Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 schiet mij maar naar de maan lees helemaal niets van vlinders bij Jane alleen dat zij het net als mij gezellig vond gisteren en dat het zeg maar leuk spannend was onze eerste 'date' volgens mij beter lezen hoor hoe komen de verhalen in de wereld hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Zeker ga ik iets productiefs doen. Ik ben een kast aan het maken. Moet ergens met mijn energie heen. 3 1/2 maand op een stoel gezeten. Nu eerst boodschappen doen, schroeven en houtlijm. Een prettige voortzetting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Aicha, dan zit je save, 'tante' valt niet op dat soort types Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Mogguh Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ben ik vergeten te kijken of ze nog eieren hebben gelegd, tjah moet ik snel bij zijn want hoorde net weer dat de duitse wolven de grens oversteken, nou vind ik wolven niet zo erg, als ze maar geen uniformen aanhebben zoals als hun menselijke variant (ja in hun geval zwembroek is ook duits uniform in mijn ogen dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goedemorgen mensen, Ugh, d'ochtend... 't zal nooit m'n vriend worden. Welke drank, anders dan koffie (lust 'k niet), maakt je wakker? 'k ben hard aan een oppepper toe. En neen, ook geen energy drinks! Sorry, 'k ben een klein beetje chagrijnig. 'k ga maar ff een b'schuitje klaarmaken en een kop groene thee. Én een glaasje sinaasappelsap. *slissend uitg'sproken* Verliefdheid. 'k kan me niet herinneren ooit verliefd te zijn g'weest. Is dat vreemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Huh Sha, heb jij ook een date gehad!!!! Volg het ook niet meer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hier ook een soort roze gloed, maar van dooien merk ik nog niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Haha Pippie...ja, Jane en ik hadden gisteren een date na een jaar hier viritueel met elkaar te hebben gepraat hebben we elkaar gisteren voor het eerst in het echie ontmoet was heel erg leuk en zoals ze gisteren zelf ook al schreef die klik was er in het echt ook die we hier ook hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Gunn is wel een beetje vreemd. Verliefd worden gebeurd mij ook maar zelden. Maar zo heel af en toe wel blijkt dus. Misschien wil je dat gevoel niet erkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: GunnVerliefdheid. 'k kan me niet herinneren ooit verliefd te zijn g'weest. Is dat vreemd?quote> Misschien omdat je teveel met de drank bezig was?en overigens ook een goedemorgen sunshine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ohhhhh jullie hebben elkaar gezien. Haha nou snap ik het. Hartstikke leuk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou moet ik toch iets vragen hé? Iedereen zal wel vreselijk lachen maar een date, is dat altijd als je een relatie zoekt of kan dat ook gewoon gezellig samen zijn zonder dat je meer wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bor geloof niet dat het helemaal aan jou ligt de anderen schrijven allemaal zo wirrewarrig, daar komt het door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bol, mijn inziens kan een date beide betekenen date staat gewoon voor het woordje afspraak volgens mij hoor en in ons geval hadden wij een afspraak voor hier wilde verhalen komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 ha Gunn. Ook al weer wakker kerel? Goed geslapen? Draak mijn Sepke legt helemaal nog niets hoor. Licht jij jouw kippeltjes bij dan? O oké Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goeie moggeuh Gunn, tjah weet nie of dat vreemd is nooit verliefd te zijn geweest. Ik gloof ik me hele leven al wel vanaf klein manneke af aan al gloof ik. Sha dan heeft ze het miss verander, maar dacht het echt, nou Borr dan zijn we in dit soort zaken niet het betrouwbaarste team, ach wij hebben andere kwaliteiten tenslotte Toin ik moet de zolder (kruipruimte) onderzoeken want moeten het dak gaan vernieuwen van het voorjaar, maar weten niet hoe erg het eraan toe is. Veel we verrot bij dakbeschot en rest van aftimmering. Is a meer dan 20 jaar zeker nix aan gedaan dus ben bang wat we allemaal tegen gaan komen. O en ik moet ook beginnen met kasten maken voor eigen Bieb. Alle muziek, films en boeken staan nog ingepakt, moet er maar eens van komen. Maar ondanks dat we er een kamer voor hebben moet ik maar wel uit gaan zoeken, want met z'n 2e hebben we toch wel heel veel wat ruimte inneemt en toch wel fijn om te zien wat je eigenlijk allemaal in huis hebt tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ligt niet aan jou hoor Bor. Volgens mij schrijf ik ook een beetje wirrewarrig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goede morgen lieve mensen!! Vandaag drink ik niet! Wat steken laten vallen....maar die trui brei ik af Zo, die pennen pakken en breien maar!! Dag, Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Moggeuh Tine, doe jij toevallig ook aan wild breien, dat vin ik leuk om zo maar ergens op straat ofzo te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Wat zeg je dat mooi Tine wens jullie een gezellige voortzetting even sprintje douche, over een uur alweer op de fiets zitten zal ook eens een keer geen afspraak hebben zeg maar...morgen wordt dat beloond met 3 hele dagen lege agenda!! yes, yes....they are whole mine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 @Shahire, Op m'n veertiende was 'k nog geen alcoholieker. Maar 'k was wel chronisch onzeker en verlegen. Dat leidt zelden tot een date. Of 't moet van d'oppositie komen. 't laat zich raden hoe vaak dat voorkwam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou ja Draak.....wild reien.....waar het hoofd van vol zit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden