Yvonne Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen luitjes, Nog steeds onstuimig, zeer onstuimig en veel, veel regen... Maar de koffie en thee staan al klaar. Heb me een beetje verslapen, bedje was nog zo heerlijk warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Pffff, tis al tien voor half zeven en nog ligt iedereen op één oor? Kan niet hoor lui. WAKKERRRRRRRRRRRRR WORDEN, de KOFFIE IS KLAARRRRRRRRRRRRRRRRR.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goeie morge ja koffie dat is een goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Kijk, dat helpt dus, hihi... Goedemorgen Marq en Smikkie. Ik duik nu snel de douche in, hoogte tijd, zelf even koffie pakken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen, Wederom 5 min voor de wekker wakker, het gaat de goede kant op. Dagpact: Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen ook Jaap.. gaat goed dus. En nu dan maar een lekkere bak koffie. Zie nu pas dat Blondie jarig is vandaag. Van harte Blondie, hoop dat het nog steeds hartstikke goed met je gaat. :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: En ik moet er vandoor... ga de spulletjes bij elkaar pakken en hup naar buiten.. Fijne dag mensen, maak er iets moois van. Laterrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen Jaap, Marq en Yvonne!!! Von, wat kan jij hard roepen zeg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hhi, hij blijft leuk.. Ook goede morgen Jannie, Uhhhhh Hannah.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Morgu Pip , tsja, leer je wel als je een kind hebt gehad dat pas bij de vijfde keer brullen terugriep: 'jahaaaaaaaaaaaaaa, ik kom AL' En nu wegwezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Blondie gefeliciteerd meid!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Goedemorgen Raksha was om half 6 al aan het spoken....er lag ook weer een drol, volgens mij kwam ze me waarschuwen dat ze uit moest ofzo.... Verder ging het wel goed. Zowie in het souterrain, die is zo makkelijk. Maar Raksha is ook wel wat ouder en echt heel waaks....waar de buren vast niet zo blij mee zijn aiaiai..maar ja ik heb ook last genoeg van hun en ik doe mn best. Straks komt er weer een kleine bij, dus dan zijn ze met 9....en de kleine maakt ook geen onderscheid tussen dag en nacht. Koffie ! Fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ja Von, ik werd vroeger ook niet bij de eerste wakker. Bedje lag altijd veel te lekker. Werkse voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Voor mij geen koffie hoor, eerst even wakker worden. Anders is dat toch zonde van de smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 DAGPACT: Jaap Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Gelukkig wordt ze op tijd uit haar droom geholpen en staat ze weer in die heerlijke realiteit. Ze mag Jos en Edgar wel dankbaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Negen kinderen. Goed hun best gedaan. En goed voor de kinderbijslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Zo, ik ga maar weer eens andere mensen lastigvallen. De plicht roept. Een prettige voortzetting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Opa oma dochter + man + 2 kids + aanhang van de kids en nu dan baby dus dat = 9. Ziet er altijd heel gezellig uit met spelletjes enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Vooral met kerst en pasen enzo Hoop gejuich en plezier en om het kwartier met zn allen buiten roken. Met Pasen met zn allen buiten zitten 48 uur. Hebben meer mensen hier last van lonelyness ?? Kan wel een loneynessdraadje maken.... Handig voor de paasdagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Pffff 9 personen, dan woon ik toch liever alleen Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ja zeker, ik ook. de kinderen slapen in punt van het dak. Hun huis is kleiner dan de mijne. Maar ja ik hoor wel echt alles. Ik moet echt een plan gaan maken met de pasen en andere feestdagen. 48 uur hou ik gewoon niet vol. Kan moeilijk vragen of ze wat minder gezellig willen doen :s Zet altijd wel een muziekje op, maar dat helpt niet genoeg. Wil eigenlijk weg dan, hotelletje ofzo. Maar daar heb ik geen geld voor. s Avonds gaat het altijd ellenlang door, luidruchtig door de drank. Toeters erbij pfffff Nadenken dus. feestdagenplan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Mn vader had altijd een volkstuintje, daar zat hij dan tijdens de feestdagen. Weet ik nog goed. Zoiets dus. Hangmat mee, boek, hondjes ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik snap het hoor Woman. Deze kerstdagen was ik door omstandigheden ook helemaal alleen. Dit was wel bewust, maar toch, als je door de straat reed en dan iedereen gezellig om de grote tafel zak zitten, voelde ik me wel eenzaam. Dus zo'n draadje is misschien nog niet eens zo heel gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Ik zal een draadje openen bij tips en adviezen. Ik ben vast niet de enige die only de lonely is met feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Alleen is trouwens niet erg maar eenzaam is niet fijn. Eenzaam is toch wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden