PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 En wij....wij hadden vis pizza, zelf gemaakt door de kids! Was lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedenavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Leontien, welkom. Harry, mooi dat het bij jou allemaal niet nodig is. Maar wel fijn dat je datziet. Ik lees je altijd als een blij en tevreden mens. Houden zo! Ik tel ook vaan mijn zegeningen áls ik sommige situaties van forummers lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hee akelei, nee t was te koud om erover na te denken. Teveel zieken in huis dus moesten echt stoken hier in huis:( T weekend door en dan wordt het weer wat warmer begreep ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedenavond hier zit er een broccoli zalm taartje in Snoep net op de trein gezet nu een week bijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Akelei, ik heb het niet zo snel koud, maar nu wel de kachel aan. En nee, ik denk er niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Sha, een week maar? Valt nog mee. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Welkom Leontien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Bol, Wat rot dat je door je rug bent gegaan. Verkeerd getild, of gedraaid? Ik heb vanochtend gelopen met mijn buurvrouw. Goed ingepakt, want die wind was snijdend. Wel lekker in de zon hoor. We moeten er toch van genieten, want als het glad is ben ik niet zo'n held. Vanmiddag zouden we naar schoonma in het verpleeghuis. Ik stapte in de auto en deed de deur dicht. Wat denk je? Hij wilde niet meer op slot, wat mijn wederhelft er ook aan deed. Wij naar de garage, terwijl ik de deur dichtgetrokken hield (arme nek en schouders) Toen we daar aankwamen, na files en aanrijdingen te hebben gezien, stapte ik uit en de deur klikte in het slot. Kwam door de vorst volgens de garage. Klaar ben je ermee. GHingen we toch nog even naar schoonma, zijn we weer onderweg terug en bleek ik mijn tas vergeten! Op dat moment dacht ik maar weer naar bed te gaan:). Thuis maar lekker aan de thee en voor het eten gaan zorgen. Deze dag komt ook wel weer om. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Tina, ik wilde het nog knap houden met een week als je weet hoe die de oren van je hoofd kletst heb haar ook op de trein andere richting gezet denk dat ze morgen in de loop van de dag wel weer zal inloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Tijd om een joggingbroek aan te trekken en me te gaan nestelen op de bank fijne avond gefrummelde en wellicht tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Jopie, ik heb hier helemaal in een kreukel gelegen van het lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Leontien, Ik heb op je gereageerd bij "wie is wie". Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Druifje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Even snel mijn update nav jullie adviezen van gister (kga zo uit eten). Ik ben uiteindelijk in 1x gestopt. Dat moest gewoon zo. Wakker gelegen tot 4u. Toen een monsterlijke nachtmerrie. Ziekgemeld. Naar de dokter. Die had meteen door wat er aan de hand was: Onstoken uiteinden van zenuwen (in handen voeten benen) daardoor gevoel als of je op watten loopt en je voeten en handen niet meer goed voelt. Neuropathie heet het, oorzaak: gebrek aan Vitamine B1 (in combi natuurlijk met overmatig alcoholgebruik en niet(goed) eten. Echt bizar hoor, je voeten niet meer voelen. Dat ik dat mn lichaam heb aangedaan. Dit wil ik echt nooit nooit nooit meer. Nu aan de vitamine B1 en aan de oxazepam en hoop vannacht wel te kunnen slapen. Nogmaals dank voor alle tips van gister, erg waardevol. Druifje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Jopie, Hoe komt die aanbidder dan aan je tel.nr.? Ik weet niet hoe je moet msn-en (via computer?). Hoe dan ook, toch leuk! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Druifje, Lekker uit eten. Ik ben blij dat je naar de dokter bent gegaan, want het klonk allemaal nogal alarmerend. Droog blijven vanavond hè. Heb het gezellig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Spike, fijn gevoel is dat, als je doorzettingsvermogen ook echt resulaat geeft wat voelbaar is. Mooi Meid! Ik heb de laatste tijd ook weer iets nieuws, ik ben echt voldaan moe s'avonds. Niet zo'n onbervredigd gevoel van nou, de dag zit erop maar echt gewoon moe! Jopie, OUWE VERSIERSTER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Druifje, Goed dat je stappen hebt gezet, het klinkt allemaal heftig. Zorg goed voor jezelf, neuropathie is geen pretje, tenminste dat heb ik van horen zeggen. Krijg je nog verder hulp en of begeleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Druifje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ha Lytse en Spike en anderen natuurlijk...maar heb ff beetje haast. Yep, blijft zeker droog vanavond...ik voel mijn sleepvoet nog wel hoor, dus dat ga ik echt niet doen. Maar ik moet zeggen...wat dat betreft..ben ik een beetje een alles of niks. Heel veel drinken kan. Niks drinken kan ook. Alleen jaren gezocht naar de gulden middenweg. En die, die kan dus niet. Nu weg, tot straks misschien, of tot morgen. Maak er een mooie avond van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: spikehoe moet dat wel niet met ons gaan volgende week dan?volle maan.......en als het lente is?en zomer.....?dat wordt nog watklinkt veelbelovenddaar hou ik vanquote> hahaha, ik houd nog maar even bij nu!Volle maan sla ik over en de lente is nogeven weg.Maar Dames,ik ben trots op ons.We kunnen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Druifje hebben ze ook nog gezegd dat het over kan gaan? Bij mij is het gebleven, maar op een gegeven moment heb je het niet meer zo in de gate. Maar het blijft een vervelend gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Juist opgekomen hier opt werk en we kunnen gelijk de koude in, brrrr. Lekker goed aankleden is de boodschap. Goedenavond iedereen en welkom leontien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ja Lytse je hebt zo van die dagen hé? Dan gaat echt alles mis. Maar na een nachtje slapen zal het hoogstwaarschijnlijk morgen wel weer beter gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Jopie, nee, dat klinkt niet stom. Het is ook wel eens fijn wat positivo' s...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Zal ik er dan lekker eens iets negatiefs tegenaan gooien. Denken jullie er aan om de waterleiding af te sluiten? Anders heb je binnenkort een fikse rekening thuis, en kan je in de woonkamer schaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden