Mupke Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Dat dacht ik al Witte. Paar daagjes verschil misschien. We zijn wel ongeveer tegelijk gestopt wist ik nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Wist ik niet, ik had t je al is gevraagd geloof ik, maar geen antwoord toen gehad Dit vind ik echt leuk. Iedereen met wie ik real gelijk gestopt was, rookt nl weer Zelfs degene die een week voor me liep. Niet leuk hoor, om alleen verder te moeten. Gelukkig hoef ik virtueel niet alleen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik vind het af en toe wel moeilijk hoor. Maar dan kijk ik naar mijn stopmetertje en zie hoeveel ik al uitgespaard heb aan geld. Dat helpt heel erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Heb steeds verbindingsproblemen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik ga er vandoor dames. Nog heel even voor de tv hangen en dan lekker slapen, hoop ik. Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Jaaa wat een geld he Mup pfff En ook zoveel niet gerookt, jemig wat is dat veel en wat erg eigenlijk. Hoe kan dat nou Jeanet? Ik lees het wel vaker de laatste tijd hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Ah, ik mag weer meedoen zie ik:-). Maar wel knap hoor dat jullie al zo lang gestopt zijn met roken! Dat zal niet meevallen. Zou voor mij moeilijker zijn dan stoppen met drinken in ieder geval. Maar ik ga me nu toch afmelden Witte. Wens jullie nog een fijne avond en voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Deze jongeman gaat ook naar bed. Weekend weer voorbij, vanaf morgen weer een gewone werkweek. truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Ik ga me ook afmelden, mn ogen vallen bijna dicht. Weltrusten allemaal ohhh en jij ook straks lekker slapen Jane (je komt vast nog wel bijlezen:D ) Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 slaap lekker Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 ik heb film gekeken niets bijzonders maar ach, tussen het snoepen door, hield het me bezig. Ik ga maar lezen in bed kan ik nergens meer bij en de gemberthee mag mee slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Had ik een heel verhaal getypt: was het weg. Ik ga nu naar bed. Ben nog steeds onrustig en zou het liefst iets schoppen. Het is niets anders. Morgen een nieuwe, alcoholvrije dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Niemand meer, dus ik log maar uit. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 Schop mij maar Lytse, als het maar niet te hard is. Ik heb even een heerlijke dag gehad. Lekker buiten spitten enzo. Morgen sinds lange tijd een vrije maandag, En ook een goede avond gehad. Een nieuwe bewoner gekozen. Eentje die van mediteren en boedisme houdt. Es kijken of ik daar wat van kan opsteken. En nu naar bed. Welterusten schaapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 truste, mogen jullie lekker dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedenacht Frummers! Lytse gecondoleerd! tsjee, ik ben laat thuis, ik heb de film gezien Jeanet, en je had niets teveel gezegd, wat een goede film, vanaf het begin aan de buis gekluisterd, daarna doorgepraat met thee, was zo gezellig, dat ik nu pas in bed lig, en morgenochtend werken, das lang geleden, maar morgenmiddag vrij, dus dan haal ik wel weer een paar uurtjes in, heerlijk even zo'n onbezorgd avondje, ff lekker bijgetankt, en nuchter mijn bedje in trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden