Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 Januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo frummers,

Net bericht van mijn zusje.

Ze was vandaag terug geweest naar de arts. Dit was de chirurg en keek alleen naar de operatiewond. A.s. dinsdag moet ze terug naar de oncoloog en dan hoort ze misschien verder.

Alweer wachten dus maar.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja schapenvet erg goed voor ze, hier krijgen ze het ook dagelijks. Ook om af te wisseln visolie capsules. Maar dan moet je wel opletten dat het niet zomaar visolie is maar op huisdierenlijntje moeten vragen maar ach nu al getypt wel echte zalmolie, dus nu maar flesje gekocht kan het door hun voer heen. Ben ook wel benieuwd welk voer mensen hier geven aan hun honden, zeker de grote. Maar eigenlijk zou dat beter op huisdierenlijntje moeten vragen maar ach nu al getypt. Anders daar maar antwoorden, want zie bij honden hier vaak slechte ontlasting en ook toen we de 2 puppelz terug kregen dat ze er gewoon veel beter uitzien na 2 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

ben terug van de personeelsborrel, was wel gezellig en we hadden er lekkere hapjes bij.

Ik heb dus aan de sinas gezeten en bij mij op het werk is er niemand die daar raar van op kijkt. van de 25 mensen die er werken drinken er zeker een stuk of 10 alleen maar fris.

En ik ben wel de laatste om hun te vragen waarom ze alleen maar fris drinken hè;)

Nu ga ik lekker tv kijken naar TVOH

Ik spreek jullie morgenochtend weer

fijne avond nog

en truste voor straks:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drakie ik maakte altijd zelf mijn voer. Ging bij de kippenboer op de markt ingevroren afval halen (Vellen, poten en borst waar b.v. een bloeduitstorting in zat) wat ik dan kookte en alle botjes eruit haalde, deed er dan bruin brood door samen met de boillon, knoflook, groenten en olijfolie. Daar maakte ik dan veel porties van vroor het in en ze hadden altijd genoeg. Mijn honden Eng. Bullen werden allemaal zo rond de 14 jaar terwijl ze normaal gesproken zo'n 7-8 jaar oud worden. Daar zweer ik eigenlijk nog steeds bij maar voor zo'n klein ukkie hoeft dat niet. maar das eigenlijk het allerbeste vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...