Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Keesie je kan er wel van balen maar vind het toch geweldig knap dat je je hebt kunnen losrukken uit dat café. Was mij niet gelukt denk ik...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Jeannet, ik ben nuchter maar het is zo'n strijd. maar het lukt wel. nu het slapen nog terug opbouwen. Ik ben het beu een valler en opstaander te zijn dus....ga ik voor nul. Dank je Bolletje!
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 14 januari 2012 keesie is niet handig om te vertellen dat het wel lekker was........
Gaby Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Gefeliciteerd Lytse en Gunn oh en allen een hele Goedenavond natuurlijk! ik voel me heel onwezelijk, heb N een smsje gestuurd, waarin ik om duidelijkheid vroeg, antwoord was dat ie dat (nog) niet kon geven, ging over dingen die hij me beloofd had hier in huis te doen (zit nu in een half afgebroken huis ) dus ik maar braaf wachtten , en ondertussen kookte ik natuurlijk, vanmiddag dus nog maar een smsje gestuurd, en erin gezet, dat het allemaal kan zoals hij wil, en dat ik dan wel wat hoor ,wanneer hij eraan toe is, krijg ik terug ''ik vraag je niets meer,heb mijn dieptepunt bereikt,en doe het nu zoals ik het wil'' (what's new????) ik lief meelevend smsje teruggestuurd, dacht ik, zal toch eens op zijn fb pagina kijken, doe ik nl nooit, lees ik , dat hij vrijgezel is, en allemaal ''vindt ik leuk'' reacties e.d erbij... dus wat hij mij niet kon zeggen/smsen kon meneer wel met de rest van de wereld delen heb dus maar nog een smsje gestuurd, met een bedankje voor zijn duidelijkheid, en dat dit de moderne tijd is, een relatie verbreken op fb, ach ik zal niet de eerste zijn die het meemaakt, maar ik vindt het toch wel bizar, na 7 jaar refu geslikt, dus drinken is geen optie, net wel wild woest naar de super gereden, 2 pakjes sigaretten gehaald, en 12 blikjes o% bier, nu ja , ik weet wel waar ik aan toe ben nu, dus nu kan ik stappen gaan ondernemen, ws beter zo, als er 1 deur zich sluit, openen zich anderen toch?! maar voel me belazerd!!!! dit heb ik niet verdiend! zo dat moest ik even kwijt!
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 14 januari 2012 gaby veel woorden heb ik hier niet voor. sterkte meid.
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst 14 januari 2012 ik ga bankhangen. fijne avond allemaal
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Gaby, hier herken ik iets in. n beetje dan Mijn ex ging altijd op reis alleen. toen het uit was heb ik die mensen gebeld omdat ik vragen had en ze wou oplossen. Was een leuk gesprek achteraf gezien maar hij had in 1.5 jaar dat hij mij kende het nooit over mij gehad of over een relatie. Ik ben toen echt achterover gevallen. Sterkte meid
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Miss. lossen die kerels? denk van wel, men verdient beter.
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Originally posted by: albertinaBol,ouwe versierster.quote> Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa:P
Travel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Gaby, wat een a*sh**l*. Die komt echt de puinhoop niet meer rechttrekken ben ik bang. Zet op zijn FB hoe jij erover denkt. Dat lijkt me wel wat. Kunnen degenen die hem nu zo leuk vinden zich nog eens achter de oren krabben. En... laat wat klusbedrijven langskomen en een offerte opstellen. Die stuur je vrolijk door naar hem. Want mocht hij nog komen klussen dan doet ie dat met de Franse slag want heeft daar helemaal geen zin meer in natuurlijk. Hey, hij laat jou in de puinhoop achter. Dat kan zomaar niet. Hier zou er ook nog van alles gedaan worden maarre .... dat wordt ook een never ending story. Maar o.a. mijn mengkraan in de badkamer wordt zonder hem ook wel vervangen. En alle extra kosten die ik hier in huis maak, daar bewaar ik de rekeningen van. Voor het geval dat het op een vechtscheiding uitdraait. Wel goed van je dat je 0% bier gehaald hebt:present:
Chrissy Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Goedenavond iedereen! Meld me even hier , ben met de kids naar de bioscoop geweest, Alvin en de Chipmunks; leuk! Lytse en Gunn, hartelijk gefeliciteerd allebei! Heb weinig tijd vandaag en morgen, beide kids thuis van school natuurlijk en man aanwezig maar ook vooral afwezig, business as usual... Keesie71, als je maar 1 pilsje in het café hebt gedronken en daarna weg bent gegaan: goed van je, ik was waarschijnlijk wel blijven hangen... Kom vanavond nog wel ff terug als ik wat rust krijg hier.
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Gabs goed dat je het hier opgeschreven hebt meis, zo raak je toch een heel stuk kwijt. Ja dit had ook anders gekund. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier kwaad om bent.
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Gaby, de laatste tijd begreep ik uit je berichten dat het al niet al te best ging tussen jullie. Om nu op zo'n manier te moeten vernemen dat het voorbij is zegt eigenlijk wel genoeg. Wat een ontzettende laffe en lage manier. Ik vind het naar voor je maar aan de andere kant kan je er wellicht beter definitief mee stoppen. Het duurt en duurt maar, het sleept zich voort en je raakt er meer en meer gefrustreerd van. In mijn beleving is die vent een enorme flapdrol om van ruggegraat maar niet eens te spreken. Via FB??? Wat een slappe vent zeg.
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 hum, niemand een antwoord? had t even nodig...
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Keesie misschien kun je het anders zien waardoor het wat minder beladen is. Je bent hier net kerel, dus verwacht niet dat het gelijk allemaal lukt. Dat je de stap genomen hebt is al heel knap de rest komt echt wel. Ga je nu niet vastpinnen op dat ene pilsje, tuurlijk het is niet goed maar waar een wil is, is een weg en die ga jij ook zeker bewandelen. Dat zal echt wel wat pijn kosten maar datgene dat je er voor terug krijgt is die pijn dik en dubbel waard. Ja en ik zweer bij refu. dat weet hier iedereen. voor mij is het een wondermiddel, maar denk daar maar rustig over na. Leuk Chrissie met de kids naar de bios. lekker genieten met die kleintjes.
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 sorry Anders ik lees nu pas bij
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 weet ook niet goed te reageren ligt nogal gevoelig ook met exen dus ik haak even af. Mijn sauna is warm beter plan voor mij nu. sterkte ermee in elk geval.
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 ok Jane. veel plezier in de sauna. ja het is zwaar soms. maar komt wel goed. dank je!
Madelief Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Gunn! Van harte gefeliciteerd! Ik zie het nu pas, ! Moet alles nog bijlezen.
Travel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Anders, ik ben sinds maart alleen hier. En ook al heb ik veel verdriet gehad om het hoe en waarom, ik geloof dat ik er wel klaar mee ben. Sinds oud en nieuw. Hij ging om 20 minuten voor 12 uur weg van een feestje waar we waren. Misschien te moeilijk of weet ik wat. Het is gissen want ik steek er geen energie meer in om van alles er uit te moeten trekken. Maar ik dacht toen wel, nou ja die 20 minuten kunnen er ook nog wel vanaf hier. Ook al is de muziek niet helemaal jouw ding. Want als dat zo is gaat ie altijd weg. Ik ben liever alleen en niet eenzaam in mijn eentje dan wel alleen en eenzaam in een relatie waar geen enkele emotie meer in zit. En als ik me wil vermaken met anderen kan ik daar naar toe gaan. Hoe zit dat met jou dan?
Travel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Ok, toen bleef het stil. Lieve mensen, ik ga afsluiten en op de bank hangen. Een fijne avond nog, voor zover mogelijk natuurlijk en voor strakjes welterusten.
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Je hebt gelijk Jeannet, Met zijn tweeën eenzaam is erger dan alleen zijn. Slaap ze strakjes, Harry
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 Hier is het niet eenzaam gelukkig... Heb een weliswaar stille maar heel lieve vrouw. Zegt alleen iets als er iets te zeggen valt En nu 3 kleindochters die een nachtje blijven slapen. Kan wel zeggen dat dat redelijk druk is maar wel heel leuk. Beter, een nuchtere opa.
Teveel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Geplaatst 14 januari 2012 W heeft haar handen vol aan de meisjes Akelei. Ik zit op de pc een crypto te maken en kijk af en toe op het forum, lekker relaxt, koffie komt er zo aan. Hoe is het jouw, ook een beetje relaxt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden