Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

Ben natuurlijk weer eens veel te vroeg uit bed gerold.

Meld me droog af en zet gelijk weer een dagpact op voor vandaag.

Dagpact:

Aicha

Nog even dit. Ik vind het niet fijn dat mensen prive zaken over iemand anders op het forum gooien die andere frummers niets aangaan. Is bij mij ook al eens gebeurd en dat voelt zeer onaangenaam om het maar even netjes uit te drukken. Zou ieder dat soort zaken in het vervolg voor zich willen houden want ik kan daar goed kwaad over worden.

Zo dat moest er even uit.

Een hele goede morgen verders iedereen die nog wakker gaan worden straks.

Hoop dat het voor iedereen een fijne dag mag worden.

Tot wakker wordens frummeltjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen...Marq en harry,

Koffie komt er aan, staat door te lopen.

Maar jij had ook wel even mogen zetten natuurlijk.

Oeps, er rijdt hier net een strooiwagen voorbij, bah, ik had met mezelf afgesproken dat het deze winter echt niet glad zou zijn...

Maar goed, ik begin een beetje wakker te worden nu. Even koffie inschenken, pietsie teruglezen een een pafke...

Weet niet wat Aicha bedoelt met haar opmerking over het plaatsen van prive informatie.... maar het lijkt me duidelijk dat je dat niet doet dus.

Na, even... brb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

MarQ als je een espresso wil, apparaat staat aan, ga je gang.

Wil je verwend worden moet je wachten op Yvonne of Igor.

Snap eerlijk gezegd alle heisa van gisteravond over privacy niet.

Ik zal wel weer naïef zijn...

Hoewel ik de plagerijtjes richting Madelief niet hoogstaand vond is de reactie er op mijn inziens een beetje overdreven.

Hoop dat de mensen die geraakt en/of boos zijn het vandaag een beetje kunnen en willen relativeren of nuanceren.

Dan wens ik ieder nog een fijne dag en laten we niet vergeten waarom we hier zijn en waarvoor we elkaar nodig hebben.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat zou ik niet fijn vinden Aicha.

Wist ook niet dat dat speelde en weet eerlijk gezegd nog altijd niet waar het precies over gaat.

Maakt ook niet uit en hoef het niet te weten, zoals je zegt: over op de orde van de dag.

Yvonne, ik heb die Chai thee gehaald en gedronken.

Naar mijn smaak: Chai thee = 7.5 Gingko thee = 9

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Har, ik heb het nog steeds niet uitgeprobeerd, maar ga het wel doen, zal ik ook ff melden hoe ik ze vond :)

tjsa, die prive info (over persoon A), heb het gevoel dat degeen die dat deed (persoon B) zich niet realiseerde dat de betreffende info hier niet al eerder door A was neergezet.

Dom en niet goed bij nagedacht.

Dat leert ons toch weer om er goed bij stil te staan bij onze postings, dat dit inderdaad een openbaar forum is en dat mensen bepaalde info op een andere plaats wel delen maar hier niet neerzetten om herkenning te voorkomen.

Wat betreft het probleem van Madelief.

Ik geloof absoluut niet dat de grapjes waren gemaakt om Madelief dwars te zitten.

Er werd gereageerd op een 'term' die Madelief gebruikte en daar werden woordspelingen op gemaakt. Dat had niets te maken met haarzelf.

Ik vind het hartstikke vervelend voor haar dat ze zich dat soort dingen zo verschrikkelijk aantrekt en zich daardoor aangevallen voelt.

Is nergens voor nodig lijkt me; misschien toch maar een beeltje 'eelt' op de ziel gaan kweken?

En dit is ook absoluut niet onaardig bedoeld.

Zo, genoeg zware kost voor de vroege ochtend wat mij betreft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens nog een vraag van heel andere aard:Iedere keer als ik wil kijken of er weer iemand een bericht heeft geschreven moet ik eerst weer naar ditjes en datjes en vervolgens de juiste pagina aanklikken en dan het hele scherm door scrollen. Dat moet toch anders kunnen?

Wie geeft mij de gouden tip want ik word er een beetje kriegel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net zitten googelen Aicha.

Thee drink je eigenlijk omdat je het

lekker vindt.

"Doet" verder niet echt veel, zeker de grinko thee

niet.

Het extract kan wel werkzaam zijn in

bepaalde gevallen, maar dan niet

in de vorm van thee, maar veel meer

geconcentreerd.

Bij deze dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...