igor Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 goede morgen frummels. wat denken jullie het is koud, ik draai me nog een keer om? nou ik zal wel even de tafel dekken hoor. (even een stukje terug lezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 lytse hopelijk heb je een mooie dag (ondanks het slechte nieuws gisteren en een 'zieke' echtgenoot) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 spike waarom boos zijn. ik ben ook alleen en als ik dan hoor hoe sommige stelletjes met elkaar omgaan en elkaar belazeren dan heb ik zoiets van laat mij maar lekker alleen ( ik scheer jullie niet allemaal over 1 kam hoor) ik ben nu zo gewend aan het alleen zijn, ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen samenleven. ( behalve m'n huisdiertjes natuurlijk) en als je het alleen zijn zo beu bent, misschien een dating site? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 dirk, hartsikke goed zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 ons gezinnetje vroeger zag er ook voor de buitenwereld perfect uit. nou ik zal maar niet in details treden, ik zuip niet voor niks m'n gevoelens weg. zuip=zoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 spike mocht je het vergeten zijn, je zou je wandelschoenen aantrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 ik spring onder de douche en laat de rommel liggen voor snoep haha lekker PUH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 ZOOoooo de ochtendploeg ook eindelijk wakker het is bijna kwart over acht. werd het niet eens tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goedemorgen Frummels! Lytse, het is een beetje dubbel, maar toch....van harte gefeliciteerd! En ik schrik van je bericht, hopelijk mag het meevallen. Wanneer weet je iets meer? Heel veel sterkte lieverd!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Morgu luitjes, ook weer present. Eerst maar een grote bak koffie. Heb als een blok geslapen weer en lang. Dat groene gras aan de overkant he? Van een afstand lijkt dat altijd zo'n mooie egale groene mat... Terwijl je eigen maitje vol met verdorde stukjes, kale plekjes en onkruid zit. Maar als je met je neus op die mooie mat gaat staan, heel dichtbij komt dus, dan valt ook die mooie mat vaak vies tegen. Zowel letterlijk als figuurlijk dus. Spike, ik weet niet wat jij overdag allemaal doet. Heb de indruk dat je op dit moment niet werkt. Zou het geen optie kunnen zijn om vrijwilligerswerk te gaan doen? Dan kom je toch meer onder de mensen. Dat zou misschien het gevoel van 'buitenstaander' zijn wat kunnen verminderen of zelfs helemaal weghalen. En inderdaad, staar je alsjeblieft niet dood op die gezinnetjes en mensen met een partner. Denk dat daar misschien wel net zoveel eenzaamheid te vinden is als bij alleengaanden hoor. Zo, en nu eerst die bak koffie.... wordt wel tijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Lytse :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Van harte gefeliciteerd Dirk :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Gefeliciteerd met 1 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Lytse, gefeliciteerd. Wat een ontzettned naar bericht over je zus. Heel veel sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Dirk, proficait, een maand alcohol vrij. Sterk van je hoor, gegeven de omstandigheden doe je het toch maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 goeie morgen lieve mensen t'is weer weekend. Lytse van harte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goede morgen iedereen DAGPACT: Albert Muffin Gisteren zwaar feetsje gehad, om 03:15 thuis maar zo nuchter als een kruk. Wel te veel gesnoept en gegeten, overladen maag .... Maar om 09:30 sporten zodus nu rap aankleden en ribbedebie, tot later muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Dirk proficiat met je maand droog. Goeie prestatie joh. :light: Muffin doe je vandaag een beetje rustigaan als het vannacht zo laat is geworden? Vannacht gedroomd dat ik een beroerte had gehad en dat ik praatte als iemand die teveel gezopen had. Bah. Maar ondanks dat wel goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Lytse, gefeliciteerd :present: Kan me indenken dat je met heel gemengde gevoelens vandaag je verjaardag viert. Ik hoop dat het voor jouw zusje allemaal toch een beetje mee gaat vallen. Hoop ook dat jij en je man ondanks het zware zwarte nieuws vandaag samen uit eten kunnen gaan. En dat jullie toch een klein beetje kunnen genieten. Dirk, goed dat je het nu een maand hebt volgehouden man, ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 ik ga me even 'nuttig' maken. laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Ik ook, om te beginnen met een bezoekje aan de douche, zal hem gelijk maar even schoonmaken want ik geloof dat dat al een poosje niet meer is gedaan he? Luitjes, maak er een mooie dag van. Laterrrrr :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goeiemorgen mensen. Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden