Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 Januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje,

120 tabletjes met elk 125 µg chroom.

Je moet er elke ochtend 2 nemen.

In de aanbieding dus 2,91 € per 30 tabletjes en normaal 5.82 €

Denk dat het Kruidv.. inderdaad een stuk goedkoper is, zeker als ze bij Et.. geen aanbieding hebben

Hoeveel van Kruidv.. tabletjes moet je per dag nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo frummers,

Hier ben ik weer na het voorlezen aan het pleegkleinkind en vooral veel andere, fysieke dingen. Jongetje 3 jaar, moeder zwanger en het kind heeft tomeloze energie. Met allerlei speeltjes fantastische verhalen bedacht in goed Nederlands en hem uitgedaagd om te antwoorden. Rustig voorlezen was er vandaag niet bij. Ik ben total loss, maar wel tevreden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, soms krijgt t leven een onverwachte wending en

ik vind t echt spijtig dat het geen positive wending voor jou

mocht zijn.:present:

Heee tante Bol.

Zooo eindelijk zijn die neef en nicht er van me niet, dus heb

ik je ff voor mezelf:)

Sha vraagt zich wel eens af of ik haar lees, als het over tante bol gaat,

nou mooi wel dus!!

Hoe is t met de miertjes en de diertjes tante Bol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bol,

The Voice is niet mijn ding. Ik sudder vandaag rustig verder. Stoofperen waren nog niet gaar toen ik weg moest, dus uitgezet. Net weer opgezet en verder afmaken.

Ik heb vandaag een aantal mensen uit het verleden gebeld, om te vertellen dat vriendin overleden is. Moeilijke gesprekken, vooral omdat ze niet wilde dat mensen uit het verleden al eerder op de hoogte waren.

Ik ben inderdaad doodmoe nu, maar het was leuk. De moeder heeft haar handen vol aan dat jochie. Hij is zo ondernemend en is op een leeftijd dat hij niet wil gehoorzamen. Eigenlijk moet ik diep van binnen lachen, maar ik ben zo'n verantwoorde oma!!

Mijn zusje heeft nog steeds niet gereageerd. Ik vrees dat dat betekent dat de boodschap niet goed is en dat het dus even moet bezinken. Ze slapen nu dus afwachten.

Weet iemand een (postorder)bedrijf waar je rokken met elastiek kunt krijgen voor kleine vrouwtjes met maat 50/52?

Ik ben in heel veel winkels geweest, maar niets.

Ja, schoonmoeder is nog nadrukkelijk aanwezig!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat de goede spelling Witte? Nooit van gehoord!

Ze is, denk ik 1.60 m en zit in haar rolstoel. De zak van haar katheter komt onder haar rok uit en ze zit dus continu aan haar rok te trekken. (Ze is mijn schoonmoeder van bijna 89!)

Ik ben oprecht dankbaar voor elk advies, want ze wil geen lange broek, maar dan ...

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Witje met de diertjes hier gaat het geweldig. Ik zat net nog te denken, ik kan zooooo ontzettend veel genieten van Puck, echt. Mijn moeder kon dat van ons ook zo (af en toe;)) maar soms betrap ik mezelf dat ik net zo'n gezicht trek als wat ik vroeger bij mijn moeder zag.

Maar Puck is ook zo'n geweldig lief, spontaan diertje. Ja en ik wacht toch Olle gaat praten hé, die heeft gisteren avond de hele avond mee t.v. zitten kijken.

Nee ik ben intens gelukkig met m'n diertjes. Heerlijk dat ze er zijn.:present:

en jij lekker weekend hé meid? Ga je nog iets leuks doen voor jezelf? ja het weer zit niet zo mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben je toch een lieve vrouw Lytse!!

Je moet de letters even omdraaien van dat rare woord.

Je mag hier op het forum nl geen reclame maken hebben ze ooit bedacht...

Dus daar houden we ons daar maar aan, en schrijven we alle winkels enzo

andersom. NNAMREKCEN

het is een postorder bedrijf die binnen 24 je rok komt leveren

(zegge ze, maar is 9 vd 10 niet waar hoor...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik geniet weer van jou tante Bol

als je zo vol liefde over je dieren schrijft.

Ik ben echt blij voor je dat je daar zo verknocht aan bent.

Huisdieren vind ik altijd een super goeie afleiding en helemaal als je alleen bent.

(mits je een huismus bent en niet zoals ik altijd weg en onderweg ben)

Ik ga morgen bouwen op de moestuin.

Nou ken ik helemaal niet bouwen hoor, maar ik ga de derde hand zijn

voor iemand die twee rechterhanden heeft en er dan toch 1 tekort heeft.

We zijn alles weer aan het mooi maken voor als het straks voorjaar is.

Dan kunnen we weer lekker genieten van de:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse als je inderdaad iemand zou hebben die wat rokken zou kunnen naaien voor je waar eventueel wat grote zakken in kunnen gezet worden (kan ook aan de binnenkant) dan kan ze die catheterzak daar in hangen. Als je een oude rok van haar hebt die kapot zou mogen heb je al een patroon. Je kan ook gewoon een paar zakken naaien die je aan haar middel hangt.

En ook ik bied me aan hoor. als ik maar een voorbeeld heb.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Witte,

Als ik het fysiek zou kunnen, zou ik graag een volkstuin hebben. Ze hebben er hier een heel complex, op 2 minuten lopen afstand, maar ik kan het niet meer. Heb aan neefje en nichtje laten zien hoe tomaten, radijsjes, druiven e.d. groeien. Die kinderen weten van niets! Geniet er van met volle teugen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...