Jootje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 ja bedankt. Ik ga proberen te slapen. Gister ook maar drie uur gehad. Heb de hele dag bijna zitten te slapen op werk. Ik vind het echt niet leuk alleen. Jootje weltrusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jootje, om je weg alleen te vinden heeft tijd nodig, en het is ook niet leuk, helemaal met je eens, maar het enige wat je (we) eraan kunnen doen is ermee dealen, of zoeken naar een oplossing, wat voor 1 dan ook, maar nuchter is het s'ochtends i.i.g een stuk gezelliger en gemakkelijker Sterkte Jootje en ik wens dat je lekker slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 en daarom slik ik sóchtends ook als eerste mijn refu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 @Lytse, Als je zus op zoek is naar écht lekker brood, dan lijkt me brood uit blik (zelfs al is 't iet-wat smaak'lijk) geen optie. Kennen ze daar niet zoiets als een 'Warme Bakker'? Of is 't gepre-fabriceerd WallMart brood wat de klok slaat? In dat g'val, laat haar een broodmachine kopen met haar favoriete broodmix en voilà ... Heerlijk vers brood uit eigen keuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 ik ga ook maar slapen, zie nu eens niet op tegen de woensdag! lekker de hele dag werken = de hele dag afleiding en dat kan ik wel gebruiken nu! slaap lekker Lieve Frummers en morgen helder weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Welterusten, Jootje! Zo ook Akelei. En Gaby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 G'ávond gij fruntses der lage landen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Hé Smikkie, hé Diesel! Alles naar omstandigheden goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ha Gunn, ja hier alles wel goed hoor. Met jou ook en met je keuken avondturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Er moet maar eens iemand komen die een dagdeel samenvat van wat er hier allemaa gebeur is, dat bijlezen kost teveel tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 @Diesel, Ja, een avontuur kun je 't wel noemen. Na jaren drinken is je smaak volledig verdwenen. 'k moet weer leren fatsoenlijk te koken en eten te waarderen. M'n moeder staat me g'lukkig bij. Ze gaat binnenkort met mij een weekmenu samenstellen, zodat 'k g'zond en g'varieerd eet. Vaardigheden die 'k me jaren g'leden al eigen had moeten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 aan allen die nog online zijn, een prettige en gezonde nachtrust gewenst en tot morgen slaapwel, muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Welt'rusten Muffin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: snoepjemijn dochter vroeg vanmorgen ..wat ga je nu doen??ik weet het niet heb ik gezegd...maar verstandelijk weet ik het natuurlijk welwaarom ga je niet voor nog een jaar..zei zij toenen dat ga ik dan ook maar doendus we gaan er weer voor..en kijken wat dit jaar me brengtquote> nou snoepie dat vindt ik grote klasse :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Muffin pitse en rust uit he. Tjah Gunn koken is niet echt voor mij weggelegd, alhoewel in water koken ben ik absoluut een pikeur hoor, mot mezelf niet helemaal te laag inschatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 en nu naar bed. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Truste Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 @Diesel, Water koken? Kunst met elektrische waterkokers tegenwoordig! Maar wie kookt er dan bij jullie thuis? Man/vrouw, vriend(in), anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: snoepjemijn dochter vroeg vanmorgen ..wat ga je nu doen??ik weet het niet heb ik gezegd...maar verstandelijk weet ik het natuurlijk welwaarom ga je niet voor nog een jaar..zei zij toenen dat ga ik dan ook maar doendus we gaan er weer voor..en kijken wat dit jaar me brengtquote> nou snoepie dat vindt ik grote klasse :present::present::present::present::present::present:quote> Idd heel stoer Snoep, top hoor daar is lef voor nodig en de wil. Maar kan me ook voorstellen dat als je dochter dat zo vraagt dat dat je ertoe doet besluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Igor ook pitse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 heee Iggie in de nachtploeg???? ik duik er ook zo in slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ja Gunn, Inderdaad zelf brood bakken is ook voor haar een goede optie. Ze houden van koken en bakken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Welterusten, Jane4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Tjah Gunn ik eigenlijk het meest, officieel zou ik dat het meest moeten doen. Maar koken is mijn ding , ook nie gewwest. Moar somsis het wel leuk hoor as ik er zin in heb. Of iets nieuws wil bakken. O ja en BBQ lukt me ook aardig, die staat dus vaker aan met lekker weer Tjah vrouw werkt en moet als ze naar de zaak moet 3 uur rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Frummers, ik haak ook af. Vandaag heb ik het weer droog gehouden. Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden