meiske Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Wat ik dan ook zo raar vind , Hij zit nog steeds aan het infuus, dan moet dat er toch af gaan,moeten ze toch eerst kijken of dat goed gaat, Maar ja wie ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hi Knuffie, Of Jaap de Jaap van vroeger was weet ik niet. Ik ken hem sinds april vorig jaar. Hij is laatst 40 geworden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nou Knuftie ik denk dat ik zo afsluit, want ik heb een nieuwe bril gekocht en krijg daardoor wat vermoeide ogen. Maar heel fijn dat je weer terug bent meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Meiske, Ik snap dat stemmetje bij je van binnen. Als ze het niet vertrouwden zouden ze (denk ik) nog niets gezegd hebben over naar huis gaan, maar eerst de uitslag hebben afgewacht. Veel liefs en sterkte voor jullie beiden, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Welterusten Yvonne. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Meiske ik heb denk ik gemist waarom hij in het ziekenhuis is beland. Natuurlijk ga je alle doemsenario's bedenken dat is normaal, maar misschien kun je toch proberen om, als je zo denkt, je te realiseren dat het jouw gedachten zijn, en die kun je ook ombuigen. En inderdaad als er iets niet goed is, mogen ze hem niet naar huis sturen. Maar je zou het kunnen vragen aan de behandelend arts, die moeten eerlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ja je hebt gelijk hoor lytse, ze gaan heus niet zomaar zeggen dat ie naar huis mag. Maar ik snap niet zo goed dat je niet iets meer informatie in hebt gewonnen. Maar kun je misschien morgen doen Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: willToch nog heel even speciaal terug voor Beksie, mijn vaste rots in de branding quote> Will hier nog zo'n iemand. Bekkie is een lieverd en jij ook.Nu ga ik mn bed in. Het word spannend.Mijn pilletje zit erin, dat heb ik vannacht nodig.Slaap wel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ja Wijfie door die andere zag ik niet goed meer maar ik denk soms wel, zal ik hem nog ff opzetten. Ik heb inderdaad F. Foka glazen. Hey maar ff iets anders, wat ga jij ontzettend goed hé? Ik ken ook nog de tijden van jou waarin het gevecht erg moeilijk was. Gelukkig dat je nu zo sterk bent. Voelt lekker hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 weltrusten madelief, en slaap rustig. morgen weet je meer veel succes en sterkte er mee Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hey Made ik wilde nog aan je vragen hoe de dag vandaag is geweest. Erg gespannen? Ik hoop dat je een beetje goed kunt slapen joh. Dan ben je morgen toch wat sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Zoooo en nu heb ik het even allemaal gehad. laat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Manlief heeft van alles gevraagd en waarom ze hem naar huis sturen zonder de uitslag van de scan hij is daar zelf mondig genoeg voor Maar de volgens de arts is het zo dat ze altijd iemand naar huis sturen voor het weekend ook al is de uitslag er nog niet Ik blijf het raar vinden ,maak me er verder ook niet meer druk over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Zo, ben er weer. Heb heeeeeeerlijk gesport vanavond, ga morgenvroeg weer een uurtje. Bambam, is ook genoeg hoor maar wil soms even mijn hoofd leeg hebben en dan is sporten een leuke afleiding. En ja, ik weet ook niet waarom ik zoveel wit onder mijn text heb, het viel mij ook al op. Meiske, er is een MRI gemaakt en de uitslag laat dan even op zich wachten. Aangezien ze in het weekend niks doen, kan je man beter naar huis, is voor hem beter als in het ziekenhuis liggen, zo is de theorie. Mocht er iets niet goed zijn dan hadden ze hem zeker weten niet naar huis gestuurd. Infusen halen ze soms de avond ervoor eruit maar ook wel eens de dag van ontslag. Niet al teveel zorgen, meisje, al kan ik het me echt voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hoi Allemaal, Bijna week niet geweest. Had internet problemen en het werd me ook even teveel. Met mezelf qua alcohol gaat het heel goed, stond gisteren 8 weken droog. Lees dat het met veel anderen niet goed gaat of minder goed. Kon daar even niet goed mee omgaan en nog steeds vind ik dat heel erg van die drankduivel! Het ergste voor mijzelf is dat mijn dierbaarste vrienden op dit moment ook de weg kwijt dreigen te raken. Ik wil ze graag helpen maar is moeillijk van een afstand. Het is oneerlijk dat de 1 zoals ik er makkelijk vanaf kan blijven en een ander er een grote strijd voor moet leveren. Ik gun iedereen de kracht die ik heb om de adb de baas te blijven. Ik groet met name Madelief. Vind het een hele dappere beslissing. Geldt ook voor anderen hoor. maar haar verhaal ontroerde me. Change van mij een knuffel en je hoort nog van me binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dag frummers, Ik ga ook nog maar even bankhangen en dan naar bed. Vandaag heb ik het ook droog gehouden. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Lieve mensen Oke ben weer gerustgesteld Oh Als ik jullie niet had was ik ontploft in de wijn , maar nu lekker droog trouwens durf heel niet aan de drank , want als ik gebeld wordt moet ik toch autorijden Lieve knuffel van mij voor alle reactie,s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Suikertje:heart:voor jou. Lytse:lips:welterusten. En ook de anderen die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: LytseDag frummers,Ik ga ook nog maar even bankhangen en dan naar bed. Vandaag heb ik het ook droog gehouden.Welterusten allemaal.Lytse.quote> weltrusten Lytse,ik hoop dat het goed met je gaat en slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Meiske sterkte Wil, hou je taai, ik hoop dat je het droog houdt, kom anderes even hier En veel sterkte voor degenen die het nodig hebben, ik blijf het nuchter Leven momenteel moeilijk vinden, maar wie weet komt er snel een oplossing/inzicht? Ik heb i.i.g mijn refu geslikt, dus drinken gebeurt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Emmaroos. Ik heb jou ook gevolgd hoor! Wat ga je goed zeg. Groningers zijn stugge volhouders he. Heel goed van je dat je dit al hebt bereikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hallo allemaal, meld me nog even droog af. Was lastig vandaag, maar weer gelukt, nog even voor de buis en dan naar bed. @Teveel jij ook nog bedankt voor je ondersteunende woorden vanmiddag! Groeten, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Heb nog leuke muziektip. Weet dat dit op muziekdraadje moet, maar doe het gewoon hier. http://www.youtube.com/watch?v=mCuJleLkOEk Geen idee hoe ik het hier op moet krijgen dat je het direkt kan aanklikken. Je doet maar even moeite als je het wilt horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 cool nummer suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Originally posted by: bekkieZoooo en nu heb ik het even allemaal gehad. laat maarquote> Ik wilde net afsluiten maar zag dit berichtje. Beks wat is er meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden