Aicha Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ook een goedemorgen voor: Albert, Nancy, Madelief. Hoop dat jullie goed geslapen hebben. @Suikertje heel goed bezig. Verder lezen als je er aan toe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ook goedemorgen Madelief ik ga net als jou ook eens een drukke dag ervan maken dus luitjes, allen een fijne, goede en wijze dag gewenst wie weet tot koffietijd.... zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Zo, ik ga er vandoor lui. Net een giga hagelbuit op de kop gekregen toen ik hondje uitliet... arm hondje. Het was glibberen door een laag hagel, toch nog gladheid dus Even de boterhammetjes smeren en dan snel wegwezen Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goeie morgen llieve kanjers. Zo druk het gisterenochtend hier was, zo rustig is het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedemorgen, ja het is nu weer rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goeie morgen Suikertje. Een beetje kunnen slapen kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ben om 2 uur gaan slapen, maar was helaas om uur of 5 weer wakker. Moet zo even weg en ga dan nog uurtje liggen. Vanmiddag moet ik ook weer weg. Hou je de regen even weg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik laat je alleen achter nolletje, ik moer er even vandoor. Om 10 uur ben ik wel weer aanwezig denk ik. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Moet nu ook door een hagelbui heen de hond gaan uitlaten. Tjongejonge het is me wat buiten. laterssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: AichaYvonne ook al zo bijdehand. Nou maar goed dat ik niet mee heb gedaan aande IQ test dit jaar. Zal wel ergens op het niveau zwak begaafd zijn uitgekomen:)quote> Maakt niet uit Aicha als je E.Q. maar hoog genoeg is, dat vind ik vind belangrijker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 :Pmogge, wow, lig in de kreukels, dus vandaag eve rust en wat stomen hier rotweer, maar in mijn hoofd zonnig dus.. eerst eitje bakken enzo kippen zijn in staking, ze trekken het net niet meer, overbelast. geen gezicht, groot spandoek op het kippenren hi vandaag wel nog wat schilderen en aan de poets. spareribs waren gisteren heerlijk, tommy natuurlijk een botje gestolen en ja hoor, zo naar binnen zonder te kauwen. eerst krantje tot vrolijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedemorgen, Weinig bijzonders hier, te lang geslapen dus een duf hoofd. Het weer is niet bepaald om erop uit te gaan. Eens even bedenken hoe ik mijn dag ga besteden. Verveling is niet mijn sterkste kant. Ik moet iets te doen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedemorgen, Hier ook veel te lang geslapen, wilde lekker vroeg beginnen. Stond nog ingelogd zag ik, gister met Tab in slaap gevallen. Vanmorgen om 7 uur bakkie thee gehad toen W ging werken. Op bed dus en ook weer in slaap gevallen. Zonder alcohol slaap ik onderhand het dubbele tegen dat ik wel drink. Niet helemaal waar want als ik drink val ik nog al eens in mijn stoel in slaap. Heel genant, dan liever dit. Nu snel douchen en aan de gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ben weg mensen tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hannah, niet elke trend is voor mij iets om aan mee te doen. Een breisel om een bloemenvaas, hahahah, lijkt me erg lelijk. Ja, ik weet dat het voor jou killer is dat slapeloze, hier ook heel lang last van gehad. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goede morgen iedereen, Ben al tijdje op maar was druk tot nu, nog geen tijd geahd. Maar heb ondertussen even bijgelezen. Iedereen goe bezig blijkbaar vandaag, leuk zo !! DAGPACT: Aicha Nancy Albert Bor Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Een bloemenvaas met een truitje aan het kan gek, gekker en het gekst....wie van de 3 een goed boek Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nou Muffin, daar kan zo verandering in aangebracht worden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: TeveelGoedemorgen,Hier ook veel te lang geslapen, wilde lekker vroeg beginnen. Stond nog ingelogd zag ik, gister met Tab in slaap gevallen.Vanmorgen om 7 uur bakkie thee gehad toen W ging werken.Op bed dus en ook weer in slaap gevallen.Zonder alcohol slaap ik onderhand het dubbele tegen dat ik wel drink.Niet helemaal waar want als ik drink val ik nog al eens in mijn stoel in slaap.Heel genant, dan liever dit.Nu snel douchen en aan de gangquote> Het verschil in slapen is toch wel enorm. Nu slaap ik 7 uur an één stuk, zonder wakker te worden. Als ik drink val ik als een blok in slaap maar word na paar uur wakker, begin te keren en te draaien en slaap gewoonweg ni meer. En toch is dat voor iedereen anders, kheb een viend die alle dagen wel een paar flessen witte wijn leegdrinkt en toch goed slaapt blijkbaar. Maar toen ik hem vorige week op bezoek had dacht ik wel, amaai, je begint het toch aan hem te zien dat hij (te) veel drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Suc6 Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Als ik had gedronken kon je een kanon naast mijn bed afvuren maar wakker werd ik niet. Hannah succes, lijkt me een rotklus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedemorgen voor degene die net nog sliepen. Suikertje moet eerst even aan de suiker. ben duizelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hannahh, W legt dat soort dingen, bedoel van die stoffen lamellen, in het bad met van dat speciale gordijnen wasspul en hangt ze daarna nat op Gaat heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Je ziet het volgens mij ook snel Muffin. Bij me zelf valt me, als ik me sta te scheren, altijd op dat het wit van mijn ogen na een paar dagen alcoholvrij steeds witter wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Maar hier wordt binnen niet gerookt dus de gordijnen en lamellen wassen hoeft niet zo vaak Das fijn want die lamellen er af halen en weer ophangen is mijn taak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden