Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 februari


Yvonne

Aanbevolen berichten

Net KPN gebeld op mijn mobiel maar de verbinding werd uiteraard na 10 minuten in de wacht verbroken%^&*$.

Meld me in ieder geval droog af voor gisteren en aan voor het dagpact van vandaag.

Dagpact:

Albert

Jeannet

Albert, hoop dat het goed met je gaat, je bent zo stilletjes de laatste tijd?

Hier in het Wilde Westen sneeuwt het zachtjes maar we krijgen vast wel een mooie witte wereld.

Ik ga zo mijn huis poetsen zodat ik het weekend lekker niks meer hoef behalve genieten:)

Schilderen bijvoorbeeld!

Lieve mensen die het moeilijk hebben, laat de alcohol maar voor wat ie is vandaag!

Ik las hier nieuwelingen (welkom, welkom) met extreem hoge scores en zou zeggen, zet dezelfde hoeveelheden in water of frisdrank op tafel en kijk dan eens of je dat ook wegkrijgt.

Wedden van niet?

Fijne dag en liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed, Toine.

Ik voel me weer net zo als de dagen voor mijn val en dat wil ik graag zo houden.

Wat word je toch gigantisch depressief van drank, ik voel me dan zo waardeloos en down en wat al niet meer.

Dat gevoel is verschrikkelijk en ik hoop dat ik er nu voor eens en altijd van geleerd heb.

Ik hoop voor jou dat de pijn snel zakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 op een rij! Heb ik nou wat gewonnen?

Waarschijnlijk de poedelprijs haha.

In ieder geval heb ik mijn favoriete programma gisteren niet op kunnen nemen, had een vergadering tot 22.00u. Al mijn opnames waren van de week al gewist (???) van mijn opneembox van KPN:angry: en er stond aardig wat op wat ik wilde bewaren of nog moest zien.

Vandaag is mijn vader jarig. Is zwaar alcoholist en geen leuke man. Nooit een vader aan gehad ook trouwens. Het is dat mijn zus gisteren vroeg of ik nog ging anders had ik er denk ik niet eens aan gedacht. Ik ga niet. Heb geen behoefte om die dwaas te zien.

Ben boos op mijn lat-man want ik doe er hartstikke veel aan om het leuk te houden samen en om te proberen dat we mettertijd weer samen zullen zijn maar het lukt niet erg.

Nu denk ik erover om er helemaal de brui maar aan te geven, dan is het maar klaar.

Wel zonde maar ja.

Maar ja jongens, ik blijf er heel gewoon onder:D

En maak er een fijne dag van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh, kransgenoten,

gister en vandaag even doorgelezen, veel strijd, en ook overwinning.

Worstelaars, zuig de verhalen van de slagers op, het kan!

Ik ben 'n niet drinkende minderaar, klinkt raar, maar is waar.

Ach, beetje vaag en algemeen, maar ik ben al wat lang uit de dagdraad.

Maak er in ieder geval het beste van, en hou het zo droog als je wilt.

Roken is voor mij ook nog 'n hele strijd, vind 'm inderdaad moeilijker dan drinken.

Maar ik zal 'm winnen.

Zo, nu ff door de sneeuw naar de kippies schuifelen, beetje voorzichtig met mijn gesneden abdomen.

De schuifelende bijkomer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje schreef:

{Ha haddock, hoe is het met de pup? Of is het al een puber? }

Drukdrukdruk, maar geeft veeeeeeel meer plezier nog!

De kat is met dit weer zelfs binnen, dus het is hier houen en keren, maar ook genieten.

En ach, wat is nou eigenlijk 'n interieur nog waard, leve marktplaats!

De gedoger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma:present:

Ik zal er wel spijt van krijgen misschien als ie in zijn kist ligt.

Mijn vader dan natuurlijk.

Wat mijn relatie betreft, ik doe erg stoer en kom dapper de dagen door maar zoals nu dan breekt het me toch wel op.

Ik stort pas echt in als ik mijn trouwring door moet of ga laten knippen.

Had gehoopt dat ik dusdanig af zou vallen dat ik hem zo af kon krijgen.

Ben wel afgevallen, zo voelt het wel, maar die ring krijg ik echt niet af.

En dat, terwijl deze vroeger met veel drank op nog wel eens door de kamer vloog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dear Haddock,

Leuk voor je die pup! Ik mijn lieve maatje nog steeds.

Heb wel vier katten waarvan de jongste me vanochtend om 05.00u wakker maakte, drijfnat en ijskoud. Wilde waarschijnlijk over water lopen:)

Heb m lekker afgedroogd en alles is goed met mijn kleine beertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal! Bedankt nog voor de steun gisteren. Wat voelde ik me ellendig zeg. En nog. Vanochtend wel even met de jongens hierover gesproken, zij waren er wel relaxed onder. Vandaag dan maar weer de eerste droge dag. Zometeen maar eens sneeuw schuiven, beetje bezig zijn. er ligt hier al minstens 10 cm en het gaat maar door ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Emmaroos. Ja de reactie van de kinderen viel mee, dan denk ik natuurlijk nog wel even dat ze het achterste van hun tong niet laten zien (want pubers). Maar ik denk inderdaad dat ze wel flexibel zijn. Verder is het een depri dag. Dat heb ik altijd als ik gedronken heb. Vanavond maar even sporten en naar de sauna, even alle narigheid eruit zweten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: GewoonErik
. Verder is het een depri dag. Dat heb ik altijd als ik gedronken heb. .quote>



Dat is alleen maar goed Erik, als we dat niet zouden hebben, zouden we ons ook niet goed kunnen realiseren dat drinken zo verkeerd is. Dit geeft juist aan dat we moeten stoppen. We doen onszelf zo'n geweld aan.
Maar heel veel sterkte en dit gaat over hoor, als je maar niet drinkt.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen,

Nou, 't onvermijd'lijke is dan toch g'beurt. 'k heb de griep. Niet vreemd met dit weer. Rillerig, hevig transpireren, dan weer warm/dan weer koud, buikpijn, buikloop, pijnlijk lijf en meer van dat soort ong'makken. Kortom, bed houden en veel slapen. Met veel water, vruchtensap en de snelkoker naast m'n bed voor thee.

'k meld me voorlopig even niet meer.

Toedels. En blijf g'zond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...