Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dingen jullie wel eens af in winkels? Ik durf dat nooit, ben ooit één keer in Turkije geweest, daar durfde ik het wel maar hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 vooral met grote aankopen kan je nog wel eens afdingen tv- auto- meubels enz.. voor in deze tijd.. gewoon doen emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 shaatje:present::rose: gisterenavond dacht ik nog...niet vergeten maar vanmorgen dus toch vergeten vergeef het me madelief...succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 @ Nancy: succes met je tentamen; @ Sha: gefeliciteerd met je 3 maanden. Goed teken dat je het vergeten was. @ Madelief: rottige situatie thuis. Inderdaad kan je niet een dagje weggaan of bij iemand op bezoek? Sterkte. @ Jan: houd moed. Het wordt geleidelijk aan beter. @ alle valentijners: ik hoop dat jullie krijgen wat je hoopt. Mijn pleegzoon die in Frankrijk woont is vandaag jarig. Hij heeft een nieuw tel.nr. maar heeft dat niet goed doorgegeven. Ik kan hem niet bellen en hij is digibeet! Hij zal er wel niets van snapppen. Balen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: nancyJa, deze opleiding is wel heel confronterend...maar leer er heel veel van. Ik ga mezelf steeds beter begrijpen :Wij hebben daar Tactive o.i.d. voor nodig Nance!Ga ervoor vandaag!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 hoi lytse alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Was gedaan, bed al verschoont. En de postbode had ook nog een Valentijnskaart voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nou, jouw dag kan niet meer stuk, Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Madelief voor als je terugleest: Fijn voor je dat je nu opgenomen wordt. Ga ervoor meis. Dit is je kans. Veel liefs en ook veel sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 alles goed jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nee van een andere Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: willDag Liefje .Gaan jullie iets leuks met je partner doen vandaag ? IK wens je alvast een"kalme" dag toe quote> Diesel, ik heb nog niets gehoord helaas.Will, het is hier een gekkenhuis.Mijn partner kan alleen nog maar vloeken en tieren tegen me.Hij heeft denk ik iets teveel aan zijn hoofd, en dat is zachtjes uitgedrukt.Dus ik moet mn mond houden.Misschien waait het over, ik hoop het maar.Ben alweer vollop aan het wassen enz. om hem goed verzorgd achter te laten.Idioot he?Ga zo om boodschappen, en verder weet ik het even niet meer.Dus hier niks romantisch.....Nu even mn bad in.Tot later.quote> madelief ik weet niet of je dit nog leesmaar als ik jou was zou ik ook proberen daar je thuis situatie eens ten sprake te brengenwant als je terug komt en dit blijf door gaan zo...ben je zo weer terug bij afvreselijk vind ik dit om te lezen..hoe jij je eigen laat behandelenik had er al lang een kussen s nachts op gedouwdwie weet kunnen ze je wel helpen aan iets voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Bol, Wat goed dat je voor jezelf opgekomen bent bij Hans. Je nog bij laten betalen ook .... Het zou wat. Hopelijk ben je nu snel van al die ellende af en kan je gewoon vergeten dat je een bril op je neus hebt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: SuikertjeNee van een andere Jopiequote> aan aandacht niks tekort jijheb nog geen ene kaart.en ben nog wel speciaal thuis gebleven om alles in ontvangst te nemen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: snoepjeik had er al lang een kussen s nachts op gedouwdquote> o jij nuchtere droge snoephoe bitter ook eigenlijk je berichten hoe lief en zorgzaam ookik lag wel helemaal dubbelbij hoe jehet zegtquote> ik hou niet van zulke mannenen waar is je zelf recprect gebleven...denk ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 wel ok, zijn gangetje. geen hoogtepunten geen dieptepunten saai, ja, behoorlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Aan alle frummers, Heel onbeleefd had ik niet eens goedemorgen gezegd, dus nu goedemiddag! Ik ben grieperig en doe dus een beetje rustig aan. Ook misselijk, dus Toine het zal een beschuitje met kaas worden of zo. Ook de koffie smaakt niet. Als dat het ergste was ... dan valt het leven mee! We maken er wat van vandaag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hallo Emma:present:, Ik durf ook niet af te dingen, maar ben er altijd bij als de onwillige partner die moet worden overgehaald. Misschien als ze dit of dat doen, zou je dan wel willen? Dat werkt. Eén keer hadden we twee apparaten tegelijk nodig en hebben we gevraagd of we daarom korting konden krijgen. Werkte ook. Ik durf niet, maar híj wel. Goede oplossing. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 lytse en jopie lekker rustig aan doen vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemiddag Lytse, Beterschap en doe maar rustig aan vandaag. Laat je maar verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: jopie Originally posted by: snoepjeik had er al lang een kussen s nachts op gedouwdquote> o jij nuchtere droge snoephoe bitter ook eigenlijk je berichten hoe lief en zorgzaam ookik lag wel helemaal dubbelbij hoe jehet zegtquote> ik hou niet van zulke mannenen waar is je zelf recprect gebleven...denk ik danquote> Ja, sorry maar hier moest ik ook verschrikkelijk om lachen, dit is wel mijn soort humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Lieve Lytse, Ik zet iedere ochtend een hele pot thee voor mijzelf en daar doe ik een flinke scheut citroen in. Ik heb geen last van griep. Trouwens nog nooit de griep gehad, maar ik word ouder dus moet wat meer moeite doen om niet ziek te worden. Maar thee met citroen werkt bij mij ontzettend goed. Houd je maar lekker warm en zo weinig mogelijk doen. Beetje bouillon drinken als je dat hebt en beschuit eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Toine en Snoepie, Dit is de uitgelezen kans om achterstallig leesvoer weg te werken. Eerst maar eens in bad. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Lytse, allereerst beterschap hoor. Ik ben eens meegeweest toen we een auto kochten. Mijn man begon af te dingen en ik riep: Dat zég je toch niet!!! Nu mag ik nooit meer mee als we eens een auto zouden moeten kopen, hahahaha:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Zo even een berichtje tussendoor. Flink schoongemaakt in huis, nu even bijlezen en genieten van een nieuw CD-tje. Zo even de banensites afstruinen. Ik merk dat ik teveel verwacht van mezelf en van het stoppen met drinken. Heb al jaren af en aan te maken met depressies. Alcohol is daarop enorm van invloed. Dus ik stop, maar dan wordt het eerst erger, ik weer teleurgesteld in mezelf en in alles. Redenatie is dan: als ik moet kiezen tussen een rotleven met alcohol en een rotleven zonder alcohol, dan maar met. Daar ga ik steeds weer de mist in. Moet het gewoon langer de kans en tijd geven en weer actief worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden