Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hier heb je wat muziek van ze samen Veel plezier ermee Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Tis echt niet de muziek waar ik van hou Akelei... absoluut niet, maar ik begrijp je wel.. die Marianne is inderdaad een schat van een mens denk ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Spike, ik vind het mooi om te lezen hoe jij je uit je comfortzone wegtrekt en dingen gaat doen. Doet mij eraan denken dat ik de laatste tijd neig naar m’n comfortzone en me daar eigenlijk niet zo prettig onder voel. (comfortzone voor mij, veilig, vertrouwd een bepaalde situatie aanhouden, weliswaar zonder drank maar toch valkuiltje voor me) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Madelief wat houdt je tegen om zelf te stoppen, je hebt hier geschreven dat je nog maar 1 fles wijn per dag dronk nadat je hier al anderhalfjaar zegt dat minderen uitstekend gaat. Van stoppen vanaf 1 fles wijn per dag krijg je geen insult. Zit je toch weer op laten we zeggen 3 flessen wijn per dag dan kan je heel vlot afbouwen, elke dag een halve fles minder tot nul, zoals je hier herhaaldelijk door mensen met die ervaring is geadviseerd. Ik ben gestopt vanaf driekwart fles rum per dag. Toen ik de derde dag nog zat te trillen en geen oog had dicht gedaan ben ik gaan googelen omdat ik me begon af te vragen of het wel gezond was wat ik deed, gelukkig vond ik dit forum, met heeeeeel veel ervaringsdeskundigen, die het allemaal beter wisten dan ik en daar was ik maar wat blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik meld me droog voor het dagpact enigszins grieperig merk ik dus snel voor zijn alles behalve daar tijd voor fijne avond en hou het netjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Sha... overdosis vitamine C slikken dan maar.. wat teveel is loost je lijf vanzelf wel. Bij mij helpt het eigenlijk altijd wel. Hoop dat je de griep voor kunt blijven. Trusten Ik ga ook mijn bed opzoeken... tis weer mooi geweest voor vandaag. Zat nog even te zoeken naar een nummer van Frans Bauer.. een nummer dat ooit werd gedraaid op een feestje waar ik was en waar ik zulke leuke herinneringen aan heb:D Maar helaas... geen idee meer. Luitjes, ik ga de luikjes hier sluiten.. voor allemaal welterusten straks, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 kiekeboe Maar heel ff binnen. Net een programma gezien of reportage of wat het ook was rond slapeloosheid. Alhoewel het ging er maar ff over. Soit.. Voor diegene die het niet zagen en er wat mee kunnen. De man kon moeilijk doorslapen. Was om de zoveel uur wakker en sliep al bij al heel weinig op een nacht. Dus deed ie op aanraden van aan slaapbeperking. Het lief van een collega van me doet dit momenteel ook op aanraden van de arts na een test in de slaapkliniek. Ook hij sliep heel weinig. Houdt dus in dat je maar 6 tot 7u in de slaapkamer mag doorbrengen en ook alleen maar om te slapen. Je staat ook elke dag om het zelfde uur op. Dit doe je vier weken. Zo ging de man elke dag om 2u naar bed en stond om 8u op. Na vier weken sliep hij een volledige nacht. Tijdens de dag mocht hij niet bijslapen. you never know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 ikke kruip ook onder de wol Mooie dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 mooi Smikkie dat jij dat dan weet, maar als je langzaam afbouwt naar nul, krijg je volgens mij geen insult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik ga ook zo onder de wol. Morgen weer werken. slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Sha citrosan! Helpt echt. Fleur, alleen maar slapen in de slaapkamer? Saai.......kijk ook graag tv namelijk!?! Meld me af voor dagpact, had die vandaag voor mijzelf nodig. Dus droog naar bed en mag dus van Fleur alleen maar slapen Trusten allen Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 mooi jan, droog naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 ik wil een trui te koud voor een t-shirt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dank je Dhen. Morgen oa. MarQ acht maanden droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nee Smikkie, ik ben geen arts en heb alleen ervaring met cold turkey afkicken, ik geef ook geen advies alleen mijn ervaring en de ervaring van 3 jaar forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 En die drie jaar forum hebben mij geleerd dat er altijd helpende handen zijn en dat het dus niet nodig is om continue zo te meppen en af te geven op forummers die ook alleen maar proberen te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dhen, dank je wel dat je Albertina nog even aanhaalde. Had het gelezen, was erg aangedaan door haar verhaal. Dus hierbij alsnog Albertina een:present: En ook wil ik zeggen dat ik ook na jarenlang dagelijks 1,5 of 2 flessen wijn en minderen of stoppen met drinken geen trillende handen of iets dergelijks heb gehad. Gelukkig maar, als ik dit allemaal zo lees - vreselijk. Wel ging ik na een paar dagen veel beter slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 In mijn geval was er niks knaps aan, ik had geen flauw idee wat ik deed, behalve dat ik het zat was elke avond te proberen de bodem uit de fles te drinken. Ik heb hier van diverse forummers gelezen dat ze op die manier (dagelijks minder eenheden naar nul) hebben afgebouwd op advies van begeleiders in de verslavingszorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 En ik meen gelezen te hebben dat Madelief aan de 21 flessen wijn per week zat. Dat zijn er 3 per dag en dat is wel heel erg veel. En dan nog maar hopen dat het geen literflessen zijn. Ook al zouden het er nu 2 per dag zijn kan ik me niet voorstellen dat je dan nog de dagen doorkomt. Daar ga je aan kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Smikkie, ik voel me niet aangevallen door je, deskundigheid of ervaring delen is altijd goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Akelei, eigenwaarde hersteld is toch wel opschieten lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik zat er 20 jaar geleden ook op 2 per avond. Daar ging ik er erg slecht van uitzien. Maar wel gewoon elke dag lange dagen maken. Toen heb ik ook pas op de plaats gemaakt. Een paar jaar later was het weer bingo. Toen was ik 's ochtends ook al bezig met mijn voorraad voor 's avonds. Had ik een eigen winkel. En met feestjes liep het ook vreselijk uit de hand qua drankgebruik. Daarna ook weer pas op de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Smikkie, is dat met stoppen met roken ook zo? wat je zegt over een bepaald hersengedeelte wat gedeactiveerd wordt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 mooi Akelei, trots, punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 ok, Smikkie bedankt voor je antwoord. slaap lekker all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden