Spring naar bijdragen

donderdag 12 januari


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zat me net te bedenken hé, vroeger was ik, mede doordat ik veel zoop, niemand. Mensen hechtte geen waarde aan mij (tenminste dat gevoel had ik). Nu ben ik iemand, juist omdat ik het gevoel heb voor anderen iets te kunnen betekenen. Dat is denk ik een van de rede waardoor ik wat makkelijker de alc. kan laten staan. :) Mijn zelfwaardering is een stuk meer geworden, en daardoor heb ik het gevoel wat minder eenzaam te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit de reacties te lezen op mijn laatste posting en ik wil even zeggen, dat ik het hartstikke tof vind om te merken dat mensen mijn schrijven toch wel begrijpen. :heart:

In de eerste instantie had ik namelijk niet eens in de gaten dat ik iritatie opgeroepen had, (wrs een blond momentje ;) ) ik dacht, die mensen hebben iets gevonden om te kunnen geiten Tof! :D

Maar na de uitleg van anderen gelezen te hebben over hoe ik het wrs bedoelt heb en dat er nog een heel verhaal achter zit, begrijp ik dat er iritatie was.

Voor die dames biedt ik mijn oprechte excuses aan, al zal ik wrs jullie iritatie op het moment niet echt kunnen begrijpen aangezien ik in mijn super positieve modus zit, ik had jullie iritatie niet eens opgemerkt. Ik kan dus niet beloven dat ik het niet weer zal doen. Maar mijn excuses is welgemeend.

Voor de andere schrijvers, dankjewel en super tof hoe jullie een misverstand uit de wereld hebben kunnen helpen. Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

ik blijf het uitermate storend vinden

als er gerefereerd wordt naar PB.

Een PB is een persoonlijk bericht,

daar heeft in mijn optiek niemand

anders iets mee te maken.

Maar goed, ik heb dit al vaker

aangegeven.

Voor mij is het helemaal niet interessant

wie met wie een PB contact heeft.

Dus wat mij betreft blijft dit

buiten de dragdraad.

Pfffffffff

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Spud, zo zie je maar weer he?:present:

Maar een geschreven woord komt altijd bij een ieder weer anders over.

Althans zo voel ik dat.

Verbaal en met lichaamstaal kan ik veel beter de dingen in een goed perspectief uitleggen.

Daarom ben ik voorzichtig met wat ik schrijf.

Voorheen plampte ik alles neer, nu laat ik het even staan en lees het nog een paar keer.

Dat werkt voor mij het beste.

Maar ik ben meer een lezer dan een schrijver hoor.

En niet iedereen ligt je nu eenmaal, dat is in de echte wereld ook zo.

Maar eigenlijk is in de loop van de tijd wel iets geks gebeurt, ik ga jullie allen steeds meer waarderen, ieder op zijn eigenwijze wijze!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madelief
@ Spud, zo zie je maar weer he?:present:
Maar een geschreven woord komt altijd bij een ieder weer anders over.
Althans zo voel ik dat.
Verbaal en met lichaamstaal kan ik veel beter de dingen in een goed perspectief uitleggen.
Daarom ben ik voorzichtig met wat ik schrijf.
Voorheen plampte ik alles neer, nu laat ik het even staan en lees het nog een paar keer.
Dat werkt voor mij het beste.
Maar ik ben meer een lezer dan een schrijver hoor.
En niet iedereen ligt je nu eenmaal, dat is in de echte wereld ook zo.
Maar eigenlijk is in de loop van de tijd wel iets geks gebeurt, ik ga jullie allen steeds meer waarderen, ieder op zijn eigenwijze wijze!:heart:quote>


Hihihi Madelief, PRECIES! Het geschreven woord is ontzettend moeilijk. Te schrijven maar ook te lezen, want je hebt er altijd je eigen referentiekader bij.
Toen ik hier pas zat, wilde ik bij een misverstand alles uitleggen, maar ook daarbij werden dingen vaak verkeerd begrepen. En werd de boel alleen maar erger.
Na verschillende fora bezocht te hebben en daar steeds weer tegen hetzelfde aangelopen te zijn ben ik er bij eentje blijven plakken. ;)
En als ik iets wil delen kom ik daar en drop dat precies zoals ik dat op dat moment bedoel.
Want ik heb inmiddels ontdekt dat wanneer ik mijn best doe het zo te verpakken dat alle mensen het zouden kunnen verstaan, kom ik voor mezelf bedrogen uit. Enerzijds omdat ik zoveel moeite gedaan heb om het te onderbouwen dat ik weg ben van mijn gevoel en anderzijds omdat er dan nog steeds anders geinterpreteerd wordt.

Hier lees je weleens terug dat mensen anderen graag lezen. En daar heb ik gebruik van gemaakt om te kunnen schrijven. :D Men heeft namelijk altijd het recht om over me heen te scrollen en mijn posting ter zijde te leggen. En ik heb het recht zoals alle leden zolang ik me aan de regels houdt om hier te schrijven. Dus zolang tactive niet ingrijpt dan kan en mag ik hier neerzetten wat ik wil delen en is daar niks mis mee. Madelief, het is al een hele lap tekst wat ik naar je schrijf en ik begon bijna aan de uitleg fase. Maar nee, daar begin ik niet meer aan. Ik hoop dat je het snapt en anders zijn concrete vragen welkom hoor.

Ga ik nu doen waarvoor ik hier kwam een lieke plaatsen. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

middag Pieps!!!

rare dag vandaag...

gootsteen ligt uit elkaar ( krijg het niet meer in elkaar)

maar dat geeft niet want ze komen Maandag "al" kijken en verhelpen..

nu dus een emmer onder mijn gootsteen...zucht.

even terug lezen..

BB gefeliciteerd!!! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, van regen in de drup dus Lenie... of misschien wel van de drup in de regen dit keer?

Hebben ze die lekkage nu inmiddels kunnen verhelpen?

Chrissie, welkom hier op de dagdraad.

Ik hoop dat je je draai hier snel zult vinden en dat je de steun hier vindt waar je naar op zoek bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...