Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Gunst... ik jaag iedereen weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 een kruising mechelse herder... zo'n schat... kreeg een maagbloeding..uit het niets.. en dat was het..triest ..bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: wijfieNee hoor Lenie, ik was even boodschappen doen en straks aan het eten beginnen, vandaag worteltjes met vis....quote> sorry, lust geen worteltjes...maar eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 mmfff...lekker bijdehand... ik zou meteen bellen...komen ze morgen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Das zwaar kl... Hannah als ze je voor niks laten wachten. Je voelt je dan gewoon besodemieterd en dat ben je in feite ook. Maar werkt nu alles nog wel, TV, telefoon, internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ga ervandoor. wil iemand mijn ouders lenen? wat een gezeik toch altijd.... laatste tijd, kunnen we gewoon niet met elkaar opschieten erger me aan alles.. vogeltje moet uitvliegen he morgen weer knallen fijne avond tot vrolijks:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 nee internet niet:o:$ goeienavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: Hannah1Denk ook niet dat zij in het weekend werken..quote> dat word dan hun probleem....je hebt toch zo'n 24-uurs lijn/ service??.... gewoon eisen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goeie avond harde werkers. Goh Lenie dat er nu helemaal niets aan die huidafwijking te doen is. Is er nu ook helemaal niets op internet te vinden? misschien een homeo. middel of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hallo allemaal Ook zo blij dat het weekend is??? Ik wel yessssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Jane, Ik verwachte die opmerking al toen ik het schreef. Ze zou ook gewoon naast haar vaste internet een mobiel data-abonnement kunnen hebben, toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie avond harde werkers.Goh Lenie dat er nu helemaal niets aan die huidafwijking te doen is. Is er nu ook helemaal niets op internet te vinden? misschien een homeo. middel of zo?quote> nee lieverd...is een voedsel-allergie....tuurlijk is daar wat aan te doen, maar dat kan ik nu niet meer betalen.... komt wel goed...maak je niet druk..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: wijfieHoi Toine, ik zou willen dat ik mijn ouders nog had, maar idd word het tochwel eens voor jou tijd om uit te vliegen? Heb je ook geen last meer van dat gezeur quote> ja zou ook willen dat ik m'n Pa nog had.die is overleden aan Lever Cirrose ( hoe confronterend.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ola! Ik kom even piepen. Bijlezen zal het niet helemaal worden. Zo eten en vroeg mn bed in. Het word bietensalade met uitjes, gerookte makreel en wat aardappels. Straks kijken of ik nog tijd en energie heb. Anders voor een ieder een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 weet ik toch Harry jij zeker wel die speeltjes maar ik denk zo dat Han meer is als ik doe maar gewoon enz.... toch Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ha Witje en ja heerlijk weekend jippie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 nee Leen ik maak me ook niet echt druk maar het is vervelend voor het dier, In het verre verleden heb ik ook een hond gehad die daar last van had. Moest heel duur voer kopen. Dacht op een gegeven moment bekijk het allemaal maar ik laat hem lekker met de pot mee eten. Ik kook niet erg zout en gaf haar veel groente en licht vlees. Het was zo over bij haar. Dus dag duur voedsel, en gewoon zo doen zo ze het vroeger altijd deden. Die honden werden allemaal heel oud en waren nooit ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 nee dat kan ik niet...heb ik al naar geinformeerd... maar mensen...ik sluit even af... heb net een gesprek met m'n broer en skone zus gehad... ik wil nu even niet direct aanspreekbaar zijn.... ben er zo weer... even de tranen laten lopen etc etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Sterkte meis en een virtuele arm om je heen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ja Han geen fratsen geen high tech gewoon via een pc hier en niet I-pad of mobiel internet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Lenie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 gelukkig heb ik van koken meer verstand:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Heb inderdaad de hele santenkraam, pad, tab, note, macbook enz. Ben een gadget man, ach ieder zijn lol. Maar ondanks al die high tech snap ik toch niet waar dat ronde getal over gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 goh Hannah wist niet dat jij een vrouw van weinig woorden was/bent moet je mij zien, dik 13 duizend wat een OH he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: TeveelChroomtabletten waar men het hier op het forum over had tegen het snoepen.Net gehaald, bij de Etos 2e potje gratis.Scheelt toch bijna 12 euri quote> Harrie hoeveel tabl. zitten er dan in dat potje van jou? Ik heb het bij het Kruidv. gehaald voor e4,??. Er zitten dan 60 tabl. in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden