igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 knorrie alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 [T'is vandaag vrijdag de 13e. Geloofd iemand daarin? Ik niet, voor mij is het een gewone dag.quote> Ik eigenlijk ook ni, heb vanavond wel een feestje waar normaliter veel drank gaat vloeien maar heb mezelf al opgegeven als BOB voor een aantl vrienden, hoop dus dat vrijdag de 13de geen roet in het eten komt stooien. Heb er wel vertrouwen in !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Zo, ben terug. heeft iemand al naar buiten gekeken hoe mooi de lucht is nu? hier wel. donkere wolken met wat zon erdoor. echt prachtig! het verbaast me soms dat men zoveel op de pc bezig is. msn, smsjes, fb etc maar kijk eens even verder en geniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: andersMuffin je mag mij er ook bijzetten. Ik ben iemand die alles alleen doet eigenlijk maar miss is het beter op deze manier.quote> sorry, kwas te laat; snelle bor was me voor en had je er al bijgezet voor ik je bericht las muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 je hebt het zelf in de hand muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: MuffinIk eigenlijk ook ni, heb vanavond wel een feestje waar normaliter veel drank gaat vloeien maar heb mezelf al opgegeven als BOB voor een aantl vrienden, hoop dus dat vrijdag de 13de geen roet in het eten komt stooien. Heb er wel vertrouwen in !!quote> je hebt het zelf in de hand muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 anders, ik zit voor het raam te tikken, en kijk geregeld naar buiten. er is nu alleen nog weinig te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Mooi Draak. Ik vind het altijd zo knap dat je met grof schilderen zulke prachtige resultaten krijgt. Zeker als het om dieren gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Igor, echt? hier is het een mooi gezicht. kan daar echt van genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 zo en nu douchen. snoep achteraan sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 anders hier is weinig te zien in de lucht, de wolken zijn weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 igor ik ben allang klaar dus je heb het rijk alleen...gelijk even lekker de douche soppen ik ga naar school...doeiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 moet ik jouw haren uit het putje halen IIIIIIIEEEEee jakkie. ik sla vandaag wel over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 hahahahha... zag het net igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Vrijdag de 13e....ooit getrouwd geweest op die datum voor mij een hele goede reden om die datum dus niet te nemen als stopdatum ben er zeer bewust een dag naast gaan zitten anders word ik iedere keer herinnerd aan die datum verder ben ik niet bijgelovig gewoon een dag als iedere andere datum kan zijn maar ja, die is natuurlijk ook niet gewoon want een dag is nooit hetzelfde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 dag Snoep schoolse...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ach ik geloof in vrijdag de 13e als een bijzondere dag, Hier ook hele mooie grijze wolken dek , als je dus van grauwe grijze wolken houdt Tjah ik zit ook altijd voor het raam en anders ben ik wel buiten en de sneeuwklokjes zijn er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Nou ga ik maar haren van Snoepie verzamelen, zou ze kunnen bewaren voor als ik ooit kaal begin te worden ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ach eigenlijk denk ik dat die fusie eigenlijk te groot zou worden en nog meer problemen bv met vrijwilligers en rijafstanden om maar wat te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedemorgen Frummels! Eerst bijlezen, tsonge wat is er al veel geschreven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 goeiemorgen mensen geen tijdom bij te lezen om 9 uur moet ik omgekleed op het veld staan en eerst door een hoosbui, brrrrrr hou het droog!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Originally posted by: borretjeGoedemorgen lieve mensen:heart:Dagpact;AlbertMuffinAndersBorwijfie[/q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 zo en nu ga ik me 'nuttig' maken. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Igor geniet van deze mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden