witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hannah... Ik vind je wel erg openhartig hoor vandaag.... Ik hoef echt niet alles van je te weten. Je hebt geen speeltjes Je kan naaien. Zo is t wel genoeg hoor voor vandaag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hallo frummers, Net bericht van mijn zusje. Ze was vandaag terug geweest naar de arts. Dit was de chirurg en keek alleen naar de operatiewond. A.s. dinsdag moet ze terug naar de oncoloog en dan hoort ze misschien verder. Alweer wachten dus maar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik zit weer hyper te worden geloof ik.... Mn energie nou maar weer in t huishouden steken dan, ben ik er morgen blij mee Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dat wordt het hele weekend duimen dan Lytse. Er zullen er van hieruit wel een hoop met je meedoen en als de spanning van het wachten te groot wordt dan even op het forum komen... Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Frummers, Ik ga even een uurtje liggen want de pijn komt weer op. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dag Lytse, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ^$*$^^%$...kokkie in het gips?.....hoe en waarom??..geen idee, wilt ie niet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 * zucht* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Wie is in godsnaam Kokkie Leen? O en ik heb nog een vraagje aan je. Heb jij je hond wel eens schapenvet gegeven? Erg goed voor de darmflora, huid, vacht en nog veel meer. En als je schapenvetbonons koopt met knoflook hoef je ook nooit geen druppeltjes te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ik dacht je zoon die kok is lenie? maar weet het ook niet zeker maar is gips zo erg? zoals ik je lees maak je het erg groot sorry hoor, wil je niet kwetsen, maar je bent niet erg duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ja ja pfff dat vervelende nichtje psies op tijd weg verdorie, echoistje is dat zeg om "tante"Boll helemaal voor haar alleen te willen hebben zeg . Das echt nie Brabands om ONS Tante zo te claimen hittepitje. Maar ik hou wel van je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nou ben ik toch echt broodnuchter maar snap er helemaal niets meer van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ja schapenvet erg goed voor ze, hier krijgen ze het ook dagelijks. Ook om af te wisseln visolie capsules. Maar dan moet je wel opletten dat het niet zomaar visolie is maar op huisdierenlijntje moeten vragen maar ach nu al getypt wel echte zalmolie, dus nu maar flesje gekocht kan het door hun voer heen. Ben ook wel benieuwd welk voer mensen hier geven aan hun honden, zeker de grote. Maar eigenlijk zou dat beter op huisdierenlijntje moeten vragen maar ach nu al getypt. Anders daar maar antwoorden, want zie bij honden hier vaak slechte ontlasting en ook toen we de 2 puppelz terug kregen dat ze er gewoon veel beter uitzien na 2 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 was loos teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ben het kwijt Diesel. Kokkie (?) in 't gips, egoïstisch nichtje op bezoek bij Bolletje?? Lees ik nou zo slecht of slaat Korsakov toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hoi allemaal, ben terug van de personeelsborrel, was wel gezellig en we hadden er lekkere hapjes bij. Ik heb dus aan de sinas gezeten en bij mij op het werk is er niemand die daar raar van op kijkt. van de 25 mensen die er werken drinken er zeker een stuk of 10 alleen maar fris. En ik ben wel de laatste om hun te vragen waarom ze alleen maar fris drinken hè Nu ga ik lekker tv kijken naar TVOH Ik spreek jullie morgenochtend weer fijne avond nog en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Drakie ik maakte altijd zelf mijn voer. Ging bij de kippenboer op de markt ingevroren afval halen (Vellen, poten en borst waar b.v. een bloeduitstorting in zat) wat ik dan kookte en alle botjes eruit haalde, deed er dan bruin brood door samen met de boillon, knoflook, groenten en olijfolie. Daar maakte ik dan veel porties van vroor het in en ze hadden altijd genoeg. Mijn honden Eng. Bullen werden allemaal zo rond de 14 jaar terwijl ze normaal gesproken zo'n 7-8 jaar oud worden. Daar zweer ik eigenlijk nog steeds bij maar voor zo'n klein ukkie hoeft dat niet. maar das eigenlijk het allerbeste vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Moest ook al een speurtocht in de eerdere berichtjes doen voor ik begreep dat niet Lenie maar haar hond een huidaandoening heeft. Wij hadden vroeger een Schapendoes die ook nog wel eens last van zijn huid had en schapenvet hielp inderdaad erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 sorry, heb even 7 man hier in huis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Gezellig...hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ja echt wel....harde muziek...( radio 2 ) houden zij ook van gelukkig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 wat betekenden die 2 postings nu Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedenavond! Feestje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hier de griep weer overleefd En bloemkoolschotel gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 in die volgorde mag ik hopen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden