Spring naar bijdragen

woensdag 18 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 449
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben ik vergeten te kijken of ze nog eieren hebben gelegd, tjah moet ik snel bij zijn want hoorde net weer dat de duitse wolven de grens oversteken, nou vind ik wolven niet zo erg, als ze maar geen uniformen aanhebben zoals als hun menselijke variant (ja in hun geval zwembroek is ook duits uniform ;) in mijn ogen dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen,

Ugh, d'ochtend... 't zal nooit m'n vriend worden. Welke drank, anders dan koffie (lust 'k niet), maakt je wakker? 'k ben hard aan een oppepper toe. En neen, ook geen energy drinks!

Sorry, 'k ben een klein beetje chagrijnig. 'k ga maar ff een b'schuitje klaarmaken en een kop groene thee. Én een glaasje sinaasappelsap. *slissend uitg'sproken*

Verliefdheid. 'k kan me niet herinneren ooit verliefd te zijn g'weest. Is dat vreemd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Pippie...ja, Jane en ik hadden gisteren een date

na een jaar hier viritueel met elkaar te hebben gepraat

hebben we elkaar gisteren voor het eerst in het echie ontmoet

was heel erg leuk

en zoals ze gisteren zelf ook al schreef

die klik was er in het echt ook die we hier ook hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie moggeuh Gunn, tjah weet nie of dat vreemd is nooit verliefd te zijn geweest. Ik gloof ik me hele leven al wel vanaf klein manneke af aan al gloof ik.

Sha dan heeft ze het miss verander, maar dacht het echt, nou Borr dan zijn we in dit soort zaken niet het betrouwbaarste team, ach wij hebben andere kwaliteiten tenslotte ;)

Toin ik moet de zolder (kruipruimte) onderzoeken want moeten het dak gaan vernieuwen van het voorjaar, maar weten niet hoe erg het eraan toe is. Veel we verrot bij dakbeschot en rest van aftimmering. Is a meer dan 20 jaar zeker nix aan gedaan dus ben bang wat we allemaal tegen gaan komen. O en ik moet ook beginnen met kasten maken voor eigen Bieb. Alle muziek, films en boeken staan nog ingepakt, moet er maar eens van komen. Maar ondanks dat we er een kamer voor hebben moet ik maar wel uit gaan zoeken, want met z'n 2e hebben we toch wel heel veel wat ruimte inneemt en toch wel fijn om te zien wat je eigenlijk allemaal in huis hebt tenslotte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zeg je dat mooi Tine :present:

wens jullie een gezellige voortzetting

even sprintje douche, over een uur alweer op de fiets zitten

zal ook eens een keer geen afspraak hebben zeg

maar...morgen wordt dat beloond met 3 hele dagen lege agenda!!

yes, yes....they are whole mine :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...