Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Sterkte yajala, ik hoop dat het meevalt. Jij ook sterkte lytse met je zus. Zo ik ben weer terug van de kapper en sportschool. Nu maar weer dag uitzitten tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik wilde reageren op bericht van borrteje, maar antwoordknop was foetsie.| Internet doet hier moeilijk, dus ik was weer eens uitgelogd na opstarten. Het gaat redelijk, sta droog maar zie weer tegen deze dag aan. Was het maar vast weer morgenochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 @ Ya, sterkte! Jeetje, wat een sof, daar zit je dan Heb je wel hulp met je kids? Of zijn zij oud genoeg dat ze je een beetje kunnen helpen in huis? Zit zelf nog steeds thuis met de griep. Waardeloos. Heb het nu wel gehad er mee... Voor degenen die het ook nodig hebben: sterkte en beterschap We liggen wel lekker met zn allen in de lappenmand, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ans jij ook beterschap Ik weet wel hoe het komt, maar zet hier niet alles meer op forum. Slechte ervaringen mee gehad precies week geleden, maar komt wel weer goed hoor, er zijn mensen veel erger aan toe dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Originally posted by: toineik denk dat een terugval zitin een teveel aan zelfvertrouwen.en de negatieve dingen die bijdrinken horen even niet gezien worden.de spanning en het "verheugen"op weer eens lekker te drinkenwordt dan ruim overschat.omdat het tegenvalt drinken wejuist weer teveel.zelfoverschatting.feit blijft dat je nooit bang moetzijn voor een terugval, wantdan gebeurt het juistwhat you fear you createwe blijven lerentot de volgende terugval..quote> Hier sluit ik mij volledig bij aan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Thanks Suikertje en Bor Ik duik weer ff een paar uurtjes mn mand in. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemiddag, @toine, heel mooi gezegd en helemaal waar!!! Ik heb heerlijk gesport en nu de kids lekker vrij vanmiddag!!!! dus lekker knutselen en kleien! allemaal fijne middag en we melden ons vanavond weer droogaf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 let niet op borr muffin, die heeft altijd wat te zeiken hi welke terugval, nou de volgende. kijk, water is nat de lucht is blauw en een terugval gaat gebeuren, gaat erom dat je er goed mee omgaat enz... bladiebla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Hoipiepeloi :D Oh bor ik heb het gisteren nog gevonden maar je hebt uiteindelijk gelijk. We zijn drie weken verder en het is de moeite niet. Ans ook al ziekjes? Beterschap Yaja, ieeeeuuuwww en aaaauuwwww. Toch maar genoeg rusten zenne. Als je daar nu niet genoeg zorg voor draagt, kan je er eeuwen mee blijven zitten. Jopie, ik vind het heel knap dat je kon zien dat het nergens heen ging en er uiteindelijk een punt achter kwam. In relaties kan ik dat wat moeilijker. Spijtig maar knap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Oei Bor, daar had ik over gelezen, daar sluit ik mij dus niet bij aan maar sluit het, ook in mijn geval, niet uit. Wij vertrekken op 09/03 met 4 bevriende (en "die hard" drinkers) koppels op reis, ver weg, en dit voor 14 dagen. 'k Weet nu al dat het een groot probleem gaat zijn om "droog" te blijven temeer daar k, jawel, ook mijn (toekomstige) ten huwelijk ga vragen en ook ineens ter plaatse ga trouwen. Das een verrassing, zij leest och ni mee (hoop ik). En daar hoort natuurlijk ook de nodige bose bij. zeker als ze nee zou zeggen natuurlijk ... Maar daar lig ik nog ni wakker van, dat zien we dan wel weer ... muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 spaghetti is klaar, zeeeeer pittig. vuur slaat uit mijn ....... eten jullie? kijkt iemand hier wel eens de big bang theorie, dacht dat ik gisteren erin stikte van het lachen, mijn god... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Toine de mosselman Spike! Vergeten.. Gefeliciteerd met je twee maanden. Ben een dagje te laat (denk ik) maar niet minder gemeend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Big bang theorie...ZALIG...love sheldon! Hmmm lijkt me al een uitgemaakte zaak muffin. Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 daar kommekik ni tussen zenne, kzou ni graag klappen krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 veel mensen zeggen dat ik het karakter van sheldon heb ben ook een zware neuroot alles moet precies zoals ik wil, alles netjes en heb overal een mening over en vooral altijd gelijk hi de kleding van wolowitz, zo lache en penny is natuurlijk ook niet verkeerd het oog wil natuurlijk ook wat:P borr, je kan het hebben toch, van mij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 trouwens, 't is feest vandaag, mijn jongste kind wordt 28 en ze is in verwachting van mijne eerste kleindochter (heb al wel drie kleinzonen); leuk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 voor de gezelligheid toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemiddag frummers, juist op en bijgelezen. Smikkie je verhaal over je vader raakt me wel. Innige deelneming, ik heb beiden nog, maar ze worden stilletjesaan erg oud en vrees de dag dat ik ze moet gaan afgeven, en die komt er aan. Langzaam maar zeker. Bor, zeikerd hoeisie? Ya, sterk blijven meid en veel rusten, maar dat wist je vast al. Nu vlug even douchen, want verwacht subiet een expert van de verzekering voor waterschade in mijn muren. Hoop op een positief resultaat. Ook vandaag bellen met DA ivm Bazma. Nog eens draineren of laten slapen. Verwoestende keuze voor mij eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 vind je ook lief hoor borr :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 net alvast voorproefje gedaan. och och wat lekker. zo pittig. als ik nu een windje laat blaas ik mijn hele schuifpui uit zijn voegen hihi:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 en wat is een schuifpui dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemiddag, Zo, terug van het werk en ik ben gevloerd, wat een drukte. Ik zag dat Ya haar kniebanden heeft gescheurd. Auuuuwww, lijkt me dat. Lekker op de bank beente omhoog en vervelen. Beterschap. Verder las ik over een irritatie tussen lange stoppers, korte stoppers en terugvallen. Ik ben Jopie nog steeds een antwoord schuldig, dat blijft ook nog even zo, ik zie dat er al genoeg gereageerd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Thanks jongens,was even op de bank gaan liggen met pootje omhoog! Kids zijn gelukkig nog even weg dus nog even wat rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden