Jootje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: willHoi Jootje, nice to meet you, heb je hier al enkele keren gezien.Hoe gaat het met jou ?? quote> Het gaat wel hoor will.twee daagjes drooggehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: Jootje Originally posted by: willHoi Jootje, nice to meet you, heb je hier al enkele keren gezien.Hoe gaat het met jou ?? quote> Het gaat wel hoor will.twee daagjes drooggehouden.quote> hee Jeannet,zin in een glas??? Kan ook ice tea of cristal clear zijn. Heb ik net ook op.Zulke dagen zijn vervelend, maar gaan weer voorbij.Morgen weer een nieuwe dag en hoort wie het zegt.Maar heb het beste met je voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Springtij ?? Heb het al tot dik over de kade hier geweten. Aan de kant van A zelf dan natuurlijk. Hier binnen in de dok is er geen tij hé. Moet gaan uitrukken, ff tanker gaan vastmaken, pfffff Latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: willAwel, een glas water hé quote> Wodka is 'in den woorde' eigenlijk water... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Sorry Jeannet heb een verkeerde quote bij mijn bericht gezet, maar dat begrijp je wel. Ik heb trouwens de docu wel voor een deel gezien. Best wel interessant en erg herkenbaar maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Jootje, no worries. Maar dank voor je bemoediging:-) Het is echt even een dip denk ik, hoop ik, wil ik. Morgen ben ik weer blij dat ik niks gedronken heb, geloof me. Elke morgen denk ik dat en ook bij sommige situaties. Erg eigenlijk. En ik heb de glazen wijn op tafel vanavond op mijn netvlies. Gunn, volgens mij heb ik van mijn leven nog geen wodka op. Dit is gemeentepils. Beter ook, heb vanavond een bak Kapsalon op, eet ik bijna nooit maar het was wel redelijk zout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Hannah, bestaat die stichting nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Het is met een K. Korrelatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: jeannetJootje, no worries. Maar dank voor je bemoediging:-)Het is echt even een dip denk ik, hoop ik, wil ik.Morgen ben ik weer blij dat ik niks gedronken heb, geloof me.Elke morgen denk ik dat en ook bij sommige situaties.Erg eigenlijk. En ik heb de glazen wijn op tafel vanavond op mijn netvlies. Gunn, volgens mij heb ik van mijn leven nog geen wodka op.Dit is gemeentepils. Beter ook, heb vanavond een bak Kapsalon op, eet ik bijna nooit maar het was wel redelijk zout. quote> Beter die glazen wijn op je netvlies dan in je mond gieten haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Nou, ik hoop niet dat ik ga slaapwandelen vannacht haha. Dus ik wil voorzorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Toch geen BORRELlatie hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Jootje, nou die hebben we allemaal hahaha. Hannah, ik snap m ff niet, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Ja maar wel met mijn blonde kop met twee ll-en geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Lieve mensen, deze dame gaat zo lekker haar mandje in. Morgen weer fris den dag doorbrengen. Op naar vrijdag de 13e! Allemaal nog een fijne avond en nacht (voor de nachtbrakers) en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Ik ga maa eens mijn bedje opzoeken, morgen weer werken. En dan is het weekend, helaas. Weet nog niet hoe ik het weekend door moet komen maar zal wel zien. Weltrusten Jeannet en hannah Slaap wel en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Zag je me binnen wandelen Hannah:D Ik moet nog ff Bammie feliciteren natuurlijk Van harte Bam Bam:musicnote: Alles ok met jou Hannah? Sorry hoor ik moet nog ff bijlezen. tosso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Ha die Witje en Hannah triootje maar weer? ja Han vrijwillig (werk:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Nou eer dat Witje bij gelezen is lig ik al met mijn boekie in mijn hoekie dusse slaap lekker duootje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 nah gezellie ben je weer Jane.. Ken nog niet eens ff rustig lezen of je bent alweer weg.... Ik zit bij dat je een butdag hebt Han ik hoop inmiddels dat het weer wat weggetrokken is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 heee ik heb weer een mooie uitzending gemist dus Lijkt me wat hoor op de carribean afkicken.. Haaa neeee liever gewoon een lekkere vakantie daar. Maarre wat maakte die uitzending zo erg dan Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Heintjes 1e come back dan vooruit but met een t dat is juist en het fietsen was gister han je loopt/fietst achter en natuurlijk is Witte alive and kicking (ass) ze rookt toch niet meer nou jullie mogen verder hoor lezen/roddelen whatever Heintje gaat slapen Han sterkte: martelmatje dan maar weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Heintje kwam toch nog ff terug voor ons dat vind ik aardig van je Heintje. Weltrusten en slaap lekker, enne roddelen, neeee echt niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 korrelatie of deze: Text Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 ff vraagje Han: Je ziet toch geen verband tussen mij en korrelatie he?? Ik bedoel eerst zoek je nazorg, las ik en daarna had je t over mij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden