albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: jopiealbertinavolgende keer bel je?lopen we samen?zou ik leuk vinden, echt!quote> Komt goed.Neem ik Spike mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Spike, nee zover als ik me herinner dronk deze man helemaal geen alcohol. En nee, Albertina ik was niet de kapitein, heb het niet verder gebracht dan matroos/motordrijver. Ben aan de wal gegaan toen mijn zoontje geboren is. Dat varen was 20 dagen weg en 10 dagen thuis. Die 20 dagen leken op laatst wel een halfjaar, die 10 dagen thuis een zucht. Herinner me een collega matroos die dronk absoluut geen alcohol, als hij wist dat de sla aangemaakt was met wijnazijn bijvoorbeeld, nam hij dat beslist niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Zit net het 'knolfook' verhaal even te lezen. Hier ook nog zo'n knoflookliefhebber... Heb eigenlijk nog nooit van iemand te horen gekregen dat ik er naar ruik... Denk zelf dat ik normaal gesproken best een lekker luggie verspreid. Maar als ik in de sportschool ben en behoorlijk aan het zweten ben bemerk ik zelf een bijzonder irritante smerige lucht de laatste tijd. Heel vervelend en ook onbegrijpelijk voor mijzelf. Heb gedacht dat het misschien door de wasverzachter kwam, dus sportspullen apart wassen zonder wasverzachter... vandaag weer hetzelfde effect helaas. Maar nu ik dit allemaal lees........ zou best eens door de knoflook kunnen komen:) Gewoon de volgende keer de dag daarvoor dus even rekening mee houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Gesprek valt plots compleet stil??? :$ Ben toch echt lekker gaan douchen na het sporten vanmorgen en heb het idee dat ik niet meer stink hoor, maar blijkbaar ???... geen mens meer hier opeens, hihi.. Geeft niet, ik ben al weg en spray nog wel even.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Koffie loopt hier alweer, iemand nog een bakkie?? Ik zit te hele dag wat te snaaien, dus heb niet gekookt. Huh wat ruik ik toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Niemand koffie???? Of moet ik er misschien een teentje knoflook in doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Knoflookkoffie, Pip, gat in de markt! Goedenavond, Was een melige boel net, las ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hey Ans, Ja vrolijke boel hier, maar nu is het weer rustig hier. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Zo-zo, ben al een paar dagen niet zo lekker. Iets mis met darmen:( Geen infectie, zal niets ernstigs zijn maar doet zeer en ben bekaf... Maar gelukkig wel in een good mood:) Hoe gaat 't met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Lekker rustig aan doe Ans. Dan is een kopje thee beter voor je denk ik. Hier gaat het z'n gangetje, rustige dag vandaag. Beetje rommelen, lezen je kent het wel he? Morgen wil ik er weer voor gaan hoor!!!!! Wordt hier wel beetje duf van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ans niet ziek worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hoi Akelei, Uitstelgedrag, daar is het zondag voor hé? Pip, normaal gesproken had ik er voor gegaan morgen. Nu zegt mn lijf even 'Ho!' Ik luister er maar een keer naar. Kan dat nl heel goed negeren:) Ik blijf nog lekker ff duf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hoi Bol, Denk dat het daarvoor een beetje te laat is;) Komt wel goed hoor. Doe gewoon rustig aan. Alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ja Akelei, uitstelgedrag, ook bij mij heel bekend hoor. Maar jij hebt een beetje voorjaar in huis gehaald met die mooie bloemen Je hebt wel heel veel al wel gedaan vandaag toch? koken, de afwas, bloemen op de vaas. Goed bezig toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik bedoel dat ik er morgen weer voor ga hoor Ans. Jij moet lekker rustig aan doe en idd luister naar je lichaam, heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hier alles oké Ans. Is het geen griep wat je hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goed van je Akelei, werkse nog even. Tot laterrrrr En trouwens, super goed van je dat je vanmiddag even het forum hebt opgezocht en op deze manier (meeste heb jezelf gedaan natuurlijk) niet hebt gedronken. Een voor jou!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 O nog vergeten Piepje een hele goeie avond te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Thanks, Pipi, @Bol, ben vrijdag naar de HA geweest, leek op blinde darmontsteking, doorgestuurd naar ZH, daar o.a. bloed nagekeken, geen infecties. HA zei dat ik het t weekend aan moest kijken of ik toch koorts zou krijgen. Niet gebeurd. Zij twijfelde nog aan buikgriep of beginnende BDO. Ik heb nu meer het idee dat er iets verstopt zit, ahum. Ga niet verder over details:Disgust; Enniewee, alleen als ik me niet beweeg heb ik geen pijn. Dus doe nog maar rustig aan en neem vanavond wel iets homeopatisch anti-ontstoppends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Trusten Borrie En een bloemetje voor je drie weken droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goedenavond Was Bam weer drok yn 'e holle? Denderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Welterusten Bor, Fijn dat je je zoon weer hebt gezien:present: En jij een dikke voor je drie weken Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Lieve allemaal, Ben er ook weer van tussen. tot gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Pfff!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden