bolletje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Zat me net te bedenken hé, vroeger was ik, mede doordat ik veel zoop, niemand. Mensen hechtte geen waarde aan mij (tenminste dat gevoel had ik). Nu ben ik iemand, juist omdat ik het gevoel heb voor anderen iets te kunnen betekenen. Dat is denk ik een van de rede waardoor ik wat makkelijker de alc. kan laten staan. Mijn zelfwaardering is een stuk meer geworden, en daardoor heb ik het gevoel wat minder eenzaam te zijn.
anders Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 kom hier even kijken en dan achterstallig werk doen. pff bolletje, je bent echt wel een kei, dat moest ik even kwijt. Verder is het een rare week. Maar ga er even niet over vertellen. moet het zelf verteren. Tijd geeft raad.
bolletje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Borrie Anders maar blijf je dan met een hele hoop rotzooi zelf zitten? Gaat dat lukken?
Shahire Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 BamBam, happy birthday :present::present:
albertina Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Goedemiddag, ik blijf het uitermate storend vinden als er gerefereerd wordt naar PB. Een PB is een persoonlijk bericht, daar heeft in mijn optiek niemand anders iets mee te maken. Maar goed, ik heb dit al vaker aangegeven. Voor mij is het helemaal niet interessant wie met wie een PB contact heeft. Dus wat mij betreft blijft dit buiten de dragdraad. Pfffffffff
Madelief Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 @ Spud, zo zie je maar weer he? Maar een geschreven woord komt altijd bij een ieder weer anders over. Althans zo voel ik dat. Verbaal en met lichaamstaal kan ik veel beter de dingen in een goed perspectief uitleggen. Daarom ben ik voorzichtig met wat ik schrijf. Voorheen plampte ik alles neer, nu laat ik het even staan en lees het nog een paar keer. Dat werkt voor mij het beste. Maar ik ben meer een lezer dan een schrijver hoor. En niet iedereen ligt je nu eenmaal, dat is in de echte wereld ook zo. Maar eigenlijk is in de loop van de tijd wel iets geks gebeurt, ik ga jullie allen steeds meer waarderen, ieder op zijn eigenwijze wijze!
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 middag Pieps!!! rare dag vandaag... gootsteen ligt uit elkaar ( krijg het niet meer in elkaar) maar dat geeft niet want ze komen Maandag "al" kijken en verhelpen.. nu dus een emmer onder mijn gootsteen...zucht. even terug lezen.. BB gefeliciteerd!!! X
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 oja..excuus dat ik er gisteren ineens vandoor was. pc spoorde niet ik heb tot vannacht samen met een vriend m'n pc weer in orde gemaakt
Chrissy Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Hallo! Ik zit pas sinds vandaag op dit forum en heb nog niet zo veel te melden. Toch ff een berichtje, enne... bambam, ik ken je natuurlijk niet maar toch gefeliciteerd! Ga nu weer snel voor m'n kids zorgen! Doei!
bolletje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: Leniewaar is Nance?quote> Al sla je me dood. Weet ik niet. Wat vervelend dat je afvoer eraf ligt. Ja dat is dan behelpen hé?
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 ja klungelen hoor...emmer eronder...20x naar de wclopen om hem te legene... maar ach er zijn ergere dingen toch? maak me niet druk hoor Bol...ben gewend om te camperen... hahaha
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Pffff, van regen in de drup dus Lenie... of misschien wel van de drup in de regen dit keer? Hebben ze die lekkage nu inmiddels kunnen verhelpen? Chrissie, welkom hier op de dagdraad. Ik hoop dat je je draai hier snel zult vinden en dat je de steun hier vindt waar je naar op zoek bent.
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 nee Von...die lekkage is nog niets aan gedaan.. mijn bovenburen zijn steeds niet thuis en dan raar staan te kijken dat het zo vochtig is hier??? apart?? stook me een ongeluk om het kwijt te raken.
Shahire Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Goedenavond... Bor, ik was al weer uitgelogd had het gelezen zolang je mijn pincode niet geeft...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 yvonne ga eens slapen jij..hebben we morgenochtend tenminste weer eens een echt ontbijt
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Water naar de zee dragen dus om maar in die terminologie te blijven Lenie? Maar wel hartstikke vervelend. Goed dat je je er niet al te druk over maakt, je kunt er op dit moment toch niets aan veranderen dan. :present: Hoi Sha en Snoep
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 Originally posted by: snoepjeyvonnega eens slapen jij..hebben we morgenochtend tenminste weer eens een echt ontbijtquote> Woehaaaaa, nu al? Ik beloof dat ik vanavond op tijd naar bed zal gaan, morgen verse koffie en een ontbijtje met een eitje.... echt.
Lenie Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 iddVon...kan me wel vreselijk druk gaan maken, maar daar heb ik alleen mezelf maar mee
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Geplaatst 12 januari 2012 En nu ga ik even het diner opdienen hier.... Kom misschien later nog even aanlopen.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden