bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Gunn ik heb hem van een vriendin gekregen, maar ik denk dat je hem wel van internet af kan halen, en anders moet ik eens kijken of ik hem voor je kan branden. Ik denk dat je hem erg mooi zal vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 VM, ik vond de hele reportage niets! Maar misschien is het voor anderen wel iets. En ja ik heb juist goed gekeken naar zijn vrouw., die straalde veel verdriet uit. Hem vond ik koel en niet echt symphatiek, mag ik misschien niet zeggen, maar oke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ha ha, hij is zelfs op Google Video te vinden! http://video.google.com/videop...d=6668096176688447819# Die ga 'k nu even lekker b'kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Frummels, ik ga uitloggen. Een fijne avond allen! En alvast weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Trusten meis, doe rustigaan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hoi allemaal, Deze jongen is ook weer thuis en wat ben ik blij dat het weekend is. Ben best wel druk geweest vandaag, heb het niet helemaal droog kunnen houden. Er was een waterkraan die lekte en daar heb ik dus een nieuw binnenwerk in gezet En ik heb een auto gewassen waarbij het water vanuit de slang ineens in mijn gezicht spoot. Nu ga ik even bankhangen voor zolang als het duurt. Iedereen nog een fijne avond en truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ik heb de rportage net gezien en vond het juist wel goed. Het maakte duidelijk dat de fysieke detox en het stoppen redelijk te doen is, maar dat het eigenlijke proces van gestopt blijven en de uitdaging daar inhoud aan te geven nu pas start. Hij gaat naar meetings en werkt verder, nog steeds vrij ego-centrisch. dat dat voor zijn vrouw moeilijk te verteren is. is logisch en zij is op dat moment ook best terecht teleursgesteld want heeft zich dat niet gerealisserd. wat ik jammer vind is wel dat de zoon's rol niet goed zichtbaar wordt, maar misschien wil hij dat ook niet. Maar in de constellatie van het gezin is duidelijk dat hij juist de volwassen/verantwoordelijke rol heeft gespreeld en misschien nog. Die jongen heeft een groot deel van zijn jeugd gemist. De vrouw heeft een meer bewuste keuze gemaakt dan die jongen. En de rol van een vader; een voorbeeld zijn voor zijn zoon, komt 19 jaar te laat op gang helaas. Maar beter laat dan nooit he. Hopelijk gaat die man het redden. Hij staat iets teveel als journalist in het proces was mijn gevoel wel. En iets meer als mens had mij liever geweest. Ik heb het idee dat er misschien ooit iets duidelijker wordt qua karakter/persoonlijkheid van die man. Als met al een boeiend verslag; ik hoop ooit een vervolf erop te lezen/zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hmm, de kwaliteit is niet bijster best. Maar goed, beter dan niets. Hé Bolletje, heb je The Elder Scrolls V: Skyrim al in huis? Je had 'm besteld, zei je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 goede avond allemaal. weer een werkdag voor bij. Nu wweekend , heb het nu al moeilijk. Zal het niet droog houden. Maar probeer het te beperken. liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 voor mij niet.heb andere ideen maar toch bedankt voor het aanbod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 lust trouwens geen koffie alleen thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 volgens mij stel je je vraag verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: GunnHmm, de kwaliteit is niet bijster best. Maar goed, beter dan niets.Hé Bolletje, heb je The Elder Scrolls V: Skyrim al in huis? Je had 'm besteld, zei je.quote> Jammer Gunn maar misschien kun je hem downloaden.Ja ik heb Skyrim in huis en vind hem erg mooi. Niet al te makkelijk maar dat hoeft ook niet. Ben nu bij level 4 dus nog heel veel te gaan. alleen het lezen gaat niet zo goed. Het engels daar heb ik niet zo veel moeite mee maar de letters zijn erg klein. Moet een x een grotere t.v. kopen Ben jij al verder gekomen met Skyrim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 haha. het is me niet gelukt, heb al wat genuttigd, vond dat ik het verdiende. Slaat nergens op, maar voelt zo. Helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hallo, Ik krijg net een Nespresso en boerenappeltaart van Appie met echte slagroom. Jaja, das lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 das veel TEVEEL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ai Jootje das jammer maar maak het niet groter dan het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 ik bedoel hetgeen wat jij gaat eten hoor teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jootje, dat snap ik maar het is maar een klein stukje hoor. Had begrepen dat jij bezweken was voor avances van Bacchus maar heb dat blijkbaar, gelukkig, verkeerd gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ben ik ook even voor bezweken. Maar hij krijgt me niet klein. One step at a time. Ik doe mijn best maar lukt moeizaaam op het moment. Door de week aardig gelukt. drie dagen zonder, maar nu sloeg hij weer toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Volhouden Akelei Voor mij nu een week, Stelt niets voor natuurlijk maar ben er toch blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jootje, als ik je zo hoor is het geen toeslaan maar een tikje, heb je geïncasseerd en overwonnen, das mooi toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 ik hoop het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 ik ga maar even tv kijken, kom straks misschien nog terug doei en tot later:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedenavond! Nix gelezen Mss doe ik dat nog Mss ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden