Spring naar bijdragen

woensdag 18 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 449
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

wat een hoop al geschreven.

Hannah,

gefeliciteerd met je kleine grote zoon.

:sun:

Aicha,

in love?

Wat ontzettend leuk.

Geniet ervan.

:heart:

Jane en Shahire,

een RL ontmoeting.

Leuk dat het zo goed was.

Ik was vanmorgen voor piet snot

op mijn werk, vandaag vrij en morgen

werken.

Niet goed opgeschreven dus eigen schuld

Maar goed, geen punt, ben ik

eens vroeg opgepoetst en afgestoft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel Draakje, maar ik geraak er ff niet.

Teveel werk hier met de pc's, geen verlof van de haven. De dagen en nachten komen zo snel achter elkaar. Daar tussenin pendel ik tussen mijn ouders, zus en enkele vriendinnen. Met dat laatste ben ik al wat geminderd, maar nog geraak ik precies met niks klaar.

Heb pas een weekje vakantie begin februari, dus nog wat tandjes bijten hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei het toch al Borr :) LOL

sorrie hoopte het misschien gewoon voor je, ja dat was het, he Borr :)

Nou weet het gewoon nie meer, maar blij dat juLlie Fijne dag hebben gehad. Trouwens helemaal geen vlindertijd tenslotte, Heee Aicha helemaal nog niet de tijd voor !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ja Draak het zijn grote witte kippen. J. had een patient die dierenarts was en hoopte dat ie thelepatisch kontact zou kunnen krijgen met die dieren.:huh: Heeft J. een keer uitgenodigd om kip te komen eten. J. was gelijk verkocht. Een beetje de Rolls Royce onder de kippen.
Ze worden ook wel Poulle den Dungen, Poulle de Bresse of Poulle de Gauloise genoemd.quote>


Poulle de Bresse is een echte delicatesse, een super kip om op te eten, vind je zelfs op het menu in de chikste restaurants
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo lekker getraind

opgepompt met trillende handen

nu aan een shakie..

mogge borr, alles goed?

tis nog wel behoorlijk koud buiten

zo eerst even aan de poets

en dan eve stomen.

verder weinig te melden.

morgen weer eens spareribs eten

alweer even geleden en die ouwe

is nu al zijn honger aan het opsparen

hi..

iedereen fijne dag verder

and be active...

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Muffin
Originally posted by: bolletje
Ja Draak het zijn grote witte kippen. J. had een patient die dierenarts was en hoopte dat ie thelepatisch kontact zou kunnen krijgen met die dieren.:huh: Heeft J. een keer uitgenodigd om kip te komen eten. J. was gelijk verkocht. Een beetje de Rolls Royce onder de kippen.
Ze worden ook wel Poulle den Dungen, Poulle de Bresse of Poulle de Gauloise genoemd.quote>


Poulle de Bresse is een echte delicatesse, een super kip om op te eten, vind je zelfs op het menu in de chikste restaurantsquote>


Maar is kip eten een vorm van telepaies kontakt krijgen ?.......Lijkt me meer ziener achtige toestanden hoor ;)
Als die kippen dat trouwens konden kwamen ze niet in dat soort restaurants lijkt me zo :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Ha Diesel..
Dat is dus, onder andere, zo"n bericht van vanmorgen waar ik dus niets van begrijp.:Dquote>


join de club ....

Een kip is in de eerste plaats toch om op te eten? en in de tweedeplaats onze eier leverancier. Maar om mee te praten? Dat dacht ik niet. En het zijn ni echt de meest intiligente diertjes, als je de verhouding hoofd - lichaam bekijkt kunnen er ni echt veel hersentjes in da kopje zitten hé ....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Lieve Frummers :moon:

Aicha verliefd........ ooooooooooooohhhhhhhhh wat heerlijk! Geniet ervan!

verliefd, goh, ik was zo ontzettend verliefd op N, zo jammer dat we nu niet meer door 1 deur kunnen, wat kan het raar lopen in het Leven

maar... ik krijg wel de mogelijkheden om nuchter met vele emoties te leren omgaan, rustig doorademen, niet al teveel analyseren, en afleiding zoeken, mijn God, dit wist ik al jaren, maar vroeger ging ik gewoon zuipen,

dit is toch beter, al betrap ik me erop dat ik nu tussen 2 diensten door al een alcoholvrij biertje op heb :$

maar ik slik elke ochtend mijn refu, dus echt drinken, zit er niet in,

ik mag weer aan het werk lui,

fijne middag allen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...