pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Des te meer reden om niet te drinken Aicha. Lijkt mij nog een extra stok achter de deur. Drinkt hij trouwens ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goede morgen iedereen, wat een drukte op dat forum vandaag !! DAGPACT: Aicha Borretje Jootje Pippie Albert Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja maar Vonn en Teveel daarom zou hij juist goed zijn daarvoor, ja moet zich wel aan zijn taak houden he. Maar jullie wel gelijk, das toch wel weer een risicofactor hierin. Terwijl je het dat Repelsteeltje wel weer erg gunt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Moggeuh Muff, welkom in de wereld van.....................een harem-overschot, door verliefde prinsessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hoi Muffin. Neeee Diesel, hoef niet onder controle te worden gehouden hoor. Alhoewel, soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ben wakker geworden van dat gekibbel van Aicha en Diesel wat kunnen die een lawaai maken zeg! Aicha zondag er gewoon 'Ãnstappen' gaat vast leuk worden en denk dat jullie echt wel gespreksstof hebben Jane ook vlinders?? wat leuk heb je niet eens verteld! en natuurlijk een goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Joh wat is er al veel geschreven zeg. O goeie morgen kanjers. Dadelijk op m'n gemakkie even lezen. Eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Werkse Kees, goed dat je ook weer op het dagpact staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja moar Pippie, das toch nie duidelijk dan Ach wie is dat wel tenslotte, handleiding klopt nooit tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bol en Sha ook alweer wakker. Wordt gezellig hier in de huiskamer. Zet nog wel ff nieuwe pot koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Mogge 'tante' Bol het allerleukste nichie is ook weer wakker, toch Draak ja mij kom je ook overal tegen hè... (letter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ha een goeie moggeuh, tante en nichie Sha, ja jullie waarschijnlijk zo druk saampies dat ze dat niet durfde, doe je toch nie op eerste date ...toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Wat bedoel je Draak, dat Jane niet verteld heeft van haar vlinders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik ga meteen de hele draad terug lezen van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Tja dat drinken kan nu wel vergeten anders hoef ik zondag niet eens te gaan Pippie. Nog een goedemorgen voor de laatste wakkerworders. Sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou de dag hier begint al heel fijn. aicha verliefd. Dat zijn leuke dingen om te horen zeg. Heerlijk, geniet er maar van meis. Heeft ie ook een snor, baard en een staart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Viel ie tegen Han? Wilde het boek ook gaan halen. Niet doen dus? Sha, dan moet je echt heeeeel veel lezen, is een lange draad die van gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bedankt Boll, ik dacht het ook, maar begon te twijfelen, zoals ik al eerder schreef moet dat soort dingen niet meer mee bemoeien, onthou het verkeerd enzo, maar soms ook zoveel verhalen. Was nadat ze terug kwam vanhaar date Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 mogge allen, hier nu nog donker brrr ga trainen vanmiddag auto poetsen en daarna warmpies in de sauna heerlijk geslapen jullie nog iets produktiefs doen vandaag hi? tot vanmiddag maak er wat van toine neman:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bol, als hij zich niet geschoren heeft heeft ie een baard. Maar geen snor of staart. HiHi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ligt ie nu al in de bieb? Ga ik dat idd maar doen. Mogge Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 O Aicha dan val ik niet zo op hem. Nee hoor lieverd ik hoop dat je heel veel kan genieten van het gevoel. Daar groei je van. Wat is er nu mooier dan verliefd te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Pffff, even bezig hier, is er gelijk een half boek bij gekomen... goedemorgen alle langslaperts... Lui, ik ga mij op de huiselijke taken werpen... Ze verwachten regen voor vandaag, maar de lucht krijgt zo'n mooi rood waas nu. Misschien toch een zonnetje?? In ieder geval... fijne dag. :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou hier een bijzondere zonsopkomst, soort roze gloed, maakt de ochtend een beetje sprookjes achtig, zal wel voor jou zijn Aicha Nou hou ik helemaal nie van roze, maar dit is wel bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hannah Ik heb vanochtend om 3 uur zitten lezen in een boek van Corine Hartman. Moet ik nog een recensie over schrijven. Zeer intrigerend spannend boek tot nu toe (ben al over de helft). Hels verlangen. Een aanrader. De laatste van Saskia Noort viel mij ook erg tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden