Yvonne Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen luitjes, De koffie staat klaar, thee staat te trekken. Het is nog hartstikke donker en mijn bed was zoooo lekker warm , maar ja, wat mot dat mot... dus we gaan er weer tegenaan. Eerst maar even een bakje inschenken en een pafke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Heb de koffie overgegoten in een warmhoudkan voor de langslapers... Tijd voor mij om de douche op te zoeken. Heb tussendoor gisteren even snel doorgelezen. Maar het is zo moeilijk te reageren op...vergeet dan zoveel. Zag wel een berichtje van Gunn van gisteravond. Nog steeds in een zwarte bui. Gunn, hoop dat je goed hebt geslapen en dat je je vandaag weer wat beter voelt man. Probeer toch een beetje ook naar de lichte kanten te kijken, en stop met je zulke zorgen te maken over wat nog gaat komen, derde wereldoorlog, voedsel wat niet meer te krijgen zou zijn... probeer dat wat van je af te zetten, je wordt er alleen maar meer depri van. Zou je zo graag weer wat vrolijker zien... En verder mis ik Toineman nu toch wel heel erg. Net als onze Snoep. Ik geef toe: geen gekibbel over de douche... maar toch, liever knokken om dat ding MET Snoep, dan vrije toegang zonder Snoep. Snoep, ik mis je. Zo, en nu snel de douche in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 goede morgen yvonne en de rest van de frummels. doe maar even een bakkie ik mis snoep en toine ook ja. SSSNNNOOEEPPPPIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEeeee de poepiiiiiiiiieeeeeee waar blijf je. kom op vertel even hoe het met je is en toineman koekepan laat je zien komop jongens laat ons niet in onzekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 goedemorgen knorrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 OOOOOOOOOOOooooopppppstAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaannnnnnn wAAAAAAAAAAAAAAAAkkeRRRRRRRRrrrrrr wOOOOOOOOOoooooorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 KoffIIIIIIIIIIIIeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 eurIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiieeeeesss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 diesel en jaap ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen, Snoep, gefeliciteerd, 1 jaar, tenminste daar ga vanuit, gezien je vechterskarakter. Het heeft je misschien niet gebracht wat je hoopte. Dat de wereld en jezelf vanzelf op zouden klaren. Vanzelf gaat het niet, en soms kost het gewoon tijd. Veel tijd en energie. Ik vind dat je op dit jaar heel trots kan zijn en dat je er met een goed gevoel op terug kan kijken. En dat het een grote stap is geweest. Op weg naar wie weet wat voor moois. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Vandaag Snoep 1 jaar?????? Domdomdomdom dat ik er niet aan heb gedacht Snoep: Lieve Snoep, het eerste jaar zit er op. Ik hoop dat je er nog een heel stuk aan vast knoopt. En ik hoop dat het komende jaar voor je een heel stuk fijner gaat worden dan het afgelopen. Ik heb diep respect voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 En nu.... hup hup hup de auto in... Ook goedemorgen trouwens Igor en Jaap.... Ik moet rennnen..... Laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen frummeltjes, vanmorgen heb ik lang gewacht voor ik mijn pc ging aanzetten heb een tijdje rond gelopen met hoe ik het zou doen hoe ik mijn maatje ga feliciteren want ik weet dat ze het nu moeilijk heeft vandaag is mijn maatje Snoep 1 jaar droog.....1 jaar!!! Lieve Snoep ondanks dat je niet lekker in je vel zit en je vandaag niet blij bent wil IK wel even bij deze dag stil staan! je hebt het maar wel gedaan :present: samen waren we begonnen, jij hebt het gehaald...ik niet dus jij bent voor mij echt een voorbeeld een voorbeeld van hoe het moet afblijven van de drank! ik wil dan ook wel even zeggen 'IK BEN SUPERTROTS OP JOU' zo, dat je dat maar even weet!! en de rest van dit frummelland mag het ook weten en jij kunt ook trots zijn op jezelf zoveel overwonnen dit jaar op dit moment voelt dit niet zo voor jou, dat weet ik maar let op grietje ook voor jou gaat de zon weer schijnen!!!! een slinger in gepaste stijl vandaag ik hoop dat je je snel weer voelt bent zoals je graag zou willen ik mis je Snoep, we hebben elkaar nodig dat weet je hè en je weet het hè.......ik ben er voor je als je me nodig hebt voor Snoep vandaag :heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 snoep 1 JAAR?? van harte meid zoooo goed gedaan zo die stop maar in je zak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goedemorgen Frummels! Snoep 1 jaar????????????? Superknap!!! dat verdiend een bos :present: Hopelijk kom je nog om een hoekje kijken? Werkse voor een ieder, ik ga straks naar de HA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Moggeuh schreeuwaapies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Zo en nu ga ik weer naar mijn saaie werk. Wat ben ik er klaar mee zeg. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Jaap!! die appeltaart zit me dwars!! zometeen al bijna een jaar geleden dat je me die had beloofd nu zei je laatst 'in september' maar dat zei je toen ook dusse.....dat wordt dan maar samen ergens appeltaart eten? jij takteert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Originally posted by: DieselMoggeuh schreeuwaapies quote> zei de grootste brulaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goeie morgen lieve mensen. Ik wil even wachten om Snoepie te feliciteren. Eerst even weten hoe het de laatste dagen is gegaan want ik ben daar bezorgd over. Hoop dat als ze terug is, ik haar als nog kan feliciteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Nou Snoepie jij in elk geval gefeliciteerd joh, een jaar ff boven mijn pet voorlopig, klinkt nu nog net zoiets als stoppen, dus boven me pet. Ja zijn wel idd een paar mensen die er waren vanaf dat ik binnen struikelde zoals Toine en zeker ook Kirky ! Nou ff de honden binnenhalen en de koffie checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 zo jullie zijn het bed uit, dan kan ik nu gaan. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 werkse Igor en vermaak je een beetje he. Misschien wijze woorden "tante"Boll maar toch er zijn de laatste tijd wel meer mensen gefelciteerd met bv verjaardagen, maar iss hadden die dat toch ook ff nodig, kan ook geen kwaad ff als een gebakkie bij de koffie Tjh Sha , brulaap wor je vanzelf met soms irrie nichten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden