bolletje Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goeie morgen kanjers:sun: Eerst ff vloeken hoor. ##$%^*(^%^*(&$## zo das eruit. Waarschuw ik gisteren dat niemand moet vergeten het water af te sluiten, en wat doe ik. Vergeet ik het bij mezelf. Naast mij zijn ze al zo'n 15 jaar bezig een huis te verbouwen, en dat is nog steeds niet af dus alles staat open. En ja hoor, m'n waterleiding is bevrozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedmemorgen iedereen. Sorry Bol maar heb toch echt even moeten lachen. Madelief heel veel sterkte. Heeft er nog iemand een bakkie koffie voor mij of is alles al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Draak heb jij vannacht niet geslapen joh???? Made, heel veel suc6 meis, Leontien blijven komen hé? Je staat in het begin en dan kan je een keer vallen maar als je maar altijd weer opstaat das heel belangrijk. Zo zijn we bijna allemaal begonnen dus normaal dat het niet ineens lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik zie dat bijna iedereen weg is als ik hier op het forum kom. Zal toch niet aan mij liggen. Nu ga ik eerst maar pot koffie zetten. Ik heb kort geslapen en ook wel g.oed, maar werd weer wakker van vreselijke nachtmerrie, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Originally posted by: Suikertje.Sorry Bol maar heb toch echt even moeten lachen..quote> Ja dat dacht ik al. wil je dat nooit meer doen?O das minder dat je nog steeds zo'n last hebt van nachtmerries. Gaat echt over hoor maar dat heeft tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goede morgen beste mensen! Gatver Bol wat nu... Ik schrijf me weer in voor de dagpact. Verder gaat het goed...dag 5:present: Doei! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemorgen lieve mensen, Zal me eerst even droog afmelden voor gisteren. Ben gaan schilderen en was doodmoe toen ik thuiskwam dus lekker met een bakkie thee gelijk mijn bedje ingedoken. Wil eigenlijk nog op tig dingen reageren maar het gaat zo hard hier;) Bolletje, haha - heb je nu je föhn er bij gepakt? Madelief, wat een toestanden toch bij jou! Maar het zijn, zoals met vele dingen hier (wel baan, geen baan, nieuw huis, verbroken relaties etc.) toch ook weer nieuwe kansen op het levenspad. Soms worden veranderingen afgedwongen denk ik of komen ze, wat mooi is, op je pad. In ieder geval wil ik ook nog reageren op de berichten van Leontien gisteravond/vannacht. Leontien, allereerst welkom hier op dit forum waar je altijd terechtkunt. Heb je gelezen bij de wie is wie, ben best geschrokken en vind het supergoed dat je je hier hebt aangemeld. Wel knap dat je na de inname van 2 flessen wijn en 7 biertjes hier nog gewoon berichten kunt zetten inclusief emoticons:huh: Dagpact: Aicha Albert Lytse Jeannet Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Tine, je terugvaltijd lijkt steeds korter, op het jaarpact sta je nog op 23-1, nu is het weer 29-1, Jan blijft aan het veranderen zo Maar ik vraag me dus af, heb je drank in huis ? zo ja, kan je daar wat aan doen? En probeer voor jezelf naar je trigger te kijken, heb je een stemmetje wat zegt, ach na 5 dagen kan het wel weer? Dit komt op mij over als een gevaarlijk afglijdende schaal, voordat je het weet zit je weer elke dag te drinken. Meld je hier als je trek hebt of zoek een maatje waar je terecht kan als je trek hebt of zoek andere hulp, dit lijkt me niet goed te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hoi Dhen! Ik begrijp je heel goed. Zo gaat het ook zo elke keer..... Maar voor mij is het nu anders. Ik weet dat ik het eerst maar eens moet laten zien. Aan mezelf dan natuurlijk!! Ik voel dat de knop weer om is!! Eindelijk na zoveel maanden wel en niet! Lief dat je op mij reageert. Fijne dag! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hellowdy mede-frummetjes, Foei, wat is 't toch koud! 'k werd vannacht g'woon wakker van een koude neus (verwarming staat uit in de slaapkamer). 'k ben toen, met deken en kussen en al, naar de woonkamer op de bank gaan slapen. Heerlijk! Voelde even heel studentikoos aan. Maar g'slapen als een Skeever (Dit b'grijpt Bolletje alleen). En zo weer naar m'n 'werk'. In de vrieskou op de fiets. 'k ben bijna g'neigd af te bellen. Maar doe 'k niet. Eerst nog maar even een kop thee. En dán... wordt 't klappertanden, blauwbekken, koukleumen, rillen en vernikkelen. Fijn vooruitzicht. Ugh, 'k heb geen zin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ok Tine, mooi, hou die knop daar, elke knop kan een bloem worden he succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 He lijsters! Ben niet bij met de dagdraad, ken ook lang alle nieuwen niet, maar wens als vanouds dat eenieder het zo droog houdt als ie wil! Vandaar dat ik het gister maar ff op de domino zette, het verwijderen van mijn appendix. Gaat al stuk beter hier, maar doe lekker rus an. Bedankt voor alle wensen, komt vast goed. 'n Stokoud goddelijk lichaam hier, za'k maar zeggen. De stokouwe lijsterbes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ha haddock, hoe is het met de pup? Of is het al een puber? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemiddag Frummels! Heb eerst even teruggelezen. Vanmorgen door mijn HA direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. 5 buisjes bloed afgenomen. Gisteren ontdekte ik onverklaarbare blauwe plekken op mijn benen. En nee ik heb me niet gestoten. Zover heen ben ik nooit dat ik me iets niet meer herinner. Het zijn ook rare pleken. Maar oke, nu afwachten, ook mn leverwaarde word getest. Gisteren dus bezoek gehad van iemand van Bouwman GGZ. Volgende week komt hij weer en ik heb ook een afspraak met een verslavingsarts. Gisteren heb ik ook geblazen, ik mocht geen voertuig meer besturen. Heb ik dus ook niet meer gedaan. Dit word een wekelijks ritueel. Ik zal hem maar coach noemen, komt elke week bij me langs. Ook moet ik hier in de buurt naar die verslavingsarts. Ik weet verder nog niet hoe en wat. Mijn HA had al telefoon gehad van mn coach, ik schrijf zo verder, momentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Vervolg.... Mijn HA staat niet negatief tegenover Baclofen. Ook heb ik dit met mn coach besproken, die zegt dat dat kan worden verstrekt bij de Bouwman. Ik ben dus hoopvol gestemd. Ondanks dat we vandaag waarschijnlijk failliet worden verklaard. Maar dat is van een andere orde. Nu ben ik moe en ga even wat eten. Dan een tukkie en daarna boodschapje halen. Leontien?? Kom je nog even om een hoekje kijken hier? Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 En 'k ben weg. Wellicht tot straks. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemiddag Josje, succes vanavond maar het gaat je vast lukken en goed dat je je vriendin gaat inlichten is zij in ieder geval op de hoogte om je niets aan te bieden Bol, herken dat wel iedereen van alles adviseren en het zelf vergeten te doen Tine hoop dat de knop nu definitief voor je omgaat Madelief sterkte!! Heb gisteravond laat nog een tijd zonder internet gezeten vanmorgen ook nog even dus als ik ineens van het scherm afglij...vast ziggo mijn rekeningen zijn betaald dus daar ligt het niet aan ik dacht zonet laat ik eens gek doen me ingeschreven voor een cursus mozaieken in Delft waar dat ook mag liggen...1,5 uur met de trein zag ik lijkt me wel eens leuk voor komende zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Wat een drama gisteren met de voetbal in Egypte 74 doden en ruim 240 gewonden!! het voetbalveld leek wel een mierenhoop aan mensen de mensen lijken wel steeds gekker te worden ik kan me daar totaal niet in vinden elkaar afmaken om???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik was gisteren ineens weg vanwege bezoek heb zonet de draad nog even terug gelezen Bor in ieder geval ben je er nog stap op de plaats als jij dat zelf wilt maar als het moeilijk wordt komen melden!! Jane, druk druk druk....bezig bijtje hihi als het goed is vandaag de vloer erin hoopt dat alles snel en goed verloopt en zometeen een nieuwe start Jopie, vlinders door een geheime aanbidder? hmmm....wie Joop? kennen we haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik zit hier gewoon tegen het behang aan te ..... misschien maar goed ook kom ik nog eens tot iets vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 sha..de dag is dadelijk om....schiet eens op gisteren ook al heel de dag op je kont gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Er is een tijd van komen en een tijd van gaan om iets nuttigs te gaan doen...wat is nuttig... als je er maar plezier in hebt dus niet aan de sop en schoonmaak maar ik ga iets leuks doen...nu nog kiezen fijne dag gefrummelden....klinkt alsof jullie allemaal verkreukeld zijn vind het gewoon een leuk woord nog even 100 zinnen en Sha heeft de dag vol geschreven makkelijk bij het terug lezen...scroll, scroll, scroll....zijn jullie snel klaar dag dag op deze donderdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 oeps....Snoep in beeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Snoep ja maar was anders toch niet leuk als ik de hele dag bezig was geweest en jou had laten zitten in je eentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 nou ik ga hier nog even aan de sop en strijk gisteren ook al heel de dag op me kont gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden