PROUD2BME Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedemorgen Em:heart: Hoezo slechte nacht? Slecht geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja, Yalala, ik slaap meestal heel slecht. Maar nu was het echt erg, viel pas tegen 6 nuur in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Mogge Will:D Knietje doet het nog niet helaas Vervelend he slecht slapen Em, ben je vandaag ook niet vooruit te branden zeker Ik had last van de warmte vanacht,heel vreemd! Heb echt de ramen opengezet Totdat manlief er klaar mee was,die had er minder last van blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Nou, ik moet nog wel het een en ander doen maar stel het steeds uit. Nu moet het echt. Uitstellen is verslavingsgedrag las ik van de week. Was ik niet blij mee om te lezen, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 zo lekker getraind. was wel glad nog, erg link! stukje minder koud jan zet hem op he iemand nog iets leuks te melden ga douchen en daarna aan de schilder vanavond bak salade aardappeltje en kipgeval-ding of zoiets be good ps boll mijn mond is helemaal genezen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goeiemorgen allemaal Zonnetje schijnt gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Akelei hoi, Zin om te drinken, dat is een alcoholistisch trekje. Niet toegeven aan zin om te drinken maakt je steeds sterker. Akelei, geloof me maar op m'n woord. Hoe vaker je het niet doet, hoe minder de echte trekmomenten zich aandienen. Als je vol houdt komt het allemaal goed Akelei. Sterkte en zak niet door het ijs. Letterlijk en figuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja Witte? Dan hoop ik dat het zonnetje deze kant ook nog op komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dat heb ik ook wel Akelei, Soothe. Soms een avond van te voren, soms eerder. Dan denk ik dan en dan ga ik drinken, daar heb ik zin in. Hardop roep ik dan, nee, dat gaat niet gebeuren want......duizenden redenen. Maar het is wel een angstig gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Bedoel je letterlijk dat bij jou de zon niet schijnt of figuurlijk ER dat er in jou geen zonnetje schijnt? Of misschien allebei wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Nee, haha, Witte, ik bedoel het letterlijk. De echte zon schijnt hier nog niet. In mij schijnt het zonnetje wel hoor. Dag 12 vandaag en ben zo blij, moet je mijn man en zoon, die hier veel is, zien, zo blij als die ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ja er is zat te doen...maar geen zin.moe..ik ga maar eens wandelend boodschappen doen ipv met de auto. En slecht slapen doe ik ook...dat heeft met de overgang te maken..ik ben 49 :>) Met een wijntje gaat dat beter maar wil ik dus ook niet meer. Has soort pillen gekregen van de dokter met hormonen maar die zijn ook slecht..dat is uitstellen dus slecht voor je lichaam. Tis hopeloos.. :<) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 ohhhhhh gelukkig maar dat in jou de zon wel schijnt ER. Het is hier echt prachtig weer en een prachtig wegdek wat zn eigen kleur weer heeft ipv wit. Heerlijk voor je dat die kerels van je, onvoorwaardelijk achter je staan Geniet er van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Angstig gevoel. Helemaal waar. Ook de angst wordt minder op den duur. Hoe vaker je het weerstaat, hoe sterker je wordt. Tot het je op een dag duidelijk wordt, dat er geen redenen zijn om te drinken. En het leven wordt niet altijd aangenamer en leuker. Het positieve, maar ook het negatieve kan harder binnenkomen, maar je kent de tips en trucs om het te teckelen. En alles laat zich beter hanteren. Dat willen we toch. Emmaroos, de aanhouder wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik zie geen geloof er niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hij is hier Soothe en schijnt net op m,n bankie :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Goedemorgen allemaal, DAGPACT Albert Marc Rosa Erik Op zich wel goed geslapen, maar nu nog zo suf als een konijn. Zie dat er hier wat forummers zijn met problemen qua nachtrust. Heb daar ook vaak last van. 's nachts in bed begint het piekeren en malen en komen alle zorgen blijkbaar nog harder binnen. Met drank op kan ik altijd wel goed inslapen, maar dan word ik vaak midden in de nacht wakker met paniek gevoelens en kan dan nooit meer slapen. Dan toch liever wat langer wakker liggen en geen paniek. Helemaal sinds ik geen werk meer heb, merk ik dat mijn ritme wel aan het opschuiven is. En wat Aagje zegt ook heel herkenbaar: van alles te doen, maar geen zin. Nou ja, er vandaag maar weer het beste van proberen te maken. Eerst nog even koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Welkom Aagje. Wat een prachtige naam heb je. Het is mijn tweede naam hier op het forum, wil graag op de hoogte van alles zijn nl;) Goed om in je overgang een afreageermiddel als het forum te gebruiken, het kan je helpen om de hormonen niet te voeden met alcohol. Ik hoop dat je hier een goeie tijd gaat krijgen. Suc6 ermee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Zeker weten, Witte. Soothe, zeker wint de aanhouder, ben zo goed bezig nu en zo wil ik doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dan wacht ik rustig af, tot hij ook hier doorbreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hey witje, zo ken ik er nog een hoor. Jane noemt zichzelf ook al eens aagje Hier ook geen zon Soothe, en ik dacht dat wij ver van elkaar woonden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aagje Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Zo is dat erik..en over het internet op zoek naar leuke banen..maar na zoveel moeite met brieven schrijven alleen maar afwijzingen..wordt je ook niet vrolijker van!! Gelukkig heb ik mijn 2 kindjes nog die mij hard nodig hebben, die vinden het geweldig dat ik tussen de middag thuis ben en smiddags met een kopie thee zit te wachten!! Hier vallen de ijsbrokken van het dak op ons plastik/kunstof serre dak! Hoop dat het sterk genoeg is ..wat een knallen, schrik me rot iedere keer! Zon geeft een snelle dooi, laat het voorjaar nu maar snel komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Adam, je met een kanjer. Wat gaat de tijd snel zeg. Gefeliciteerd kerel. :present::present: Niet té euforisch hoor. Houd het ook vandaag droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 [.P.s., Voor mij geen slingers of felicitaties aub. Als ik met dit bericht ook maar één persoon iets verder heb kunnen helpen, dan is voor mij dit feestje al 100% geslaagd. quote> Bij deze dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Adam, heel fijn je te lezen. Gefeliciteerd met vierrrrrrrrrrr jaarrrrrrrrr! Toch: slingers slingers slingers ha! Die tien stappen ken ik niet, heb wel tien valkuilen, ahum! Fijn ook dat je het hier meldt en je bevindingen beschrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden