Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Tjonge jonge, Het moet ook niet gekker worden. Was vannacht om 2 uur al weer wakker. Ben wel jaloers op de slapers hoor. Morgen komt mijn begeleider van tactus maar eens even over hebben hoe ik dat kan oplossen. Wil geen pilletje. Nou ja, genoeg gezeurd. Een hele goedemorgen voor de wakkerworders. Ik ga vast koffie zetten. Gisteren droog gebleven maar wel even een moeilijk momentje. Was bij de Chinees en zat op eten te wachten. Moest ik weer denken aan mijn laatste terugval want had toen een fles wijn meegenomen. En dat idee spookte gisteren ook even door mijn hoofd. Maar niet gedaan. Dagpact: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Aicha ondanks je slechte slapen vandaag toch blij op want je hebt het gisteren weer droog gehouden ieder nadeel heeft zijn voordeel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ha die Sha:heart: en Max. Jullie wel goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemorgen Max, alles wel? Aicha, het kon wat langer maar het is niet anders ik geloof dat we vandaag met heel veel dagdiensten staan ga straks maar eens kijken of ik een dagje vrij kan nemen en wie weet...dat ik dan nog even een uurtje mijn kribje induik of....toch maar dingen ga doen, hmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 dag dag mensen wordt weer vliegen hier!! fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ben er ook nog niet uit of ik nog even ga liggen vandaag. Mijn lichaam zegt van wel maar dan ben ik bang dat ik vannacht weer slecht slaap. Heb trouwens nog zoveel te doen dat ik ergens ook wel een beetje blij ben met die korte slaap. Kom ik ook nog eens ergens aan toe behalve het opruimen van het huis. B.v. een goed boek lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Dag SHa, en misschien nog tot latersss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemorgen sha, gaat wel, loop bij een psych, accapunctuur en heb fysio, maar mag verder niet klagen. Met het niet drinken gaat het goed, en dat is het belangrijkste. Vandaag eerste neuro-feedback behandeling. Gaat wat ver om uit te leggen hoe en wat het nou precies is en hou het werkt (ff googlen dus) Laat het over me heen komen, beetje van "baat het niet dan schaad het niet" Straks kleinknd weer op bezoek, staat over een half uur voor de deur. "ons" zonnetje in huis. Knapt een mens ook weer van op:) Kan nog net een sigaret roken en dan de deuren nog even open om te luchten, en de rest van de dag buiten roken;) Zie jullie later, fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Nou Max, dat wordt dan vast wel een goede dag als je kleinkind weer komt. Geeft altijd afleiding zo'n blaagie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 goede morgen fummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Igor en Bor ook al onderweg hier naar toe? Alvast een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Igor was me alweer voor en Teveel had ik nog niet zien aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 ik ben 'uitgeslapen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Was nog op mijn sloffen Aicha, dan hoor je me niet. Hoor W uit de douche komen, hoppa, ben ik aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Kan je je bed verkopen, Igor. Dat was hier vroeger zo 'n standaard, flauw, antwoord als je dat zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Gutenmorgend leuten, Hier het einde van mijn wacht in zicht, en het zal tijd worden Ons igor sé, lang geleden hé Mar nu al terug weg, bazaar bijeenpakken Tot strakjes, i'll be back !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Yvonneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar blijf je? Je bent altijd 1 van de eersten hier. Will ook een goed begin van de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemorgen, lekker stilletjes hier nog. Ik ga er meteen weer vandoor, een fijne dag en houd het zo droog als je kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 knorrepot hoeistie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Morgu.... daar was ik 'al' Aicha:) Heb uitgeslapen en heb nu enorme trek in een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Een hele goede morgen, Bij uitslapen stel ik me toch iets anders voor Yvonne. Geeft maar weer aan hoe relatief alles is. Ik ga eens een sinaasappel uitpersen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Goedemorgen iedereen, Ik ben uit mijn bedje, maar ik ben nog niet wakker. Eerst maar eens koffie. Heel goed Aicha dat die chinees nu zelf de wijn mag opdrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Morgen alle wakkerworders. Suikertje inderdaad was even kantje boord. Maar verstand op nul gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden