MarQ Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 goede morgen ben er weer bijtijds bij en heb er wel plezier in om het dag draadje te openen de koffie en thee staan al klaar en de afbak broodjes komen dr aan voor de gene die willen een kleine terugblik op het weekend: ik ben zaterdag heel eventjes in het cafe geweest en heb een cola gedronken maar voelde me wel verleid door de sfeer die er hing om een biertje te bestellen , een soort oude gewoonte gevoel wat weer naar boven kwam maar niet gedaan dus, en morgen heb ik m'n laatste gesprekje bij de jellinek dus dat is dan ook weer afgesloten wens ik iedereen een fijne dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goede morgen mensen. MarQ alweer weg, nog even onder de wol gedoken, groot gelijk hoor, was ook wel heeel vroeg. Gaat hartstikke goed he? Café in en alleen cola gedronken, vandaag afsluiting van Jellinek. Afsluiten van een periode waarin je wordt begeleid, nu op 100% eigen kracht verder. Dat verdient wel een bloemetje MaQ. :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: Ik geloof dat de koffie inmiddels niet echt lekker meer is, ben maar even nieuwe aan het zetten... Buiten vriest het.... wordt krabben dus hier want ik kon gisteren dat ding om je voorruit te beschermen niet vinden En nu eerst even een pietsie teruglezen en een bakje met een pafke.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Lees dat een goede vriendin van Lytse toch nog onverwacht is overleden. Moeilijk Lytse, op zich al heel triest, maar geen afscheid kunnen nemen maakt het voor jou dubbel zo moeilijk, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 goed morgen frummels. doe maar een verse koffie gisteren werd me een likeurtje opgedrongen. moest achteraf wel lachen. ik liep heel hard achteruit om het glaasje te ontwijken en maar smoezen te verzinnen waarom ik niet wou. maar het is me gelukt hoor pffttt. was het ze wel gelukt had ik nu weer van voor af aan kunnen beginnen. 1 glaasje durf ik niet, jullie kennen het wel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Het is vandaag trouwens Blue Monday: Bedacht door een psycholoog die het nog met een wetenschappelijke formule onderbouwde die overigens nergens op lijkt te slaan..... Komt hier op neer: De derde maandag in januari, de dag waarop de meeste mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen. Dit zou te maken hebben met het feit dat goede voornemens mislukt zijn en de vakanties ver weg lijken. Daarnaast zijn de dagen nog donker en is de maandag voor veel mensen de eerste dag van de werkweek. Dus luitjes: we gaan er gewoon een mooie dag van maken. :present::rose::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Morgu Igor... Hartstikke goed , zie het helemaal voor me, hihi Jij komt binnen, ik duik de douche in, is wel ongezellig, maar het MOET, ik ben al lichtelijk laat...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 haha daarom doe ik ook nooit goede voornemens op 1 januari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 yvonne hou de douchekop eens even op de computer gericht, wel met koud water dan he. jeetje wat een slaapkoppen. maak ze maar eens goed wakker met een koude douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 borretje heb je geraakt :):):):):) ook goede morgen juffrouw bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 borretje de mond nog vol water??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Hihi, goede morgen Bor. Tijd om de handschoenen weer te voorschijn te toveren lui, KOUDDDDDDD!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 New Order Ik wist het niet. Dat het vandaag was. Ik heb er ook helemaal geen last van. Heb dan ook geen goede voornemens voor dit jaar. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Morgu Jaap, je eerste echte vrije dag he? Hoop dat je er gewoon lekker van kunt genieten... En ik geloof ook niet dat blue monday gedoe hoor. Vakantie is trouwens ook niet ver weg meer, voor we het weten zitten we in het zonnetje in de tuin of op een terras..... Vind het wel grappig... Nou luitjes, ik MOET er nu vandoor.... Maak er een mooie dag van... tis net als met yoghurt: lukt het niet linksom dan maar rechtsom:D Laterrrrrrrrrrrr. Nagekomen bericht: 'het mist hier..... tsssss'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik heb een lijstje gemaakt met dingetjes die ik vandaag wil doen. Eens kijken wat daar vanavond nog op staat. Ik hoop wel iets, want dan heb ik al een lijstje voor morgen. Beste mensen, neem het ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 wacht yvonne, ik ga met je mee fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen Lytse Igor en Marq, goed van jullie!!!! DAGPACT: Albert Lystse Pippie Kijken of er nog ergens koffie is, gaaaaaaappppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Heb maar even weer kan koffie gezet. Albert, Borretje ook een bakkie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goede morgen, 1ste dag van tweede week zonder drank ! DAGPACT: Albert Lystse Pippie Borr Muffin aan iedereen een prettige (werk)week toegewenst muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Moggeuh allemaal, nou kan echt niet alles terug gaan lezen, dus gewoon rustig peuk en bakkie troost eerst. Nou eens kijken hoe het hek erbij staat, moest gisteren onverwachts overal het hek verhogen . De pup die pas teruggekomen is, doordat ze pas gecastreerd is, schijnzwanger en nu had ze het in haar kop gehaald om maar telkens over het hek heen te springen. Dat terwijl ze een maand geleden nog niet eens de straat op durfde om uitgelaten te worden. Tja hormonen maken van vrouwen vreemde wezens , (of waren ze dat in "gewone" toestand nou ook al ???) Of hoe zit dat nou eigenlijk, dus.............goeie moggeuh allemaal Koekie bij de koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen, Akelei, sux6 vandaag, laat ze een poepie ruiken. Ik mag naar de tandarts, wortelkanaalbehandeling. Brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Wat een fantastische zonsopgang vandaag, hier. Ik plaats nog even een lied. Omdat ik het mooi vind. Hij zit achterop We zwijgen al een poos Ik ben hem eigenlijk zat En ik trap me echt wezenloos Koning alcohol is van de partij Valt nooit uit zijn rol Houdt de cijfers bij Hij geeft geen commentaar Hij maakt beloftes waar En mijn ogen oud En hij liegt dat hij barst Ja, we lachen wat af De koning en ik We blijven vaak thuis Samen in het keukenlicht Hij maakt het feest compleet Hij is zo populair En zo geestig soms Koning avondster Hij vangt mijn kogel op Hij duwt mijn bootje af We liggen in de zon Hij tilt me op zijn troon Ik was zeventien Hij weet wie ik ben Hij heeft alles gezien Hij is soms maanden weg Stuurt een ansichtkaart Met de groenten van en hoe het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Goedemorgen Frummels! Dit is dus juist de dag om met goede voornemens te beginnen. Lijstje voor vandaag ligt al klaar. Het is prachtig weer! Mijn brandalarm ging om 5 uur af, ik schrok me het apezuur! Blijkt dat de batterij leeg is, geeft ie dus ook aan. Nu ik weet hoe je schrikt als je diep slaapt, nou dan weet ik gelijk dat hij werkt pfff. Daarna toch nog even lekker geslapen. Mijn eerste bakkie zit er al in. Straks mn olijfbomen inpakken, nu het toch wel echt vriest, anders zijn ze in het voorjaar weer kaal. En ik ga beginnen met ramen te lappen, maar eerst mn badje in. Werkse allen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 Het is hier ook prachtig weer en....er ligt ijs op de sloot. Volgens mij voor het eerst deze winter. Of waar dit weer voor door mag gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 goeiemorgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden