Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ja vanzelf Jane...het is hier super gezellig....zonder drank...alleen radio 2 aan ( en dat met pubers?) hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hallo frummers, Hier bloemkoolsoep met plakjes zalm. Manlief vanmiddag uren bij de tandarts gezeten, vanwege kaakopbouw en in de nabije toekomst implantaat. Hij moet 7 dagen vloeibaar voedsel eten. Ik moest meteen aan Fleur denken! Net opgestaan, maar nog steeds moe e.d. Ik ga vanavond maar vroeg naar bed, dus sluit nu af. Veel liefs allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Yep Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 misschien heeft Fleur nog wel wat lekkere recepten Lytse wens m maar sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Marjo:D ff filmpje pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Truste Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Morgen komen ze de deurlatten aanbrengen en dan is ie klaar. Dus niet al te laat naar bed hier. Ik wens iedereen een hele fijne nachtrust toe, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hoe zou het met iedereen gaan? Ze gaan wel denk ik Doet er ook niet toe Werpen soms wat virtueels op een heel belangrijk forum En als niet (meer) Dan gaat het Gek hè?! Her-inner-in-g Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hannibal dus.. Griezelen!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 I smell youre..... Marjo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hello, Clarice... I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti... *slurping sound of sheer delight* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik weet nog zo goed, dat iemand mij midden in de film expres liet schrikken, ik sprong zo ongeveer tot het plafond omhoog van de schrik... Wat een gave, mega super spannende film is dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hi Gunn! Pief-paf-poef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: witteIk weet nog zo goed, dat iemand mij midden in de filmexpres liet schrikken, ik sprong zo ongeveer tot het plafond omhoog van de schrik...Wat een gave, mega super spannende film is dat...quote> Dus ik ga weer verder kijkenNa die Ahum-reclameLach me stuk!Waardeloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 It puts the lotion in the basket... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 en toch vind ik m mega spannend en mooi dusssss marjo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedenavond allemaal. En voor degene die gaan slapen, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Heee Gunn jij ook hier.. Alles wel daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Zo, ik heb gisteravond weer overleefd. Men zegt dat je naar de dageraad moet gaan om verder te praten, maar dat voelt ook moeilijk, iedereen lijkt elkaar hier te kennen, en al snel krijg ik het gevoel in te breken in andermans gesprekken..dat had ik in 2009 ook al, toen meer als nu want toen werden er echt heel veel persoonlijke dingen gedeeld waardoor ik uiteindelijk ook ben afgehaakt. De Iriszorg zou me vandaag bellen maar hebben dat natuurlijk pas later gedaan toen ik aan het werk was. In het begin van deze week dacht ik nog dat een paar dagen niet drinken en dan mssn 2 biertjes zou werken, maar weet nu al dat het niet zo is. Ik baal dat ik de vorige keer in een keer BAM ben gestopt met drinken, en nu niet weet of ik dat weer kan.. Ik heb verder eigenlijk ook niet veel te vertellen..las wel dat ik morgen vogeltjes kan tellen in de tuin, dat lijkt me leuk Heb even een dauw in de rug nodig, moet de knop omzetten.. Sta voor de drempel.. en het voelt..-moderator-... als een koe die moet bevallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Zo zo, Witte, zo zo... Zoals je ziet heb 'k m'n stopdatum nog niet ing'vuld. 't is zó moeilijk om 'los te laten'. 't is zo dubbel allemaal. 'k ben bang om door te gaan. 'k ben bang om te stoppen. En dan verzand je in halfslachtigheid. En dat heel is vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 als het dan maar een gezond meisje mag worden Change:heart: dan is het de angst, de moeite en al dat puffen waard. go girl! ik zou wel die 2 dingen weghalen misschien herkenbaar voor je weet nooit wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Jane 4..welke 2 dingen..bedankt dat je het zegt maar weet even niet waar je op doelt, maar heb maar even de persoonlijke dingen weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Welkom Change Succes met je strijd!! Moeilijk he Gunn, maar de aanhouder wint hoor. En zolang je hier komt, ben je er toch een beetje mee bezig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ja die bedoelde ik:present: slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Heeee Akelei eindelijk zie ik je weer eens:heart: Truste Jane Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden