een dag... Nieuwe ronde nieuwe kansen voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 de een mept de ander kietelt ik heb net gemept tegen de bal en mezelf gekieteld met 9 () rijstewafels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Zou je iemand voor schele uitschelden als je zelf scheel was Marjo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 dat zou ze toch helemaal niet kunnen zien dan Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Fleur dat heet nou witte liefde (Witte;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Mensen die scheel zijn, zijn volgens mij verre van blind Jane Maar het ging mij er ff om, dat ik verbaast ben dat Marjo iemand gaat opruien of kietelen in deze situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Witte liefde is overal om me heen Jopie:D Kijk voor iedereen van het forum :heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Zelfs als ik niet scheel ben nog niet eens Ik ben een doetje En daar ben ik trots op Maar ik krijg wel steeds meer haar op mijn tanden Grrrrr!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik zag ze ingelogd Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Was geen veroordeling Parel Ik zat wat te grappen Men is er wanneer men er is Nu! Altijd nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 ff control en tegelijk shift indrukken Jopie dan komt je vraagteken weer op de plek waar hij hoort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik stop erover, anders ga ik er ook nog in mee en das nou net niet meer de bedoeling.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden