Spring naar bijdragen

Zondag 5 februari 2012


BamBam

Aanbevolen berichten

Maar Josje er zijn toch ook leuke dingen die je geen geld kosten? En bijna iedere gemeente heeft een soort hobbyactiviteit waar je meestal gratis kunt zijn. Ook worden er geloof ik vanuit de gemeente wel eens cursussen vergoed. Zou je eens na kunnen vragen. Maar er is altijd wel iets te doen wat geen geld kost.

Wat zou je dan graag voor een cusus willen gaan doen?

Dat kennisje van vanmiddag vroeg of ik lezingen wilde gaan houden voor mensen met verslavingsproblemen.

Heb maar nee gezeg.

Zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is wel zo bolletje, maar het vinden van betaald werk lijkt nu overal voor te gaan zitten. Mijn enthousiasme voor andere dingen, zoals honden, voel ik even niet meer. Die bevlogenheid is gewoon even weg. Ik snap het niet goed, ik dacht als ik stop met alcohol komt het gevoel wel weer terug, maar het is er niet. Ik denk continue: eerst betaald werk, dan komen er weer andere dingen aan bod. Ik wilde bijv. wel een cursus massage bij honden doen. Maar ook dat voel ik nu even niet.

Als ik jou hier zo hoor, denk ik dat je het wel heel goed zou kunnen voorlichting geven over verslaving. Waarom zie je dat niet zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje, kop op he?

Er komt echt wel iets op je pad, al lijkt het nu niet zo.

Volhouden! :present:

Bolletje? Waarom zou je het niet een keer proberen?

Het lijkt me juist iets voor jou!

Nu ga ik even de boel in orde maken voor mn katjes.

Ik heb medelijden met ze, maar ja, ze kunnen niet binnen helaas.

Ze zijn te wild en niet gewend om in een huis te zijn.

Maar ik heb dekens, kussens en kruiken.

En ze hebben een hele dikke vacht.

Ik geef ze nu extra eten, beetje goed voor ze, wat spek op het lijf.

Ik kom zo nog even piepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh Jos, ik struikel dan zo over m'n eigen woorden dan men misschien gaat denken "Goh zo praat ik ook als ik flink in de olie ben".:P

Nee daar ben ik veel te onzeker over. Kijk als het nu een paar mensen zouden zijn en je zit in een groepje dan is het nog wat anders, maar niet voor tientalle mensen. Pffttt nee daar ben ik geen type voor.

Ja lieverd maar als jij je zo gaat focussen op eerst werk en dan pas het andere, dan zou ik me kunnen voorstellen dat je dat gevoel van lekker bezig zijn met dieren niet toe laat. Je hebt geen straf verdiend hoor als je niet aan werk kunt komen.

Je hebt die behoefte een beetje verplaatst, eerst was het stoppen met de alc. dan komt er weer ruimte voor andere leuke gevoelens, en nu moet je eerst werk hebben voor je mag gaan genieten.

Nee hoor je mag nu al gaan genieten. Daar krijg je van mij toestemming voor, oké? :);)

Made zijn die 6 katjes weer terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, touche. Ja, het is waar, er moet steeds eerst wat voordat ik mag genieten. Daar ga ik eens even goed over nadenken.

Jammer dat je je onzeker voelt, je hebt volgens mij genoeg te vertellen. Maar spreken voor een groep is inderdaad een kunst op zich, en volgens mij te leren maar dan moet je wel over wat drempels heen. Het is wel dat mensen meer aannemen van ervaringsdeskundigen dan van hulpverleners die zelf eigenlijk niet weten hoe een verslaving voelt. Wie weet zet je je er toch overheen in de toekomst?B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ja op 2 na, maar die kunnen ook ergens anders uithangen.

Hier niet ver vandaan is een recreatiepark, sommige van mn katjes eten van 2 walletjes! Haha!

En kun je dan niet met een klein groepje beginnen?

Dan kun je kijken of het lukt.

Gewoon eerst oefenen voor de spiegel!

Zelf had ik heel vroeger...ook de leiding in praatgroepen.

Moet je me nu zien, ik durf amper de deur uit.

Maar jij bent al zo lang op de goede weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot je door laten dringen, de pijn durven voelen, en er bij stil staat Jop, is al een stuk verwerken. Goed dat je dat durft toe te laten meis.

Nu maar hopen dat je vannacht weer lekker in je bed kunt slapen en dat je niet iedere keer weer wakker wordt. Ik hoop het echt voor je.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Van sommigen weet ik wel hoe oud ze zijn, maar de katjes die hier zijn aan komen lopen, daar moet ik naar gissen.

Er zijn er die hier geboren zijn, maar van de moeders weet ik het niet. Ik heb er 4 van 2 jaar.

Ook heb ik 1 tamme kat, die heb ik geadopteerd. die word dit jaar 15.

Alle katjes zijn geholpen nu door de zwertfkattenstichting.

Maar ja je weet het nooit of er hier weer 1 gedumpt word.

Maar ik blijf voor ze zorgen.

Ik denk dat ik meer geld uitgeef aan mijn katjes dan aan onszelf.

Maar ik ben gek op ze.

Nu ga ik mn bedje in.

Slaap lekker allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bazma,

Ooit heeft Will jou gered uit het water en jou alle liefde gegeven die in zijn vermogen lag.

Nooit maar misschien toch wel heel stiekem heeft hij gedacht aan deze dag.

Hij heeft jou verzorgd, lief en leed met jou gedeeld, een ander huisje een ander plekje

Toch werd het samen met jouw baasje ook weer jullie stekje.

Ik heb je stilletjes mogen aanschouwen, zag hoe je hem kopjes gaf zo vol vertrouwen.

Weet je Bazma ik ben toch ook van je gaan houden.

Nu is het moment daar dat je naar de regenboogbrug gaat en je heel vredig de wereld verlaat.

Lieve Bazma ik weet heel zeker dat je daar alle ouderdom en pijn achter je laat.

Wij vangen je baasje met al zijn verdriet wel op, tenminste we proberen het

Wees er maar zeker van en slaap vannacht maar lekker bij hem in bed

Bazma ik zal jou ook nooit vergeten, ik heb je nooit aangeraakt, al was het maar even

Maar door jouw baasje heb ik wel deel uitgemaakt van jouw leven

Jij was en bent zijn grote liefde, pijn maar ook de leuke dingen deelden jullie samen

Ga maar lieve Bazma, je hoeft niet meer te lijden, jullie blijven één voor altijd dat kan ik beamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Mijn weekend is goed verlopen. Jaren heb ik mijn verjaardag

niet gevierd. Omdat ik er geen zin in had. Gedoe. Is het ook.

En het slaat ook nergens op, maar dat geeft niet.

Ik zag er wel een beetje tegenaan. En toch het was gewoon

heel erg leuk. En de fles Mc Shouffe staat op het kastje

dat ik laatst getimmerd heb. Het is een mooi etiket met

een kabouter er op. Zo kan ik er ook van genieten. En als

er een keer iemand is die het lekker vindt mag die het op-

drinken.

Weer een stapje verder. Zo voel ik me nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...