Spring naar bijdragen

woensdag 15 februari 2012


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was net volledig in tranen omdat de wasmachine het, ws. door de vorst, begeven heeft. Ik baal hier zo enorm van, nog geen jaar oud en het heeft me € 1400 gekost van mijn zuurverdiende spaargeld.. Misschien wat kleins, maar financieel gaat het allemaal al niet lekker en dan weer zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch probeer ik zelf om zo weinig mogelijk op dingen in te gaan waarvan ik het gevoel heb dat het wel eens tot moeilijkheden kan leiden. Misschien niet goed maar ik weet gewoon dat, als ik er op door ga, ik vreselijk gespannen word.En wat is er nu zo mis met het feit dat mensen maanden lang praten over iets wat hun vreselijk pijn doet, het forum mag daar toch ook voor gebruikt worden? Sommigen van ons zijn nu eenmaal emotioneler dan anderen.

Ik erger me aan mensen die op een hele neg. manier aandacht vragen, zo nu ook bij de d.a. ik reageer niet op die persoon en heb zo weinig moeite als hij het wel doet. Ik neem afstand.

Als ik hier iemand niet moet, scroll ik over zijn of haar berichtjes heen, dan word ik ook niet belast met rotgevoelens. Dat is iets wat ik echt heb moeten leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, beperkingen accepteren. Mezelf niet de grond inpraten.

Rustig blijven en dat is moeilijk. Soms overspoeld alles me

en hou ik geen overzicht. En ik voel me zo moe wat maar niet

over lijkt te gaan, mn hoofdpijn is killing me(en nee, ik ben niet ziek en hoef ff GEEN advies daarover).

Sha meid, drie maanden, gefeliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Fleur,mn ogen tranen zo:(

Ik knipper heel wat af.

Het is just one off those days. Die zitten er tussen he. De ene periode wat meer dan de andere. Gelukkig drink ik niet en ga ik dat ook niet doen. Want het gaat niet helpen.

Heel vroeg naar bed, mn zegeningen tellen, morgen maar es een balansje opmaken en dan maar weer es zien.

Wellicht mn hormonen ook al weer op de hobbel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...