Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Is me nu beetje helder smikkie. Ik heb ook alcohol schuld gegeven maar dit dronk ik wel nav problemen die ikzelf veroorzaakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Aicha, ik hoop dat het je wat oplevert, de diagnose. Ik heb er geen verstand van, die psychologische onderzoeken. Ik denk maar zo, iedereen heeft wel wat. Dat is niet zo erg. Het gaat erom dat we onszelf accep- teren zoals we zijn. Zo makkelijk is dat niet altijd in de praktijk. Dus is het fijn als iemand het af en toe tegen je zegt. Aicha, je mag er zijn hoor. En de rest ook, natuurlijk. En nu ga ik slapen. Sweet dreams... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 zouden jullie niet gewoon maatjes worden keesie en Suikertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Jane, je hebt gelijk hoor. Was ook niet de perfectie relatie. Zat weinig diepgang in. En dat is toch wel wat ik nodig heb af en toe. We hadden verder weinig denk ik wel es. Maar het was juist dat, waar ik zo van genoot. Dat vrolijke maar dat is niet genoeg voor een fijne relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Jane we hebben buiten dit forum ook wel contact, maar vindt het nu voor mij belangrijker om ook vooral met iemand te praten is die al langer bezig is en meer ervaring heeft. Keesie is net als ik ook net gestopt. Het is ook zo dat we beetje zelfde problemen hebben en het is vaak beter dat iemand die dit niet kent ook zijn of haar mening geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja Pip zoiets zij je al toen je net hier weer kwam. Mar een juiste relatie is ook weer zowat he, vind dat maar eens en zeker met alc. erbij moeilijk dingen duidelijk te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ach Suiker das waar maar jullie kunnen ook meer maatjes hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 is goed Sugar&Charles ik was een beetje aan het koppelen:D Pip ik geloof niet in de perfecte relatie iets en iemand wordt pas kompleet met wat littekens, wat butsen en schrammen en ik snap wel dat je iemand zoekt die wat aanvulling brengt anders zou het maar saai worden he als we dezelfde karakters opzochten, maar ik ben geen goed voorbeeld van hoe het wel kan in een relatie heb er twee na 12 en 21 jaar stuk zien gaan (voelen meer eigenlijk) dus er zijn er hier vast wel die het beter doen als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 wel te rusten iedereen en tot morgen, sluit me weer aan bij het dagpact !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Was ff aan de foon met mn mams. Net of ze een voorgevoel had. Lieve mensen we gaan er gewoon voor. Nooit meer die drank, het is het echt niet waard. Het is inderdaad geen vriend maar een vijand. Zonder zijn we veel leuker. Jootje, fijn dat jij er ook weer voor gaat, toppertje ben jij ook!!!!! En Kees ook, volhouden weer. En Bol en Jane, die al zo lang droog zijn!!!! Suiker, jij bent ook goed bezig!! En Smik en vast wel weer iemand weer vergeten! We kunnen het toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 kom even welterusten zeggen en me droog afmelden tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 truste gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Lijkt me erg moeilijk smikkie maar wel goede test Even tussendoor wie heeft nog elektrische deken. Is hier ijskoud snachts. Krijg mijn voeten niet warm, wie heeft daar oplossing voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Is hiervoor ook een pact ofzo Jane ? Volgens mij dan wel ook heel druk denk ik , zo de meeste verhalen kennde hier achter de mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Je sokken op de kachel leggen Suiker en als je naar bed gaat pas aantrekken. En dan het liefst nog een paar extra sokken daarover heen trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Is het een tijd geleden Smikkie dat je uit bent geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Allemaal mooi maar zit hier op een kamer en de kachel is niet meer warm. Mijn ervaring is dat met sokken mijn voeten nooit warm worden. Sturen jullie hier een mooie teddyberin hier naar toe dan Dat gaat vast helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Okee, mensen, 'k ga slapen. Als dat gaat lukken tenminste. Truste! En 'k zál slapen, verdulleme! *Hamer tegen m'n harses* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Kijk dat is nu goede tip Hannah, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 voor iedeeen die nu gaat slapen of staks, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hartstikke goed van je Smik. Leven moet verder toch hetzelfde kunnen blijven, alleen we drinken niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik ga ook zo slapen.morgen weer werken. Iedereen hier weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Heb je ook nog een stuk taart voor ons Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Originally posted by: Hannah1Vertel mij wat over die leeftijd!pffffquote> Hoe was jij dan HannaH ? of hebben die meiden van tegenwoordig het van jou ? Dus laten we dat van tegenwoordig er maar vanaf he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 even tussendoor weten jullie hoe het komt dat ik alle berichten ook in mijn mailbox krijg en nog belangrijker, hoe verander ik dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden