Spring naar bijdragen

zaterdag 14 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

spike waarom boos zijn. ik ben ook alleen en als ik dan hoor hoe sommige stelletjes met elkaar omgaan en elkaar belazeren dan heb ik zoiets van laat mij maar lekker alleen ( ik scheer jullie niet allemaal over 1 kam hoor)

ik ben nu zo gewend aan het alleen zijn, ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen samenleven. ( behalve m'n huisdiertjes natuurlijk)

en als je het alleen zijn zo beu bent, misschien een dating site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu luitjes, ook weer present.

Eerst maar een grote bak koffie.

Heb als een blok geslapen weer en lang.

Dat groene gras aan de overkant he?

Van een afstand lijkt dat altijd zo'n mooie egale groene mat...

Terwijl je eigen maitje vol met verdorde stukjes, kale plekjes en onkruid zit.

Maar als je met je neus op die mooie mat gaat staan, heel dichtbij komt dus, dan valt ook die mooie mat vaak vies tegen.

Zowel letterlijk als figuurlijk dus.

Spike, ik weet niet wat jij overdag allemaal doet.

Heb de indruk dat je op dit moment niet werkt.

Zou het geen optie kunnen zijn om vrijwilligerswerk te gaan doen?

Dan kom je toch meer onder de mensen.

Dat zou misschien het gevoel van 'buitenstaander' zijn wat kunnen verminderen of zelfs helemaal weghalen.

En inderdaad, staar je alsjeblieft niet dood op die gezinnetjes en mensen met een partner.

Denk dat daar misschien wel net zoveel eenzaamheid te vinden is als bij alleengaanden hoor.

Zo, en nu eerst die bak koffie.... wordt wel tijd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse

:D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart::D:present:;):moon::present::light::sun::musicnote::heart:

Van harte gefeliciteerd

Dirk

:moon::moon::musicnote::moon::moon::present::moon::moon::heart::moon::moon::musicnote::moon::moon::present::moon::moon::heart::moon::moon::musicnote::moon::moon::present::moon::moon::heart:

Gefeliciteerd met 1 maand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dirk proficiat met je maand droog. Goeie prestatie joh. :light::moon:

Muffin doe je vandaag een beetje rustigaan als het vannacht zo laat is geworden?;)

Vannacht gedroomd dat ik een beroerte had gehad en dat ik praatte als iemand die teveel gezopen had. Bah. Maar ondanks dat wel goed geslapen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, gefeliciteerd :present::present::present:

Kan me indenken dat je met heel gemengde gevoelens vandaag je verjaardag viert.

Ik hoop dat het voor jouw zusje allemaal toch een beetje mee gaat vallen.

Hoop ook dat jij en je man ondanks het zware zwarte nieuws vandaag samen uit eten kunnen gaan.

En dat jullie toch een klein beetje kunnen genieten.

Dirk, goed dat je het nu een maand hebt volgehouden man, ga zo voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...