Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 januari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Deze jongen is ook weer thuis en wat ben ik blij dat het weekend is.

Ben best wel druk geweest vandaag, heb het niet helemaal droog kunnen houden.

Er was een waterkraan die lekte en daar heb ik dus een nieuw binnenwerk in gezet

En ik heb een auto gewassen waarbij het water vanuit de slang ineens in mijn gezicht spoot.

Nu ga ik even bankhangen voor zolang als het duurt.

Iedereen nog een fijne avond

en truste voor straks:lips:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de rportage net gezien en vond het juist wel goed.

Het maakte duidelijk dat de fysieke detox en het stoppen

redelijk te doen is, maar dat het eigenlijke proces van gestopt blijven

en de uitdaging daar inhoud aan te geven nu pas start. Hij gaat naar meetings en werkt

verder, nog steeds vrij ego-centrisch. dat dat voor zijn vrouw moeilijk te verteren is. is

logisch en zij is op dat moment ook best terecht teleursgesteld want heeft zich dat niet

gerealisserd. wat ik jammer vind is wel dat de zoon's rol niet goed zichtbaar wordt, maar misschien wil hij dat ook niet. Maar in de constellatie van het gezin is duidelijk dat hij juist

de volwassen/verantwoordelijke rol heeft gespreeld en misschien nog. Die jongen heeft een groot deel van zijn jeugd gemist. De vrouw heeft een meer bewuste keuze gemaakt dan die jongen. En de rol van een vader; een voorbeeld zijn voor zijn zoon, komt 19 jaar te laat op gang helaas. Maar beter laat dan nooit he. Hopelijk gaat die man het redden.

Hij staat iets teveel als journalist in het proces was mijn gevoel wel. En iets meer als mens

had mij liever geweest. Ik heb het idee dat er misschien ooit iets duidelijker wordt qua

karakter/persoonlijkheid van die man.

Als met al een boeiend verslag; ik hoop ooit een vervolf erop te lezen/zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
Hmm, de kwaliteit is niet bijster best. Maar goed, beter dan niets.

Hé Bolletje, heb je The Elder Scrolls V: Skyrim al in huis? Je had 'm besteld, zei je.quote>


Jammer Gunn maar misschien kun je hem downloaden.
Ja ik heb Skyrim in huis en vind hem erg mooi. Niet al te makkelijk maar dat hoeft ook niet. Ben nu bij level 4 dus nog heel veel te gaan. alleen het lezen gaat niet zo goed. Het engels daar heb ik niet zo veel moeite mee maar de letters zijn erg klein. Moet een x een grotere t.v. kopen :)
Ben jij al verder gekomen met Skyrim?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...