Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 Januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo frummers,

Hier bloemkoolsoep met plakjes zalm. Manlief vanmiddag uren bij de tandarts gezeten, vanwege kaakopbouw en in de nabije toekomst implantaat. Hij moet 7 dagen vloeibaar voedsel eten. Ik moest meteen aan Fleur denken!

Net opgestaan, maar nog steeds moe e.d. Ik ga vanavond maar vroeg naar bed, dus sluit nu af.

Veel liefs allemaal en tot morgen,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: witte
Ik weet nog zo goed, dat iemand mij midden in de film
expres liet schrikken, ik sprong zo ongeveer tot het plafond
omhoog van de schrik...
Wat een gave, mega super spannende film is dat...quote>


Dus ik ga weer verder kijken
Na die Ahum-reclame

Lach me stuk!

Waardeloos!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb gisteravond weer overleefd.

Men zegt dat je naar de dageraad moet gaan om verder te praten, maar dat voelt ook moeilijk, iedereen lijkt elkaar hier te kennen, en al snel krijg ik het gevoel in te breken in andermans gesprekken..dat had ik in 2009 ook al, toen meer als nu want toen werden er echt heel veel persoonlijke dingen gedeeld waardoor ik uiteindelijk ook ben afgehaakt.

De Iriszorg zou me vandaag bellen maar hebben dat natuurlijk pas later gedaan toen ik aan het werk was.

In het begin van deze week dacht ik nog dat een paar dagen niet drinken en dan mssn 2 biertjes zou werken, maar weet nu al dat het niet zo is.

Ik baal dat ik de vorige keer in een keer BAM ben gestopt met drinken, en nu niet weet of ik dat weer kan..

Ik heb verder eigenlijk ook niet veel te vertellen..las wel dat ik morgen vogeltjes kan tellen in de tuin, dat lijkt me leuk

Heb even een dauw in de rug nodig, moet de knop omzetten..

Sta voor de drempel.. en het voelt..-moderator-... als een koe die moet bevallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zo, Witte, zo zo... Zoals je ziet heb 'k m'n stopdatum nog niet ing'vuld. 't is zó moeilijk om 'los te laten'. 't is zo dubbel allemaal. 'k ben bang om door te gaan. 'k ben bang om te stoppen. En dan verzand je in halfslachtigheid. En dat heel is vermoeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...