Spring naar bijdragen

maandag 6 februari


toine

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Will:heart:

Ook ik heb diverse dieren moeten verliezen.

Weet je ze kunnen nou eenmaal niet zo oud worden als wij.

Daar kies je voor, dat weet je, ook al is het niet op dat moment.

Will het verwaterd op den duur, iets anders kan ik er niet van maken.

Ik wilde zeggen het gevoel verdwijnt, maar dan lieg ik, want ik zit nu

mee te janken om mijn verlies van een hond en een kat die me heel erg dierbaar waren.

En er volgen er nog drie (die we nu nog hebben)

Ik wilde zeggen het slijt wel, nee het slijt NOOIT.

Regelmatig, zeker iedere week nog denk ik aan hun.

Ik heb veel relatie`s gehad met mensen, daar denk ik niet zo vaak aan.

Het eerste wat bovenkomt zijn de dieren (tja als je de mensen kent? zeggen ze toch altijd? hou je van dieren.)

Will heel veel sterkte, het blijft een gemis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Hee AR,

Mooi stukje over die regenboog. Komt dat uit een verhaal?
Mijn Friese schoonvader kon het heel goed vinden met onze Friese Staby en ik stelde me vaak voor dat ze "ergens" gezellig samen waren!

Hoe is het met de spierpijn? Hebben jullie het gisteren nog druk gehad in het restaurant?

Lytse.quote>


De regenboog staat ergens op de site Lytse
Mijn eerste hond was een friese stabij
Spierpijn heb ik niet, het was gezellig druk en echt heel gezellig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou....een hoop verdriet vandaag. Nogmaals sterkte Will. Het is inderdaad zoals AlbertRemmo zegt. Je weet dat je als dierenliefhebber voor zulke situaties komt te staan, maar dat maakt de pijn er niet minder om. Heb vandaag ook vaak gedacht aan honden en katten die een tijdje deel uit hebben gemaakt van mijn leven, waaronder mijn oude kat en grote vriend Guust van 16 jaar. Maar ik denk nu vooral aan wat voor bijzonder en lief beestje het was.

Verder meld ik me nog even droog af voor vandaag. Dag 4 zit erop!

Trusten allemaal en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij zit dag 16 er ook weer droog op.

En het was ook wel een speciale dag voor mij... Mijn moeder zou vandaag jarig zijn geweest, ik heb wat lekkere stroopwafels meegenomen naar mijn broer en daar gezellig gegeten.

Morgen werken, blijft gek, ik werk nog therapeutisch doordat ik een ernstige longontsteking heb gehad, dus mijn werkdag begint morgen om 12 uur en is al om 3 uur afgelopen.

Truste allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WEltrusten,

hier ook eindelijk droog gebleven en wil me als het kan ook alvast voor het dagpact van morgen aanmelden. Ik probeer er maar weer eens voor te gaan.

Dus als iemand me erbij wil zetten dan graag.

En voor Will heel veel sterkte en hopelijk kun je een beetje slapen.

Veel liefs van Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: toine
goedemorgen,

stemming is al wat beter.
wat gaby zegt..
"het gevoel is dit het nu"
ja dat moet je doorbreken
door dingen te doen die jezelf
als positief ervaart
wil mij ook nog niet echt lukken
blijft een strijd.
fijne dag allemaal
en doe wat goed voor je is he
:rose:quote>



Helemaal waar Toine, en toch is het me vandaag gelukt, om het gevoel te doorbreken, ik werd eerst afgesnauwd door de kwikfit, daarna heel vriendelijk geholpen toen ik vol angst en beven een andere garage belde, alles netjes geregeld voor een wel heel schappelijke prijs, en de ketel kreeg ik vanmiddag weer aan de praat, dus het is weer warm in mijn huisje, ik ben er nog lang niet, maar dit was toch wel een overwinninkje, en ik heb het droog gehouden, kan me nu al niet meer voorstellen, dat ik vanochtend serieus wou drinken :o:$

Slaap lekker Frummers, ga ik nu ook proberen, gelukkig mag ik morgen uitslapen,heerlijk...:lips:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, je hebt me met je verhaaltje over de regenboogbrug in snikken doen uitbarsten. Gewoon omdat ik het zo mooi vond en ik dank je daarvoor. Ik ga dit zelfs op fb plaatsen, zonder naam natuurlijk, zo prachtig vond ik het. Zelf heb ik het jammer genoeg toch niet droog kunnen houden ondanks mijn dagpact, het verdriet had de bovenhand genomen en ik bied jullie mijn excuus aan.

Dankje beks, liefje en bollie voor jullie warme stem aan de foon. De eer lag volledig in mijn kamp. Nu snel en volledig herpakken. Bazma staat nu voor mij terwijl ik typ.

Ik hou van jullie, allemaal :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...