Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Nou Shaatje kruip maar lekker in je mandje en dan lees ik nog wel even een verhaaltje voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Oh nee, ik moet stil zijn. Foei Aicha ! Soute meid naar je mand:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Suikertje, blij te horen dat je alcohol behoefte minder is ik hoop dat je ook snel hulp vindt om het psychisch weer even allemaal op de rail te krijgen eerst maar langs de HA....kan die je misschien doorsturen naar een instantie succes! en de nieuwe dag openen kan nu wel hoor! Slaap lekker en ja Aicha, lees jij mij maar voor denk alleen niet dat ik er nog iets van zal meemaken dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 IK ga nog even zoeken of er nog woningen zijn op de particuliere markt. Jullie of lekker slapen of zet maar een pot koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Kan het niet laten hoor maar ben KLAARWAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden