Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Één goedenavond mensen, Hé hé, ff lekker bijkomen op de bank mee een mok Ovomaltine. Vergeef me, 'k ben niet zo'n teruglezer. Dus 'k val erweer tussenin. Iedereen verder okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Een goedenavond Gunn. Goed dat je binnenvalt om de boel even op te fleuren:D Ik ga even douchen en kom straks nog wel even binnenvallen. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Owwwwwww zij..haar ken ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Nog even. Fleur - wat heb je morgen dan te doen dat je er tegenop ziet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hey hamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Enneh, Pretty Woman - geen gefotoshopte foto's op google kijken. Je moet haar op tv zien = echt niet ok. Sad but true. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Het is mijn eerste werkdag Jeannet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mauro Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goede avond allemaal, Ik wil jullie gewoon laten weten dat ik vandaag 10 dagen droog ben en best wel een beetje trots op mezelf. Is al een lange tijd geleden dat me dat nog is gelukt, maar we gaan verder. Een termijn heb ik nog niet voor mezelf opgelegd, want ik bekijk het dag per dag. Zo lang mogelijk dus zullen we zeggen. Heb gisteren al mjn eerste 'test' doorstaan. Nieuwjaarslunch met het werk doorgebracht op water. Het is wel mijn plan om risicosituaties en -plekken in het begin te vermijden omdat mijn vlees veel te zwak is gebleken in het verleden :-) Zo, ik wens jullie een prettige avond toe en hartstikke proficiat aan Snoepje! Wauw, een volledig jaar. Petje af! Aan de anderen: hang in there, i know i will!! Veel liefs, Mauro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Nou Fleur, dat zou dan allemaal wel 'ns reuze mee kunnen vallen. Ik hoor het graag. @ Hey Hamster, whoehahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goed zo Mauro!! Moet ook ff weg. Dochter komt zo terug van dans Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hoi allemaal, was al even thuis van mijn werk maar heb ondertussen gegeten 1 kilobak nasi met 4 gebakken eieren ja je moet toch wel goed eten als je niet meer zuipt hè. Ik ga nu even tv kijken Gefeliciteerd allemaal met 7, 10 of nog meer dagen droog:present: Ik vind iedere dag een overwinning voor ons en iedere dag is er 1 waardoor we niet in de verleiding gekomen zijn. Een hele prestatie. was gisteren doodop na 14 dagen vakantie bijna niets gedaan en vervolgens vol aan het werk. Vandaag valt het wel mee, maar ga nu dus even tv kijken en zie wel hoe laat het word truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jootje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 'k luister nu naar de BombCast. Een podcast over videogames. And it's rad! Haaa, 'k voel me heerlijk ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Slaap lekker voor straks allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Gunn, dat zijn berichten. Albert Remmo, dank je wel. Lekker uitbuiken van 1 kilo!! nasi met 4 gebakken eieren. Je zult het wel nodig hebben:P Trusten:lips: Mauro, ook 10 dagen:present: Shake hands. Ik ga ook lekker mijn mandje in. Wens iedereen een fijne avond en natuurlijk sterkte voor wie dat nodig hebben. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 @AR, Één kilo nasi én vier eieren?! 'k zou een teiltje nodig hebben, vrees 'k. 'k heb ooit 1 kilo spaghetti g'geten, en hoewel 'k niet ziek werd, zat 'k wel mutvol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Lieve Fleur, Soepkippen staan bij mij hoog in aanzien en ik vind ze heel lekker! Jij bent vast ook een heel lekker stuk geworden;) Het zal ongetwijfeld voor iedereen op je werk vreemd zijn om je zo te zien, maar je oude gezicht vervaagt en komt niet meer terug, dus op een gegeven moment weten ze niet beter. Voor jezelf is het, denk ik, het meeste wennen. Van binnen ben je nog dezelfde lieve meid. Dat verandert niet. (Tenzij mensen heel rottig tegen je doen, dan word je meer een Vlaamse Leeuw misschien? ) Een stom verhaal uit eigen ervaring: Mijn man had een keer zijn snor afgeschoren en zijn baard behouden. Ik had hem nooit zonder gezien. Ik had tevoren al gezegd dat ik mijn oordeel een maand zou opschorten, omdat ik altijd erg moet wennen aan zulke veranderingen. Iedere keer dat hij de kamer inkwam schrok ik me rot, óf ik barstte in lachen uit. Na twee weken heeft hij zijn snor toch maar weer laten staan. Jij bent er erg op vooruit gegaan. Je hebt nu een leuke wipneus en een fatsoenlijke kaaklijn. Daarvoor deed je het en dat heb je bereikt! Je zou altijd spijt hebben gehad dat je de kans niet gegrepen had, vertelde je toen. Dapper mens! Goed resultaat! Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 @ Spike, Van harte welkom terug. Ga ervoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jootje, Hoe gaat het meis? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: LytseJootje,Hoe gaat het meis?Lytse.quote> Gaat wel. Ben beetje aant meelezen en tv.kijken.Bedankt voor je interesse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: MuffinMensen, sorry dat ik vooral over mezelf babbel maar nog maar vrij recent terug op de wagen gesprongen dus kan nog niet direct alles volgen.quote> Goedenavond,Het lezen van ervaringen van anderen is juist waar ik veel aan heb. Nogsteeds. Dus gewoon blijven doen.Bovendien is het goed om af en toe even iets kwijt te kunnen, toch.Ik ga ook gelijk plat zo. Lijk wel of ik toe ben aan vakantie.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 'k wist dat er veel uit blik komt, maar kant-en-klaar bruin brood uit blik?! Dat heb 'k niet eerder g'zien. http://2.bp.blogspot.com/-mmhn...GE0/s1600/DSC_0001.JPG http://2.bp.blogspot.com/-S9Xn...PAI/s1600/DSC_0004.JPG http://3.bp.blogspot.com/-YUl3...B_o/s1600/DSC_0005.JPG 't ziet er nog niet eens zo vies uit. 't oogt eetbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hi Gunn, Zou het lekker smaken, dat brood? Mijn zusje woont in Amerika en heeft lang moeten zoeken naar goed en lekker bruin brood. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jootje, hou vol hè. We bekijken het per dag! Ik weet dat je het moeilijk hebt en ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 ja bedankt. Ik ga proberen te slapen. Gister ook maar drie uur gehad. Heb de hele dag bijna zitten te slapen op werk. Ik vind het echt niet leuk alleen. Jootje weltrusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden