Gast Fibo Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goedemorgen allemaal. Bambam, een heel dikke proficiat voor je verjaardag van mij Happy Birthday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 goedenmorgen alle fibo heb je koffie??? bam bam...gefeliciteerd:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 fibo...moet je dan maar eens snel gaan doen denk dat igor stiekem de de douche is in gedoken maar zet de warme kraan wel even aan dan krijgt zij een koude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 goede morgen frummels lang zal ze leven lang zal ze leven en ons veel taartjes geven bambam van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 haha snoepje ik was even een slinger aan het maken. wie kaatst moet de bal verwachten wacht maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 waar blijft yvonne? gisteren was ze er ook al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 3 op 1 rij ben ik te vlug voor jullie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 OOOOOOOOOOOooooppppppppppsssssstAAAAAAAAAAaaaaannnnnnnnnnn:angry: hup luilakken het bed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 nou dan spoel ik de koffie wel door de gootsteen. na een uur is die ook niet meer lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 dan ga ik ook maar. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Dag Igor, Een fijne dag. En inderdaad luiwammesen zijn het, die langslapers, met hun linkse hobby's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 goedenmorgen japie doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii igor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Morge, Snoepie de Poepie Zo nog 2 daagjes werken en dan zit het er op. Op zich niet erg, maar afscheid is nemen is toch altijd iets ongemakkelijks. Al die vragen wat je daarna gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Maar goed, ik ga weer vol motivatie aan de slag vandaag. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Lytze Muffin Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Bam :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote: Van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Even een half uurtje frummen voor de arbeid echt aanvangt... Lieve Bam:musicnote: van harte Zo nu eerst koffie en een peuk:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goedemorgen Frummels! BB, van harte gefeliciteerd en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goeie morgen lieve frummies. Bammie van harte gefeliciteerd meid en maak er een hele mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goedemorgen, BB, hieperdepiephoera!!!!! Van Harte Gefeliciteerd en een dikke verjaardagsknuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goede morgen luitjes, Lekker uitgeslapen (moet niet gekker worden eigenlijk) en nu lekker aan een bakkie verse koffie. BamBam.... van harte meid, fijne verjaardag... ennu, vandaag mag je dus zonder enig schuldgevoel alles wat je maar lekker vindt naar binnen werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Hoi allemaal, Er is nog iets dat ik graag even wil delen. Een aantal weken geleden had ik zo'n negatieve ervaring met de behandelaar van Tactive dat ik in een boze bui de brui er aan wilde geven. Mede dankzij goede raad van jullie heb ik de behandeling toen niet meteen gestaakt en om een andere behandelaar gevraagd. Ik ben zo blij dat ik die stap heb gezet! Ik heb nu iemand die wel goed leest en meedenkt. Als ik ergens tegenaan loop of ergens mee zit dan reikt hij handvatten aan ook al wijkt het desbetreffende onderwerp af van het reguliere programma. Hij voegt het er gewoon in/bij. Wat een verschil zeg! En ik heb er veel aan! Dus een dank je wel voor de input ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Goedemorgen ook van mij aan iedereen, en speciaal voor BB {{{}}} Is er nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Wat goed Ans dat je toch om een andere behandelaar hebt gevraagd, en heerlijk dat je nu met iemand werkt die inderdaad betrokken is en goed kan luisteren... Sorry Bor, het kwam er gisteren niet van helaas. Allerlei andere dingen even. Maar had me inderdaad best heel even kunnen melden dus. Dank voor jullie ongerustheid, was gelukkig niet nodig hoor. Hoewel... had natuurlijk eerst kunnen gaan douchen voor ik hier kwam en uitgegleden zijn ... Zal ik dan maar even een pot verse koffie gaan zetten om het goed te maken? Heb nog wel heel even tijd vanmorgen. Heerlijk af en toe een beetje lui zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2012 Morgu Wil, je wordt op je wenken bediend dus, minuutje nog en dan staat er een mok dampende koffie voor je neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden