will Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen frummers, lang gelefen nog eens een draadje geopend. Ik sta nog op de kade na een loodzware nacht. Iemand zin om koffie te zetten, of doe ik het zelf maar eens een keertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 goede morgen will diegene die het eerst op de draad is zet koffie en thee hoor. was het een beetje koud en nacht vannacht? hoeistie verder???? goede morgen suikertje en de rest van de frummels. heb je goed geslapen suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorge will, hwb je de koffie al klaar of moet ik het even zetten. Regent pijpestelen buiten. Echt zo'n dagje om even lekker binnen te blijven. Zware nacht gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goodmorning allen, hier klaar voor de loffie. Wat een miezerig weer brrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 weer weer om in bed te blijven. dat doen die slaapkoppen hier dus ook. jan als jij de koffie gepakt hebt gooi de rest dan maar door de gootsteen hoor. tegen de tijd dat ze hier hun nest uit zijn is het wel middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Zit te twijfelen of ik nou een bakje loffie van Jan zal proberen of toch maar voor een bak gewone D.E. ga.... .... Ik zet wel even een grote pot, want suiker is nog steeds aan het wachten op antwoord van Wil zie ik Goede morgen trouwens lui. Hier regent het gestaag.... lampjes aan, lekker warm binnen, radio op 2 en een vrij weekend ligt voor mij. Nu eerst even een bakje doen en een klein beetje teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ook goeiemorgen Igor, mopperkont En Jan heeft helemaal geen koffie gezet, hij was er klaar voor... maar ja, niemand die hem echt gezet had. Ik ben trouwens niet echt gek op loffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goede morgen allemaal, ik ben er dus ook weer vroeg bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 :devil: mopperkont MOPPERKONT hoe durf je ik mopperen NOOOIIIIIttt. ik ga nu eerst de douche opzoeken. durf me niet te storen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coen Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen allen,het was een koud nachtje maar ik word al geroepen door mijn mandje dus vooe een ieder een goede dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen, wat een nachtbrakers hier vannacht. Nog even en het is een 24/7 forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ook goede morgen AR en Coen. Coen blijkbaar nachtdienst gehad??? Igor, ik zou niet durven storen... last van een ochtendhumeurtje??? Na, 'k zal je ook niet meer plagen, ik zorg wel dat er een lekker vers bakje op je staat te wachten als je de douche uit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen Tina.... in dat geval lijkt het me een goed idee als tactive hier koffieautomaten neer gaat zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 lekker yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen Albertina, Coen, igor, en Yvonne Loffie van Jan? Heb zomaar de indruk dat de samenstelling van deze koffie een beetje sterk is toch maar een gewoon bakkie graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Gelukt, die namen bedoel ik gekopieerd en geplakt van het beginscherm bijna mezelf ook goedemorgen gewenst ach waarom ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 (lof)fie mmh of die zo slecht is??? ik ga me 'nuttig' maken. fijne dag en allemaal wel aan het 'werk' he. niet luiwammes als ik er niet ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goeiemorgen Sha... keurig geknipt en geplakt hoor en aangezien jij jezelf niet goedemorgen wenst doe ik het jou maar dubbel Ik durf de loffie ook niet echt aan, behoudend tiepje dus, hihi. Ik ga me onderhand ook klaar maken voor de dag. Hondje uit, en op tijd boodschappen doen. Huisje kuisen en dan lekker weekend vieren, lekker lummelen dus daarna. En misschien kom ik tussen door ook nog wel even binnenwippen hier. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Yvon, dan begint mijn dag vandaag extra goed met een dubbele goedemorgen laatste dagje vrij vandaag dus die ik ga ik ook eens goed benutten Igor mocht het eens zien dat ik niets zou doe het weer ziet eruit om heerlijk binnen te blijven vandaag en weer genoeg om handen ... dus in actie en wie weet kom ik straks nog wel op de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 goeie morgen kanjers:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Morning 'tante' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 oh, ik blijf weer hangen merk ik nu ga ik echt anders zit ik hier over een uur nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedemorgen frummeltjes. Lust wel een bakje loffie!!! Alweer vroeg wakker terwijl ik nog wel een middagdutje had gedaan, toch weer in slaap gevallen om een uur of 8 in de avond Hondje al uit geweest. Bah wat een snertweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 morge even lekker bakkie koffie dr bij en wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Moghu Sha. Ga jij het vandaag erg druk hebben of doe je het rustigaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden