Jaap Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Hey Billybob, Aangenaam kennis te maken. Hier schrijven kan je bijna niet fout doen hoor. En als je probeert te omschrijven hoe je het niet drinken ervaart of waar je tegenaan loopt kan dat heel bevrijdend werken. En zelfs een beetje keuvelen kan mij helpen. In ieder geval, volgens mij ben je goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Dag Dwab, Ik zou het heel knap vinden als je in zo'n beginperiode zulke stress kan trotseren. Het is aan mij niet meer besteed. Tot 6 uur 's ochtends doorwerken voor een deadline. De eerste etentjes en feestjes zonder alcohol voelden voor mij heel onwennig. Of ik iets miste. En ik werd afgeleid door gedachten aan alcohol. Dat is minder geworden. Sterker ik kan mijn gedachten overal beter bijhouden. Toen ik wel dronk werd ik ook afgeleid door gedachten aan alcohol. Ik hield altijd in de gaten hoeveel er nog was en waar. Hoogst irritant. En als je dan een leeg glas had moest die zo snel mogelijk weer vol. Gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 En nu ga ik een hapje eten. Voor wie ook nog moet eten. Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Spike, Hou vol! Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Madelief, Je bent een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Originally posted by: willIk kan alleen ER volledig bijtreden hoor Liefje. Je bent een sterke vrouw met een doel, iemand die weet wat ze wil en er voor gaat. Dikke chapeau van mij hoor quote> Dank je en alle anderen hier!Ik ga ervoor.!Nu na een zenuwslopende dag vroeg mijn bed in.Will en Bekkie! Slaap wel voor straks! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Jopie leg die nou eens ff uit ik snap hem niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Achteraf is het niet gebleken wat je dacht te hebben?¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Slaap zacht Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Dank voor jullie steun. Het word, vrijdag of maandag, dat hoor ik morgen vroeg. Gelukkig hier in de buurt. Huh?? Het bericht is niet geplaatst! Nu nog een keer proberen. Ik ga zo naar bed. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Hi Jopie, Maar je hebt jezelf wel opengesteld voor een ander. Dat is moedig. Als je jezelf alleen maar afsluit kan je ook geen mooie nieuwe ontmoetingen krijgen. Dit bleek de ware niet te zijn, maar je hebt weer nieuwe ervaringen opgedaan en niet alleen vervelende. Ik weet niet of je hier iets mee kan beginnen. Ze is kennelijk achteraf leugenachtig en kwetsend geweest en dat komt hard aan. Die woede moet je eerst kwijt, dat begrijp ik heel goed. Zoals je jezelf en je gevoelens onderzoekt vind ik zeer leerzaam. Ik hoop vurig dat je ook hier weer goed uitkomt. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Ook ik meld me droog af vandaag. Een beetje sombere dag, dus vlug naar de volgende dan maar. Vlug bedje in hier ook Beks, Liefje en al de rest die het kunnen gebruiken :heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Welterusten Will. Ik hoop dat je een beetje slaapt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 It kin net... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Een beetje triest hier vanavond, ja, dat kan ook. Ik suur jullie een beetje positieve energie, wellicht helpt het. Madelief, je hebt toch ook wel geluk bij een ongeluk, een thuiscoach, een detox vlak in buurt en geen wachtlijst. Voorals nog, gaat het, ondanks hoe vervelend het ook is, van een leien dakje. Qua hulpverlening heb je het echt getroffen. Er zijn mensen die langer, veel langer, op hulp moeten wachten. Go For It. Zo de elfstedenkoorts is weer gezakt, op naar de dooi. Slaap lekker voor strakt allemaal en voor de slapelozen een Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Ik zie Meiske ingelogd, hoe is het gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Goeden avond all Hier even een update van mij vandaag arts gesproken van manlief, en er werdt uitgelegd dat de spat adertjes die bloeden in z,n slokdarm die hebben ze afgebonden met bandjes (elastiekjes) die konden de natuurlijke weg via de bloedader niet volgen dus hebben ze een zijstraat gemaakt, is niet de normale weg morgen wordt er een echo gemaakt om te kijken wat die weg blokkeerd dus zitten we nog in het onzekere. Ik hoop dat jullie het een beetje snappen zoals ik het uitleg dus is het afwachten nu, maar ben al een stuk rustiger als gisteravond dus dat scheeld, maar blijft toch een beetje in m,n hoofd spoken als het maar niet ....onherstelbaar is toch???? maar goed morgen maar afwachten. Overdag geen drang naar drank ben ik te druk voor maar oei oei s,avonds ( maar ben het niet van plankrijg nu zoveel telefoontjes dus ben er druk mee Ik moest nog lachen om Dhen en ja hoor ik blijf je wel voor:D Althans is wel de bedoeling mijnerzijds Verder lieve mensen Heel Heel veel dank voor de fijne ondersteuning en ook voor de mensen die het nu moeilijk hebben dikke knuffffffffffffff:heart: Lieve knuf van Meiske voor All:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Lieve Albertina, Zo snel ben ik nu ook weer niet hoor:D maar je hebt het gelezen toch????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Meiske, ik begrijp het. Fijn dat je wat meer gerust bent. Ik hoop met je mee op goed nieuws. Knuffffffffff terugggggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Hee Jopie Heb je verhaal niet gevolgd Maar uit je woorden begrijp ik wel.. Komt wel goed meis Dikke knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Hoi Meiske, Je update was te volgen hoor. Goed te vernemen dat je 'wat rustiger' bent. Blijf de lelijke stemmetjes bevechten. Groet en sterkte van Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Meiske, Fijn dat je wat rustiger bent. Die onzekerheid is heel vervelend, maar alles is mogelijk, dus probeer je maar niet teveel muizenissen in je hoofd te halen. Heeft geen enkele zin. Die telefoontjes zijn misschien vermoeiend, maar wel lekkere afleiding. Des te sneller gaat de tijd om. Veel sterkte voor jullie beiden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Wie is Mike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2012 Jootje, Ik zie je lampje branden. Hoe is het vandaag? Je bent zeker nog aan het bijlezen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden