bekkie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Hallo allemaal, De oudgediende die mij nog kennen, jullie hebben gelijk absoluut gelijk. Yvonne, Will, Fleurtje Je moet hier heel voorzichtig zijn, je mag wel komen melden als je teveel hebt gedronken, maar als je even niet in het vaarwater van een ander zit en dat op een naar mijn mening, absolute manier van respect zegt dan heb je een ban. Zo zie je maar sommige kunnen potjes breken he Bor sorry maar ik zeg het wel. Het zijn altijd dezelfde die worden gepakt. Maar een ieder zal wel aandelen hebben in tactus. Toch gek dat er ineens minder geschreven word, gister en eergister was het nog zoveel. Dus missen we mensen ja¿¿¿(voor Fleurie) Ach het zal mensen ook een worst zijn, het moet zeker allemaal vernieuwender? Denk het wel. Nou bij deze Tactive laat de nieuwe het woord voeren dan en laat de oudgedienden niet meer spreken. Tot nu toe zal morgen ook wel een ban hebben maar dat boeit me niet voor geen ene meter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Hallo Hannah, Ook ik heb Fleur mijn emailadres gegeven. Ik vind het heel moeilijk dat Tactive niet zegt dat iemand een ban heeft. Ik ga nu, na een moeizame avond, weer naar bed. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cha Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Dankzij dit forum nog steeds met succes geminderd! Sinds oktober (sinds dat ik ben aangemeld.). Bedankt allemaal voor de inspiratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Hannah1:heart: Jij hoort bij de oudgedienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Heb niet veel bij gelezen maar wilde me nog even droog afmelden voor de vrijdag. Latersssssssssss allemaal en tot morgen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Cha, dat is mooi om te lezen volhouden zou ik zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden